Gæst Skrevet 3. September, 2015 Har gået forbi stedet en del gange, men aldrig været derinde. Ejeren har tit flirtet i vinduet, men jeg har holdt mig til Cat og Massage huset. Nu skulle det være, det store spring til et nyt sted.Kom ind og blev modtaget med et stort smil, smed tøjet og en god massage gik i gang. Hun lagde ikke skjul på at jeg kunne få andet end massage.Hun strejfede pikken jævnligt under massagen af ryggen, og da jeg spredte benene og lagde mig op på alle fire, onanerede hun mig.Blev bedt om at vende mig om, og massage fortsatte af ben og bryst. Stadig med nær kontakt af den. Den var stiv og hun spurgte om den også skulle have en tur. Jeg sagde ja til HJ. Et udmærket HJ, Imens hun onanerede mig, tog hun mig i munden og gav et par sut. Det var hun ferm til, Gjorde mig færdig med hånden og tørrede mig grundigt efterfølgende 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randers43 Skrevet 3. September, 2015 Tak for din anmeldelse,hvad gav du for sådan en omgang og hvordan så hun ud?? Mvh Randers43 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. September, 2015 Det er den ældste af de to der er derinde. Pris kan du få via en privat besked. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. September, 2015 er det ny åbnet.. syntes ikke jeg har set at der ligger noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. September, 2015 Det ligger mellem café Fønix og en anden jeg ikke kan huske navnet på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. September, 2015 Det er det sted, Cat var sur på, da de var tæt på hende og havde tilbud i starten, vist noget med 200 for massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 229 Skrevet 4. September, 2015 Det er den ældste af de to der er derinde. Pris kan du få via en privat besked. Hvorfor vil du ikke skrive hvad du gav for det her på forum? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ommeren 315 Skrevet 2. Februar, 2016 Jeg har været på besøg 4 gange inden den sidste måneds tid. Jeg har fået behandling af 4 forskellige piger, så mon de står og holder øje med kunderne, og "nej i dag er det din tur til at tage ham den gamle sjofle..." ? Besøg 1 + 2 var med søde piger 30+ ( ikke modeller... Men heller ikke modsat ) der gav en god massage og et ok bj. Fin valuta for pengene, der sågar gav drikkepenge til nr 1. Besøg nr 3 var skuffende, olieplaskeri uden noget reel massage, havde bestemt at det skulle stoppe ved massagen men da damen ca 40 år (gæt) pakkede Lillemanden ud, var han ikke så lille endda, så det lille hoved tog magten over det store. Et ligegyldigt hj, der nærmest virkede som om hun var tvunget til det for at få arbejde i lokalerne. Total øv oplevelse Besøg 4 var med lille spinkel kvinde 38-40 (?) år, god massage hvor der blev lagt kræfter i, specielt da hun fik at vide, hvor jeg havde ondt. Rigtig godt HJ hvor der blev spurgt ind til om jeg ønskede hurtigt eller langsomt. Og fin teknik 3 ud af 4 besøg var absolut godkendte, men jeg har lovet mig selv at spørge efter navne næste gang, så jeg får besøgt den/de rigtige piger. Underligt egentligt at der var 4 forskellige piger på relativ kort tid. Jeg synes der er fedest hvis man opbygger lidt kendskab til hinanden. gentagelsesrisiko: ja jo, men jeg kigger ind af vinduerne inden.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
savadi 0 Skrevet 21. Januar, 2017 Jeg har været på besøg hos Raigarm massage jeg fik ikke nogle tilbud kun god massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Psykoadam Skrevet 22. Januar, 2017 Kan man ikke få andet end hj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chas 36 Skrevet 21. Maj, 2019 Hej brødre er der nogen der kan hjælpe med hvad der er blevet af sum fra denne klinik ? Jeg var forbi for et par uger siden. Der fik jeg at vide at hun ikke arbejder der mere sum har jeg haft mange gode oplevelser med og hun giver byens bedste handjob håber der er en der kan hjælpe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 21. Maj, 2019 Hej Chas. Sum har fået egen forretning. I øvrigt et flot og velindrettet sted med gode store lokaler. Hun bor nu på Vester Kirkestræde 6, 8900 Randers. tlf. 5272 2485 som er det samme som hendes private nummer tidligere. Ikke langt fra Cat.s forretning og kun 100 m fra Raigarm. Hun er en skøn "voksen" pige, der giver en god massage og HJ. Desværre ikke mere. Hvis nogen har oplevet mere, da venligt en PM til mig. Hilsen Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skrivemabbi 103 Skrevet 21. Maj, 2019 Aalborg skrev, for 1 time siden: Hej Chas. Sum har fået egen forretning. I øvrigt et flot og velindrettet sted med gode store lokaler. Hun bor nu på Vester Kirkestræde 6, 8900 Randers. tlf. 5272 2485 som er det samme som hendes private nummer tidligere. Ikke langt fra Cat.s forretning og kun 100 m fra Raigarm. Hun er en skøn "voksen" pige, der giver en god massage og HJ. Desværre ikke mere. Hvis nogen har oplevet mere, da venligt en PM til mig. Hilsen Aalborg betyder det, at der er Thaimassage i både Vesterkirkestræde 2, 6 og 10? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 21. Maj, 2019 Ja. Åbenbart. Jeg har besøgt Sum i den nye forretning, der hedder OUE. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 21. Maj, 2019 skrivemabbi skrev, for 5 timer siden: betyder det, at der er Thaimassage i både Vesterkirkestræde 2, 6 og 10? Ja precis, nu kan man surfe, uden besøg Kirken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Maj, 2019 Nogen som ved om Raigarm har fået en ny assistent i stedet for Sum?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg