Gæst Skrevet 6. September, 2015 Nogen der har været sammen med hende her, og kan fortælle om det/hende? https://sugardaters.dk/show?alias=YourDirtyGirlToy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 6. September, 2015 Hun minder temmelig meget om en der var lidt blæst om herinde for et stykke tid siden (positivt+negativt - jeg vil ikke nævne det gamle profilnavn, som jeg tror hun brugte). HAr ikke svaret på mine henvendelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. September, 2015 Hvorfor vil du ikk nævne det gamle profilnavn..? Hvis nu det kunne hjælpe mig med at finde ud af det jeg gerne vil.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 6. September, 2015 Hvorfor vil du ikk nævne det gamle profilnavn..? Hvis nu det kunne hjælpe mig med at finde ud af det jeg gerne vil..Hvorfor vil du ikk nævne det gamle profilnavn..? Hvis nu det kunne hjælpe mig med at finde ud af det jeg gerne vil..Det kunne meget vel være af etiske årsager... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 6. September, 2015 Hvorfor vil du ikk nævne det gamle profilnavn..? Hvis nu det kunne hjælpe mig med at finde ud af det jeg gerne vil..Fordi jeg er ikke 100 % sikker, og hvis det nu er hende, så er der sikkert en grund til hun har valgt et nyt og anderledes navn - fx at hendes postkasse blev lagt ned af henvendelser fra folk der læser eroguide? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. September, 2015 Kan du skrive en PM til mig så bare? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. September, 2015 Jeg har talt med den unge dame (og har haft besøg af hende) hun har ikke haft andre profiler end den nuværende..og som hun siger - hun svarer på alle seriøse henvendelser hun får på sugardaters.dkdette kun info som hun har bedt mig viderebringe.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 8. September, 2015 Jeg har talt med den unge dame (og har haft besøg af hende) hun har ikke haft andre profiler end den nuværende..Så er det jo godt jeg ikke luftede min teori mere konkret.og som hun siger - hun svarer på alle seriøse henvendelser hun får på sugardaters.dkSmack - av!But seriously: I min erfaring har SB'erne meget forskellige kriterier for, hvad de ser som en "seriøs" henvendelse. Og det er altså ikke altid lige let at lure fra profiler, fx dem hvor profilteksten ser således ud:Hej (: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. September, 2015 Hvordan var det så, 8270? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. September, 2015 Hun er en af de smukkeste kvinder jeg har haft sex med - nok den smukkeste - jeg tror det var hendes første sd besøg, så hun var lidt tilbageholdende...fransk med gummi og sex med gummi..kvinder er sgu mærkelige - selv om hun havde de smukkeste babser, så har hun fået lagt lidt xtra ind i dem..men de føles dejlige - og resten af kroppen..mumsvi skal ses igen - prøver at overtale hende til at besøge mig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. September, 2015 Kan du fortælle mere om det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line E 1 Skrevet 10. September, 2015 Hvad vil du vide om hende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg