Hop til indhold
Onslow

Kinesisk kulturberigelse, nu i Rødovre

Recommended Posts

Fik uventet en arbejdstur til det store provinshul på Mågeøen, og da det længe har været min agt ved selvsyn og-følelse at opleve den meget omtalte kinesiske pige, så besluttede jeg at udnytte den i arbejdet indlagte ventetid til at få syn for sagn.

Jeg ved faktisk ikke, om og/eller hvor hun annoncerer, men jeg har gemt hendes telefonnummer helt fra starten, hvor hun dukkede op på scenen.

Altså opringning, hvor en sød stemme fortalte mig, at jeg bare kunne komme, samtidigt med at hun gav mig adressen. 10 minutter senere ringede jeg på døren og hun lukkede op iført næsten ingenting. Jeg må have set tilforladelig ud på hendes overvågnings kamera, for jeg var kun nået indenfor døren, før hun faldt mig om halsen, trykkede sin fantastiske krop indtil mig og kyssede dybt og inderligt.

I mine øjne kan man dårligt være smukkere end hende, hvis man ynder det asiatiske look, så jeg lod mig svømme hen over Middelhavet i hendes smilende øjne, og forventningens glæde tog bare over. Inde i hobbyrummet hjalp vi hinanden af med tøjet, hvilket var en lettere opgave for mig end for hende, for at trække den neglige over hændes yndige hoved var hurtigt overstået, og synet af de bryster voldtog ethvert glimt af fornuft i mit hoved. Jeg har kysset og kærtegnet mange bryster igennem tiden, og der har været mange rigtigt dejlige imellem, jeg må bare konstatere, at hendes sprænger skalaen i uhørt grad.

Vi fik ordnet det finansielle for en ½ times hygge og kravlede ind på den alkove lignende kæmpeseng, hvor akten kunne begynde. Jeg vil ikke beskrive, hvad vi foretog os i detaljer, kun at vi var paletten rundt, men min til tider svigtende potens, når lysten er størst, ville ikke få mig til at fremstå i et alt for rosenrødt skær, blot vil jeg sige, at hun er en pige, der i den grad indlever sig i sagerne, så nydelsen var total.

Bagefter lå vi længe og kælede, hun spandt som en kattekilling, mens vi skiftevis lå i ske og med front mod front. Bare det at røre ved hendes silkebløde krop var en nydelse i sig selv, så jeg spurgte, om jeg måtte massere hende, hvilket hun med glæde takkede ja til, og jeg gjorde som så og kunne igen nyde hendes fantastiske krop og skønhed.

På et tidspunkt faldt hun i søvn, så jeg trak hende ind til mig og dynen hen over os og blundede lidt selv. Havde det forbistrede arbejde ikke kaldt på mig, så er jeg overbevist om, at jeg havde fået lov til at sove med hende i mine arme til den lyse morgen, men jeg måtte af sted.

Da vi kyssede farvel i døren, kunne jeg skimte, at mit ur viste, at jeg havde været sammen med hende i godt 2 timer, de bedste 2 timer, jeg længe har haft. :):):)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan turde du da komme til Køwenhavn. Og vove dig ud i den? Nå bortset fra det: God anmeldelse af en omdiskuteret glædespige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Tak for den anmeldelse.

Håbede også at øen og hovedstaden ellers også behandlede dig vel på din tur :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

... og at du behandlede øen og hovedstaden vel. Ja du Onslow, denne pige har fremkaldet mange reaktioner, af hvilke din måtte betragtes som en af de smukkeste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sniper123

Glimrende anmeldelse - ja, den seng er monsterstor :grin:  Hun er sød og sympatisk, hvis man vælger overnatningsmuligheden, så styr uden om de weekender, hvor naboens festlokale er udlejet..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for de pæne ord, jeg bliver stadig lidt slap i knæene, når jeg tænker på seansen.

Bx og Bananas, ja, hun har genereret mange sjove og nogle lidet respektfulde anmeldelser, og det var egentlig også lidt af nysgerrighed på den basis, der drev mig.

Enten er der nogle, der har overdrevet helt vildt, ellers har hun i den grad ændret attitude, for den ene gang hendes telefon summede, skyndte hun sig at afvise, ligeledes blev en del sms'er ignoreret, mens hun bare gjorde sig lillebitte i mine arme og smilte uimodståeligt.

Det er virkeligt en oplevelse, der har mærket mig, havde jeg truffet hende under andre omstændigheder, var jeg blevet smaskforelsket lige på stedet.
Og samvær er nu engang bedre, når man rigtigt kan lide hinanden, end når det bare er rå sex i et abe bur.

Da jeg var kommet tilbage til Carlsberg, sendte jeg hende en sms, hvor jeg takkede hende for den fantastiske oplevelse, hun havde givet mig, og den sms besvarede hun inden for et minut, så der er åbenbart forskel på folk. ;)

Jeg tror godt, at hun er klar over, at hvis hun vil stoppe i skindskubberiet til fordel for et normalt familieliv, så skulle hun ikke spørge mig ret mange gange, om jeg kunne tænke mig at være manden i hendes liv. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror godt, at hun er klar over, at hvis hun vil stoppe i skindskubberiet til fordel for et normalt familieliv, så skulle hun ikke spørge mig ret mange gange, om jeg kunne tænke mig at være manden i hendes liv. :)

Dette står i stærk kontrast til alt det negative du plejer at lukke ud her på EG - det viser bare at en smule "fisse" han forvandle en sur, gammel mand til en nyforelsket knajt - du er trods alt et menneske :P keep up the good mood ! som de siger over there :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Dette står i stærk kontrast til alt det negative du plejer at lukke ud her på EG - det viser bare at en smule "fisse" han forvandle en sur, gammel mand til en nyforelsket knajt - du er trods alt et menneske :P keep up the good mood ! som de siger over there :D 

Og så er jeg tænker, om du måske køber lidt for meget fisse, vurderet på dit altid kække humør.:P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og så er jeg tænker, om du måske køber lidt for meget fisse, vurderet på dit altid kække humør.:P

Jeg har fået overdosis af sex og har opbrugt min EU-kvote for længst, jeg har kæmpe positive energi-reserve til mange år :D

Jeg skal snart til sexparty igen, så jeg glæder mig :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mødte vores kinesiske veninde første gang på gaden på Vesterbro for snart en del år siden - fem seks år vil jeg tro. Dengang var hun helt ny, lige rendt fra en tudsegammel ægtemand som hun ikke gad mere - jeg hjalp hende faktisk med at oprette sig på EG og Side6 :) Og også med en del andre ting som at finde værelse og pc hjælp etc.

Jeg knaldede hende adskillige gange og gik i bad med hende og overnattede sammen med hende. I starten knaldede vi i min lejlighed og senere på skiftende adresser hos hende. Dejlig dejlig pige - dengang jo ca 24-25 år vil jeg tro. Hendes bryster OMFG Jeg får kuldegysninger ved tanken om at veje dem i mine hænder stående under bruseren, lige efter hun har intimbarberet sig på min opfordring, mærke hendes stramme fisse - faktisk en af de strammere synes jeg. Hvad siger I andre?

Hendes BRYSTER <3 OMG de er dejlige

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er måske tre år siden, jeg besøge den lille. Fandt lige min gamle beskrivelse frem:

Skrevet 19 januar · Rapporter indlæg

Så er det nogen tid siden, vi sidst har fået vendt "den lille kineser" i NV-kvarteret. Det er et par år siden, jeg selv havde fornøjelsen, og den gang var det vist Ingerslevgade eller deromkring. Beskeden var den gang den samme: Ring på mobilen, når du er der. Dørklokken nede virker ikke. Jeg stod ved opgangen inde i gården - terrazzo-trappe-opgang - og kommunikerede med pigen. Kom ind på trappen, var usikker på etagen, og begyndte opstigningen. Gættede på en dør og skulle til at ringe på, da jeg oven over hørte lyde. Jeg løb derop, og der stod en lille splitternøgen pige og lagde fingeren på munden for at antyde, at jeg skulle være stille. Hun viste mig ind i en stue og bad mig vente lidt. Så gik hun tilbage til værelset, hvor hun åbenbart var i gang med en kunde. Jeg var i godt humør, så jeg lod tiden vise, hvad der måtte komme. Der ventede jeg i 20 minutter, hvor jeg af og til kunne høre de slagfaste rytmer, som når man slår en knytnæve ind i håndfladen. Endelig fik hun lempet ham ud, og hun var nok selv i badeværelse eller køkken i ca. 30 sekunder.

Så kom hun langsomt ind til mig, - denne gang iført gennemsigtig Ole lukøje natkjole - gik hen til mig - så mig dybt i øjnene og sagde - yndskyld. Jeg fandt stadig oplevelsen usædvanlig og godtog at fortsætte. Vi gik nu ind i værelset, sengen så nærmest uredt ud, hun havde en lille dyne, og vi putte os i varmen og hyggede os lidt. Jeg skal for en ordens skyld nævne, at jeg undlod at slikke hende mellem benene. Jeg accepterede også kondom, før jeg stak pikken i hende. - Og her vil jeg da huske at bemærke, at hun bestemt var en køn lille en. Smukt ansigt, frisuren som på billederne sad som om, hun lige var kommet fra frisøren, og de velformede bryster på den lille krop var fine. Hun var nuttet!

Jeg havde betalt for en time. Efter udløsning tilbød hun at give mig noget massage. Jeg faldt vist i søvn og vågnede igen måske 10 minutter før tid. Da begyndte hun at tage mobilen og aftale med nye kunder (den havde ringet jævnligt under hele samværet). Hun undskyldte, at de ringede hele tiden, - også at de kom ofte uden aftale, så hun havde lidt svært ved at styre aftalerne. Den gang - og ofte senere - har jeg tænkt: Hold da op hvor den pige får kneppet noget videre. - Ja, hun er vel nødt til at rejse sig fra sengen og gå ud for at få noget at spise ind imellem. Ellers har jeg indtryk af, at hun er kæde-knepper. Og hun kan åbenbart overkomme det - og overleve det. - Min fantasi siger mig, at nogle mænd ikke kan sige nej til tilbuddet om at stikke pikken i hende uden beskyttelse. Hun må være robust på en helt særlig måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

:-D

Ja , i perioder er jeg hos hende tit .

Pt en gang om ugen vel til en hurtig omgang , mest megafransk .  Hun er en af de få der kan få mig til at komme uden for meget hånd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...