Hop til indhold
Onslow

Kinesisk kulturberigelse, nu i Rødovre

Recommended Posts

Fik uventet en arbejdstur til det store provinshul på Mågeøen, og da det længe har været min agt ved selvsyn og-følelse at opleve den meget omtalte kinesiske pige, så besluttede jeg at udnytte den i arbejdet indlagte ventetid til at få syn for sagn.

Jeg ved faktisk ikke, om og/eller hvor hun annoncerer, men jeg har gemt hendes telefonnummer helt fra starten, hvor hun dukkede op på scenen.

Altså opringning, hvor en sød stemme fortalte mig, at jeg bare kunne komme, samtidigt med at hun gav mig adressen. 10 minutter senere ringede jeg på døren og hun lukkede op iført næsten ingenting. Jeg må have set tilforladelig ud på hendes overvågnings kamera, for jeg var kun nået indenfor døren, før hun faldt mig om halsen, trykkede sin fantastiske krop indtil mig og kyssede dybt og inderligt.

I mine øjne kan man dårligt være smukkere end hende, hvis man ynder det asiatiske look, så jeg lod mig svømme hen over Middelhavet i hendes smilende øjne, og forventningens glæde tog bare over. Inde i hobbyrummet hjalp vi hinanden af med tøjet, hvilket var en lettere opgave for mig end for hende, for at trække den neglige over hændes yndige hoved var hurtigt overstået, og synet af de bryster voldtog ethvert glimt af fornuft i mit hoved. Jeg har kysset og kærtegnet mange bryster igennem tiden, og der har været mange rigtigt dejlige imellem, jeg må bare konstatere, at hendes sprænger skalaen i uhørt grad.

Vi fik ordnet det finansielle for en ½ times hygge og kravlede ind på den alkove lignende kæmpeseng, hvor akten kunne begynde. Jeg vil ikke beskrive, hvad vi foretog os i detaljer, kun at vi var paletten rundt, men min til tider svigtende potens, når lysten er størst, ville ikke få mig til at fremstå i et alt for rosenrødt skær, blot vil jeg sige, at hun er en pige, der i den grad indlever sig i sagerne, så nydelsen var total.

Bagefter lå vi længe og kælede, hun spandt som en kattekilling, mens vi skiftevis lå i ske og med front mod front. Bare det at røre ved hendes silkebløde krop var en nydelse i sig selv, så jeg spurgte, om jeg måtte massere hende, hvilket hun med glæde takkede ja til, og jeg gjorde som så og kunne igen nyde hendes fantastiske krop og skønhed.

På et tidspunkt faldt hun i søvn, så jeg trak hende ind til mig og dynen hen over os og blundede lidt selv. Havde det forbistrede arbejde ikke kaldt på mig, så er jeg overbevist om, at jeg havde fået lov til at sove med hende i mine arme til den lyse morgen, men jeg måtte af sted.

Da vi kyssede farvel i døren, kunne jeg skimte, at mit ur viste, at jeg havde været sammen med hende i godt 2 timer, de bedste 2 timer, jeg længe har haft. :):):)

ja, Hun er bare smadder sød og fræk 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...