Hop til indhold
champ

En tur til Daugbjerg!

Recommended Posts

Fredag aften sad jeg og blev nostalgisk, og tænkte tilbage på de timer jeg har brugt sammen med Brenda der huserede i Daugbjerg! Hun var en super skøn og blid pige, der gik lige i hjertet på mig hver gang og hun gav mig nogle blowjobs ingen er kommet i nærheden af endnu! Nå men Brenda har ikke annonceret der, eller andre steder jeg har set længe, så hun er ganske givet stoppet!

de glade tanker fik mig til at tjekke hvem der mon var på arbejde i huset sådan en fredag aften! http://side6.dk/resultatside/?q=europaeiskepiger 

En lyshåret pige med store kasser var nok til at få mig en tur ned i banken efter en stak kolde kontanter! Jeg ringede og fik en aftale i stand! da jeg så ankom holdte der en bil på p-pladsen og jeg ringede for en god ordens skyld op igen! Hun kunne tilsyneladende intet huske om vores aftale, men om 30 minutter kunne jeg bare komme! Nuvel! 30 min senere holdte bilen der dog stadig! Ringede endnu engang og fik nu at vide at der ville gå 20 min! Det lød stadig som om at der ikke var styr over at jeg havde ringet før, men at jeg bare var endnu en der ringede!

Efter 20 min lykkedes det dog, og jeg var efterhånden ret spændt! jeg havde jo besøgt stedet før, men denne gang var det jo en anden pige! Døren gik op og det stod klart at Natasha ikke har sine egne billeder på! Hun var da lyshåret og havde store bryster, men hun var også noget tungere end billederne umiddelbart havde givet indtryk af! Hun smilede dog sødt og havde en fin udstråling, så da runde kvinder ikke skræmmer mig valgte jeg at bide på krogen, når nu det havde været sådan en kamp at få lov overhovedet at møde hende!

Natasha er en smilende og indlevende pige, som ikke er bange af sig! hun vil gerne snakke og hun leverer det bedste hun har lært! Kemien imellem os var dog ikke helt oppe at ringe så det blev ikke til mere end et gennemsnitsbesøg!

Samlet set er jeg dog ikke længere imponeret eller tilbøjelig til at køre til Daugbjerg! Man kan tilsyneladende ikke lave en aftale længere, og da det endelig var min tur var der ingen kommentarer overhovedet om den mislykkede kommunikation! Falske billeder! Det må naturligvis også trække ned i helhedsindtrykket, som bestemt ikke lever op til tidligere tider!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fredag aften sad jeg og blev nostalgisk, og tænkte tilbage på de timer jeg har brugt sammen med Brenda der huserede i Daugbjerg! Hun var en super skøn og blid pige, der gik lige i hjertet på mig hver gang og hun gav mig nogle blowjobs ingen er kommet i nærheden af endnu! Nå men Brenda har ikke annonceret der, eller andre steder jeg har set længe, så hun er ganske givet stoppet!

Brenda var en fantastisk pige. Jeg tjekker jævnligt om hun er tilbage i Daubjerg indtil videre uden held. Hvis hun nogensinde vender tilbage, skal hun helt klart besøges for hendes blowjobs var verdensklasse!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt rigtigt ! Brenda var en dejlig pige man altid kunne finde årsag til at besøge :-) 

Victoria er ganske glimrende og sød pige, dog ingen brenda, 

apropro der skulle være et nyt sted i daugbjerg ? Netty eller ligende ! Hvad er hun for en STd og kan hun anbefales ? 

Mvh

monaco 

ps hvem er det fjols der har tænkt ! Brenda var sød og populær ! Hun skal udskiftes med 2 forskellige transer ?? Mærkværdig markedsstrategi i midtjysk område !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja anmeldelsen på Natasha er ikke aktuel lige pt, da det nu er en trans ved navn Pikara.

hehe jeg tjekker også af og til om hun skulle være tilbage i Daugbjerg eller Arnborg, men det ser ikke ud til det!

Muligvis har Brenda jo selv valgt at stoppe! :-)

er lidt forvirret omkring det, så godt at der var en ekstra annonce om Daugbjerg, men blev i tvivl om det i virkeligheden ikke er det samme sted?

Del dette indlæg

Link til indlæg

I dag fik jeg en en ekstra "Julegave",da jeg var i Daugbjerg. Det blev et glædeligt gensyn med den på alle måder skønne Quinde  Brenda.  

Hun er altså noget ganske særligt med sit blide vindende væsen og sin evne til at give en skøn oplevelse.

Jeg mener at hun bliver i Daugbjerg i en god uges tid .Kan klart  anbefales !!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Åh ja om aftenen d. 30 december fik jeg besøgt den skønne Brenda! sikke et gensyn!

jeg bliver sgu forelsket i den pige hver gang!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun gav i hvert tilfælde udtryk for at hun ikke lige med det samme ville forsvinde igen lige så længe som hun gjorde denne gang, og ville også se på mulighederne for at tage til Odense og arbejde lidt, så udover at jeg er super super glad for at hun er tilbage i mit nærområde lød det til at der er nogle heldige fynboer også :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lubovnik

Er det den samme Brenda, hvis billeder man aktuelt kan se i annoncen? Synes den aktuelle pige ser lidt slankere og lysere ud?

Der skal dog siges at jeg ikke har besøgt Brenda så jeg taler kun ud fra min hukommelse om de tidligere fotos.

Hvad siger dem der kender hende? Er det den rigtige Brenda?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lubovnik skrev, for 10 timer siden:

Er det den samme Brenda, hvis billeder man aktuelt kan se i annoncen? Synes den aktuelle pige ser lidt slankere og lysere ud?

Der skal dog siges at jeg ikke har besøgt Brenda så jeg taler kun ud fra min hukommelse om de tidligere fotos.

Hvad siger dem der kender hende? Er det den rigtige Brenda?

Det er den rigtige ----dejlige Brenda---- som man ser på de aktuelle billeder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lubovnik
Bondemanden skrev, for 14 timer siden:

Det er den rigtige ----dejlige Brenda---- som man ser på de aktuelle billeder.

Super!

Hvordan er priserne i Daugbjerg? Jeg synes ikke de oplyser det nogen steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...