emilio29 16 Skrevet 8. September, 2015 Hej Venner!Har nogen besøgt denne skønhed, og evt har noget at berette? VanessaSynes hun ser yderst dejlig ud Lad mig endelig høre... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tim 64 Skrevet 8. September, 2015 Det kan være man skal tage en for holdet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jonasn 188 Skrevet 8. September, 2015 Hej Venner!Har nogen besøgt denne skønhed, og evt har noget at berette? VanessaSynes hun ser yderst dejlig ud Lad mig endelig høre...Har besøgt henne for noget tid siden og lave en anmeldelse i den forbindelse, som jeg ikke lige kan finde. Men det er henne på billederne og ja hun har en super sprød krop, lille og små faste bryster lige som jeg kan li dem.Men men inden betaling var hun super på, sød og kælen så jeg tilkøbte video på stedt. Da pengen havede skiftet ejer, slukkede hun.Jeg måtte ikke filme ansigt, selv og jeg pænt havde spurt inden, og hun var ikke særlig medgørlig. Jeg fik ikke lov at komme helt i bund og hun suttede kun lidt. Så var det olie og hånd for resten. Jeg var skuffet og synes ellers jeg er meget tolerant, men nej jeg kommer ikke igen og kan ikke anbefale henne. Ærvelig med den lækre kropSidste besøgBilleder = ægteKrop 10/10sted 9/10oplevelse 1/10gentagelse 0Nu skal det siges at det kan jo være hun har ændret sig og blevt et godt knald, hvilket jeg håber, så hvis nogle besøger henne så smid geren en linje om oplevelsen. Man har jo lov at håbe 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg