Gæst Skrevet 15. September, 2015 Jeg må give Jasmin ret, det har for store uoverskuelige konsekvenser for vores familier herunder børn med den hetz der efterfølgende vil ske. Vi beskytter ganske naturligt vores pårørende og særligt vores barn/børn. Bonnie's yngste søn har selv mærket konsekvenserne ved morens valg, der er ingen børn fra klassen som deltager i hans fødselsdag. Jeg håber der står et hold klar til at varetage ham ovenpå de reaktioner han møder efter den udseendelse. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 15. September, 2015 Imponerende, der er allerede indsamlet 33.340 kr til Bonnies pølsevogn, og målet er hævet 20.000 til 40.000 kr.https://www.caremaker.dk/nc/fr/i/hjaelp_bonnie_ud_af_prostitution/Håber Bonnie finder kræfter til at åbne sin pølsevogn, selvom hendes sygdomme kan forhindre det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 15. September, 2015 Imponerende, der er allerede indsamlet 33.340 kr til Bonnies pølsevogn, og målet er hævet 20.000 til 40.000 kr.https://www.caremaker.dk/nc/fr/i/hjaelp_bonnie_ud_af_prostitution/Håber Bonnie finder kræfter til at åbne sin pølsevogn, selvom hendes sygdomme kan forhindre det.hun kunne evt, havde brugt penge på at købe en pølsevogn, istedet for at bruge dem på tatoveringer 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 15. September, 2015 (edited) Jeg må give Jasmin ret, det har for store uoverskuelige konsekvenser for vores familier herunder børn med den hetz der efterfølgende vil ske. Vi beskytter ganske naturligt vores pårørende og særligt vores barn/børn. Bonnie's yngste søn har selv mærket konsekvenserne ved morens valg, der er ingen børn fra klassen som deltager i hans fødselsdag. Jeg håber der står et hold klar til at varetage ham ovenpå de reaktioner han møder efter den udseendelse. Igen er det folks og forældrenes fordomme som spiller ind, børnene er sagesløse og fordomsfrie (og dog de hører hvad deres forældre snakker om). Mange GP'er har børn og arbejder for at forsørge børnene - så pigerne vil beskytte børnene ved ikke at stå frem med ansigt.Jeg synes det er sejt at Bonnie tør at stå frem og fortælle sin historie (den kunne ende lykkelig en dag ?) Redigeret 15. September, 2015 af Nille 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 15. September, 2015 Jeg synes det er sejt at Bonnie tør at stå frem og fortælle sin historie (den kunne ende lykkelig en dag ?) det synes jeg også - men jeg har bare SÅ ondt af de børn.... mit hjerte knækker i 2 når jeg tænker på hvad de skal igennem pga det her... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 15. September, 2015 hun kunne evt, havde brugt penge på at købe en pølsevogn, istedet for at bruge dem på tatoveringerdet er altid nemt at være bagklog, men nu er det svært at gøre noget ved fortiden.Medmindre du har en tidsmaskine? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 15. September, 2015 (edited) Imponerende, der er allerede indsamlet 33.340 kr til Bonnies pølsevogn, og målet er hævet 20.000 til 40.000 kr.https://www.caremaker.dk/nc/fr/i/hjaelp_bonnie_ud_af_prostitution/Håber Bonnie finder kræfter til at åbne sin pølsevogn, selvom hendes sygdomme kan forhindre det.Jeg tror tallet bliver endnu højere. Det er en rørende historie og flot dokumentar, alle kvinder i salen fik tårer i øjnene, jeg tror næsten alle kvinder kunne mærke i deres krop og sjæl de følelser Bonnie har været igennem. Redigeret 15. September, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 15. September, 2015 Jeg tror tallet bliver endnu højere. Det er en rørende historie og flot dokumentar, alle kvinder i salen fik tårer i øjnene, jeg tror næsten alle kvinder kan mærke i deres krop og sjæl de følelser Bonnie har været igennem.Så du den i biografen? Og hvorhenne var det?Og ja er helt enig, jeg blev selv meget rørt af at se dokumentaren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 15. September, 2015 det synes jeg også - men jeg har bare SÅ ondt af de børn.... mit hjerte knækker i 2 når jeg tænker på hvad de skal igennem pga det her... Hun har nok ikke tænkt alle ligningerne igennem mht. konsekvenserne for børnene. Jeg tror det var nødvendigt for hende at fortælle sin historie - måske var dette en livsline til at komme videre og blive rask. Bliver hun rask - har børnene en mor - det er trods alt vigtigst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 15. September, 2015 Hun har nok ikke tænkt alle ligningerne igennem mht. konsekvenserne for børnene. Jeg tror det var nødvendigt for hende at fortælle sin historie - måske var dette en livsline til at komme videre og blive rask. Bliver hun rask - har børnene en mor - det er trods alt vigtigst.Nille - det er ikke gjort med det. For Bonnie har ikke den ballast der skal til for at kunne hjælpe børnene med de udfordringer de kommer til at stå med. De har en mor og det er fint nok... sålangt så godt... men det er jo ikke gjort med det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 15. September, 2015 Så du den i biografen? Og hvorhenne var det?Og ja er helt enig, jeg blev selv meget rørt af at se dokumentaren.Ja, det var et lukket arrangement for indbudte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 15. September, 2015 (edited) Nille - det er ikke gjort med det. For Bonnie har ikke den ballast der skal til for at kunne hjælpe børnene med de udfordringer de kommer til at stå med. De har en mor og det er fint nok... sålangt så godt... men det er jo ikke gjort med detLige meget hvor god/dårlig en mor hun er - så betyder det meget for børnene at de har en mor. Redigeret 15. September, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 15. September, 2015 Hvor meget godt mener i i giver Bonnie og hendes børn ved at diskutere dem og deres forhold her i dette åbne forum ?? VenligstSpunsen/Bundstokken 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 15. September, 2015 Hvor meget godt mener i i giver Bonnie og hendes børn ved at diskutere dem og deres forhold her i dette åbne forum ?? VenligstSpunsen/BundstokkenGod pointe jeg holder inde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 15. September, 2015 Hvor meget godt mener i i giver Bonnie og hendes børn ved at diskutere dem og deres forhold her i dette åbne forum ?? VenligstSpunsen/BundstokkenDet kommer da helt og aldeles an på hensigten..... hverken Nille eller mig har da en dårlig hensigt med det... Men det er dælme en afsindig vigtig del af diskussionen når vi skal illustrere nøjagtig HVORFOR det er vi ikke kan stå frem med ansigt!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. September, 2015 Igen er det folks og forældrenes fordomme som spiller ind, børnene er sagesløse og fordomsfrie (og dog de hører hvad deres forældre snakker om). Mange GP'er har børn og arbejder for at forsøge børnene - så de vil beskytte børnene ved ikke at stå frem med ansigt.Jeg synes det er sejt at Bonnie tør at stå frem og fortælle sin historie (den kunne ende lykkelig en dag ?) Børnene er de uskyldige her, enig. Når det så er sagt, bør Mette Korsgaard have haft flere overvejelser med fra begyndelsen. Hvem tænker på det efterfølgende spil for hendes børn særligt den mindste? Han har om nogle oplevet morens valg tæt på kroppen, hvem hjælper ham efter udseendelsen? Ja, det er folks fordomme som skriger højest her, men jeg forstår dem godt til et vist plan med hensyn til Bonnie's liv. Denne udseendelse bidrager med ekstra guf i kagedejen, alle modstandere og fordomme vil kun vokse og finde bred enighed i deres syn på GP, den overvejelse bør Mette samt Bonnie have gennemtænkt på hendes børns vegne. Det er flot hun står frem, men de efterfølgende virkninger kan være skadelige for hendes mindste søn, hvem støtter ham i alt det her? Bonnie, næppe, hun er slet ikke i stand til at hjælpe hende selv. Noget kan have en for dyr pris. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 15. September, 2015 (edited) det synes jeg også - men jeg har bare SÅ ondt af de børn.... mit hjerte knækker i 2 når jeg tænker på hvad de skal igennem pga det her... Nu skal man huske på, at Bonnie/Patricia har været sprunget ud i fuld offentlighed i en del år nu, så det er nok ikke et nyt problem for hendes børn.Men det bliver selvfølgelig ikke lettere at hun optræder i prime-time på DR 1 kl. 20.00 søndag aften (tidspunket hvor familien Danmark normalt ser de dyre dansk-producerede serier). Redigeret 15. September, 2015 af Filosoffen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. September, 2015 det synes jeg også - men jeg har bare SÅ ondt af de børn.... mit hjerte knækker i 2 når jeg tænker på hvad de skal igennem pga det her... Umiddelbart har de enten fjernet det fra dokumentaren, eller også trives hendes børn vist godt nok. Det kan måske også lyde lidt for belejligt, at tro, at det at mor er GP, nødvendigvis skal skabe en pokkers masse problemer for ungerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 15. September, 2015 Umiddelbart har de enten fjernet det fra dokumentaren, eller også trives hendes børn vist godt nok. Det kan måske også lyde lidt for belejligt, at tro, at det at mor er GP, nødvendigvis skal skabe en pokkers masse problemer for ungerne. nu er det nok ikke det at moren er luder, som skaber problemerne. det er nok nærmere andre folks holdinger til det. der er f.eks hellere ikke mange som er vilde med at havde et bordel, til nabo. en luder kan der være en fantatisk mor, 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 15. September, 2015 (edited) Umiddelbart har de enten fjernet det fra dokumentaren, eller også trives hendes børn vist godt nok. Det kan måske også lyde lidt for belejligt, at tro, at det at mor er GP, nødvendigvis skal skabe en pokkers masse problemer for ungerne. Vi kan alle huske hvordan det var at være barn.... og hvor loyale vi er overfor vores forældre... I min klasse var der obligatorisk deltagelse i alle fødselsdage for at ingen skulle være udenfor... sådan er det ikke mere... og hvis det passer at ingen vil deltage i sønnens fødselsdag... så synes jeg det er slemt nok allerede der... så er det allerede startetdet er jo ikke de voksne der stigmatiserer ungerne... men børn mod børn er den ondeste konstellation i verden plus at de små jo kopierer os voksne... dertil den automatiske stigma de vil blive udsat for fordi børn ER loyale og forsvarer deres forældres valg i uendeligheder... det vil tage tid for dem at finde ligesindede og folk der forstår fremfor fordømmer... Men en ting er når de er små... det er hvad det er... krænkelserne de vil skulle lægge øre til når de bliver større er massive..... du ved jo hvad vi piger sommetider skriver vi har fået på sms.... de typer holder sig ikke for gode til også at sende til ungerne... Uanset hvor stærk man er og hvor meget man kan ignorere... så vil den form for.... "ondskab"... jo komme ind under huden.... de er jo ligesom alle os andre - de har en grænse for hvad de kan ignorere og børns grænse er anderledes for de forstår jo ikke hvorfor før de bliver ældre... Så jeg er helt enig med Louise... Intruktøren måtte gerne have gjort sig lidt flere overvejelser om konsekvenserne af dokumentaren fsva børnene... jeg mener også at prisen her er for høj Redigeret 15. September, 2015 af Jasmin 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. September, 2015 Citat taget fra dette link http://www.dr.dk/nyheder/indland/saadan-har-bonnie-fra-dr-dokumentaren-det-i-dag Til Marie Hald fortalte Bonnie dengang, at hendes salg af seksuelle ydelser havde konsekvenser for familien. For eksempel havde flere meldt fra, da Bonnies ene søn inviterede til børnefødselsdag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 15. September, 2015 Vi kan alle huske hvordan det var at være barn.... og hvor loyale vi er overfor vores forældre... I min klasse var der obligatorisk deltagelse i alle fødselsdage for at ingen skulle være udenfor... sådan er det ikke mere... og hvis det passer at ingen vil deltage i sønnens fødselsdag... så synes jeg det er slemt nok allerede der... så er det allerede startetdet er jo ikke de voksne der stigmatiserer ungerne... men børn mod børn er den ondeste konstellation i verden plus at de små jo kopierer os voksne... dertil den automatiske stigma de vil blive udsat for fordi børn ER loyale og forsvarer deres forældres valg i uendeligheder... det vil tage tid for dem at finde ligesindede og folk der forstår fremfor fordømmer... Men en ting er når de er små... det er hvad det er... krænkelserne de vil skulle lægge øre til når de bliver større er massive..... du ved jo hvad vi piger sommetider skriver vi har fået på sms.... de typer holder sig ikke for gode til også at sende til ungerne... Uanset hvor stærk man er og hvor meget man kan ignorere... så vil den form for.... "ondskab"... jo komme ind under huden.... de er jo ligesom alle os andre - de har en grænse for hvad de kan ignorere og børns grænse er anderledes for de forstår jo ikke hvorfor før de bliver ældre... Så jeg er helt enig med Louise... Intruktøren måtte gerne have gjort sig lidt flere overvejelser om konsekvenserne af dokumentaren fsva børnene... jeg mener også at prisen her er for højAlt realitet TV show som Luksusfælden, Paradise, you name it, hvor folk udstiller sig selv på de værste tænkelige måder, mon det ikke har fremtidig konsekvenser for deltagernes børn... alt som ligger nettet forsvinder ikke. Vi har samme problematik, deltagerne er nok ikke klar over følgekonsekvenserne af deres medvirken.Det kunne også vende en dag, hvis Bonnie kommer klarer skærerne bliver hun pludselig den sejeste mor i kongeringet, som formåede trods oddsene at komme videre, blive rask... jeg er optimist, jeg ser det positive i folk ! Bonnie, DU KAN KLARE DEN Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ACDsee Skrevet 15. September, 2015 Jeg synes det er godt det blev sendt, da der er en del " bonnie'er derude og dilemmaet med at blive afhæning af branchen ( læs pengene) er i min verdenen lige så stort et problem som div andre æfhænigheder som en del af vores kollegaer har.. Jeg synes vi skylder de kvinder mere hjælp, støtte og masser af omsorg.Det er fuldstændig rigtigt, at de er en del "Bonni'er" derude... Jeg tænker her på de piger og drenge, kvinder og mænd, der har en spiseforstyrrelse og som ikke får den behandlet, men som misbruger mad i håb om at glemme virkeligheden for en stund. Desværre er behandlingstilbudende til voksne personer sindsygt dårligt i Danmark. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 15. September, 2015 Alt realitet TV show som Luksusfælden, Paradise, you name it, hvor folk udstiller sig selv på de værste tænkelige måder, mon det ikke har fremtidig konsekvenser for deltagernes børn... der er dælme forskel på at være barn af et forgældet forældrepar eller en pige der har dummet sig på Paradise og så barn af det mest stigmatiserede erhverv i verdenshistorienNille - proportionssans altså.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. September, 2015 Da Noa skulle holde fødselsdag for sin klasse, inviterede jeg hele bundtet på McDonald’s. Han afleverede invitationerne om fredagen, og om søndagen havde 20 af børnene meldt afbud. Det var på grund af forældrenes fordomme. De hilser heller ikke på mig om morgenen, og han har ikke nogen at lege med fra klassen, når han har fri. Jeg satte mig ned og tudede, for Oliver har været igennem det samme. Hver gang han inviterede til fødselsdag, sagde alle fra.http://www.hanshuttel.dk/wordpress/2012/12/17/ogsa-en-mor/ Jeg prøver ikke på, at gøre Bonnie til en dårlig mor, nævner blot nogle ret tydelige konsekvenser hendes fremtræden har for børnene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg