Hop til indhold
kanonkongen

DR1. Dokumentar. Bonnie og de tusinde mænd.

Recommended Posts

Jeg prøver ikke på, at gøre Bonnie til en dårlig mor, 

Næ, det er da ret åbenlyst de andre mødre og fædre der er [SELV-CENSUR]

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det er folks fordomme som skriger højest her, men jeg forstår dem godt til et vist plan med hensyn til Bonnie's liv. Denne udseendelse bidrager med ekstra guf i kagedejen, alle modstandere og fordomme vil kun vokse og finde bred enighed i deres syn på GP,

Hvordan kan vi komme folks fordomme til livs ?

Jeg har en ide: Vi laver en indsamling, som skal gå til at fremme forståelsen mellem befolkningen og GP'er.

Mange har aldrig mødt en GP, så det er klar at de har fordomme, så første skridt er dialog.

1. Møde/snakke/chatte med en GP.

2. Få en prøvetime/½time hos en GP.

3. Være ambassadører og oplyse folk med fordomme.

... find selv på andre tiltag.

Hvad synes I ?

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Louise af nysgerrighed er det dig, som er på EB ?

Nej, det er sjovt nok ikke mig, jeg bemærkede godt hendes artikel på EB igår :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Vi kan alle huske hvordan det var at være barn.... og hvor loyale vi er overfor vores forældre... 

I min klasse var der obligatorisk deltagelse i alle fødselsdage for at ingen skulle være udenfor... sådan er det ikke mere... og hvis det passer at ingen vil deltage i sønnens fødselsdag... så synes jeg det er slemt nok allerede der... så er det allerede startet

det er jo ikke de voksne der stigmatiserer ungerne... men børn mod børn er den ondeste konstellation i verden plus at de små jo kopierer os voksne...  

dertil den automatiske stigma de vil blive udsat for fordi børn ER loyale og forsvarer deres forældres valg i uendeligheder... det vil tage tid for dem at finde ligesindede og folk der forstår fremfor fordømmer... 

Men en ting er når de er små... det er hvad det er... krænkelserne de vil skulle lægge øre til når de bliver større er massive..... du ved jo hvad vi piger sommetider skriver vi har fået på sms.... de typer holder sig ikke for gode til også at sende til ungerne... 

Uanset hvor stærk man er og hvor meget man kan ignorere... så vil  den form for.... "ondskab"... jo komme ind under huden.... de er jo ligesom alle os andre - de har en grænse for hvad de kan ignorere og børns grænse er anderledes for de forstår jo ikke hvorfor før de bliver ældre... 

Så jeg er helt enig med Louise... Intruktøren måtte gerne have gjort sig lidt flere overvejelser om konsekvenserne af dokumentaren fsva børnene... jeg mener også at prisen her er for høj

Jeg er helt med på principperne omkring mobning m.v.  I forbindelse med Bonnie, kunne det faktisk være lidt interessant at høre lidt om, hvordan det har påvirket hendes børn, for det er mit indtryk, at hendes identitet og virke har været kendt ganske længe i hendes nærområde. Jeg kan tage fejl, men det er mit indtryk at det ikke er nu, at hendes identitet afsløres.

Jeg er ligeledes med på, at det i udgangspunktet nok ikke er det fedeste i verden. Omvendt hælder jeg nu også til, at selvfølgelig kan samfundet håndtere det, uden at ungerne også skal leve en dobbelt tilværelse.

Som aktiv kvinde er man nok også nødt til at forholde sig til, at begynder man at fortælle det i sit nære kontaktnet og familie, så er det vel blot et spørgsmål om tid før ens børn også bliver bekendt med det.  Nu er mit spørgsmål så "Er det værst set med GP´en øjne, at ens familie og børn bliver bekendt med det, er det værst at omgivelserne får denne viden". Mon ikke at det også indeholder et element af, at det såkaldte hensyn også handler lidt om, hvordan man som GP rent faktisk vil have det hvis alle vidste det.

Man kan selvfølgelig have forskellig holdning til, hvad der i de forskellige liv er bedst, men jeg mener at samfundets stigmatisering, klart har bevæget sig i en retning af "Ja, også så er det nok heller ikke være".  Har man som Bonnie tænkt sig at hænge i branchen rigtig længe, så kan jeg egentligt sagtens få øje på, at ser man på mors job på den lange bane, så vil det blive et forbigående problem for børnene.

Folk må gøre hvad de vil for min skyld, jeg skubber bare lidt til den enorme udbredte holdning "jamen det handler ikke om mig, det handler om hensyn til mine nære". Personligt ville jeg squ blive rimelige sur i skrællen hvis jeg ved et tilfælde skulle opdage, at min fiktive datter, ikke havde mod og tillid til, at jeg kunne håndtere, at hun var GP´er.  Holdningsmæssigt ligger jeg bare der, at jo mindre dobbelttilværelse og hemmelighedskræmmeri, jo lettere bliver livet for alle, og jo jeg ville nok også gøre mig nogle overvejelser omkring hvornår ungerne er store nok til at få det at vide.

Selvfølgelig skal man da starte et sted, hvis man så at sige ønsker at normalisere jobbet som GP´er, og det er nok ikke alle der bare skal droppe hemmelighedskræmmeriet, men jeg er rimelig sikker på, at en del sagtens kunne gøre det, hvor fordelene bestemt ville kunne opveje de kedelige sider. For år tilbage var det vel også utænkeligt, at man kunne have en klinik i et parcelhus, det forekommer faktisk i dag, uden at beboerne bruger al deres energi på, at få klinikken lukket.

Et eller andet sted er man også nødt til at forstå, at hvis man ønsker forandring, så er der bare nogen der er nødt til at stå frem. Og i den forbindelse synes jeg det flot og stærk gået af Bonni og andre der tidligere har gjort det.  Selvfølgelig vil der som ved alt andet i livet være fjolser der siger dit og dat, men det der burde betyde mest er nok, hvordan dem man rent faktisk kender og omgås,hvordan de reagere

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som aktiv kvinde er man nok også nødt til at forholde sig til, at begynder man at fortælle det i sit nære kontaktnet og familie, så er det vel blot et spørgsmål om tid før ens børn også bliver bekendt med det.  Nu er mit spørgsmål så "Er det værst set med GP´en øjne, at ens familie og børn bliver bekendt med det, er det værst at omgivelserne får denne viden". Mon ikke at det også indeholder et element af, at det såkaldte hensyn også handler lidt om, hvordan man som GP rent faktisk vil have det hvis alle vidste det.

Mine nære må hjertens gerne vide det... min mand ved det, min mor ved det... og min mand og jeg er enige om at vores børn også får det at vide hvis jeg stadig hygger mig på den måde når de kommer til

MEN

Det er mennesker der kan håndtere den viden konstruktivt... 

Jeg er da græsk katolsk om hele verden vidste det... for min grænse for BS ligger enormt højt og jeg er ret ligeglad... men sådan er der jo mange der ikke har det... de vil gerne passe ind... og gør meget for det

Men jeg er ikke græsk katolsk når det handler om hvordan verden HANDLER overfor mine børn hvis de vidste det... for jeg vil ikke have at folk behandler mine børn så grusomt som før beskrevet bare fordi jeg nu engang har en hobby.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvordan kan vi komme folks fordomme til livs ?

Jeg har en ide: Vi laver en indsamling, som skal gå til at fremme forståelsen mellem befolkningen og GP'er.

Mange har aldrig mødt en GP, så det er klar at de har fordomme, så første skridt er dialog.

1. Møde/snakke/chatte med en GP.

2. Få en prøvetime/½time hos en GP.

3. Være ambassadører og oplyse folk med fordomme.

... find selv på andre tiltag.

Hvad synes I ?

Nille, det tragikomiske er faktisk jeg tit har oplevet kunderne spørge mig, hvad jeg laver i den branche, det fortæller mig, at mange kunder har en forventning til hvem pigerne er. Der må være andre piger der har oplevet det samme, så hvis 70% af kunderne bliver overrasket over mit valg findes der fordomme i selv dem.

Sjovt nok :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nille, det tragikomiske er faktisk jeg tit har oplevet kunderne spørge mig, hvad jeg laver i den branche, det fortæller mig, at mange kunder har en forventning til hvem pigerne er. Der må være andre piger der har oplevet det samme, så hvis 70% af kunderne bliver overrasket over mit valg findes der fordomme i selv dem.

Den kan jeg også skrive under på.... det er faktisk et fåtal der ikke spørger ganske interesseret... og mange vil tillige enormt gerne vide hvordan vi piger ser på kunderne, hvordan vi ser os selv ect ect ect... 

Fordommene er absolut ikke begrænset til dem der ikke er i berøring med branchen... kunderne er nok dem der helst ønsker deres fordomme be/afkræftet .... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Mine nære må hjertens gerne vide det... min mand ved det, min mor ved det... og min mand og jeg er enige om at vores børn også får det at vide hvis jeg stadig hygger mig på den måde når de kommer til

MEN

Det er mennesker der kan håndtere den viden konstruktivt... 

Jeg er da græsk katolsk om hele verden vidste det... for min grænse for BS ligger enormt højt og jeg er ret ligeglad... men sådan er der jo mange der ikke har det... de vil gerne passe ind... og gør meget for det

Men jeg er ikke græsk katolsk når det handler om hvordan verden HANDLER overfor mine børn hvis de vidste det... for jeg vil ikke have at folk behandler mine børn så grusomt som før beskrevet bare fordi jeg nu engang har en hobby.... 

Stort respekt for dine valg, som jo går endda meget længere en de fleste. Et eller andet sted betyder jo forhåbentligt også, at din angst for afsløring har et mere afbalanceret niveau. Det betyder forhåbentligt også, at din evne og lyst til eksempelvis at udvise tillid til mig eller andre nok også er større end hvad man ser i branchen.

Et eller andet sted er man jo som aktiv, også nødt til at forholde sig  til angst for afsløring, og ligeledes hvilke konsekvenser det må få, den dag det sker, for mon ikke det på et eller andet tidspunkt sker, hvis man bliver længe nok i branchen.

Gør man det ikke ender det jo blot med, at man har isoleret sig fuldstændigt uden kontakt til andre end de "fiktive" flikke mænd. Hvorfor skriver jeg det ? Jeg har oplevet piger, der nærmest lever i panisk angst, krydret med en enorm mistillid - Det gør det meget svært at være sammen med dem, og det kan næppe være sundt i længden.  Et eller andet sted kan man jo sagtens fornemme, at pigerne meget gerne vil have venner, kunne opleve dit og dat uden at tage angsten med, men det fordre jo også dels mod og dels en 100% afklaring omkring at det man gør er helt ok, uden følelse af skam m.v.

Jeg er faktisk ikke så sikker på, at alle når det kommer til stykket kan sige sig fri for følelsen af skam o.lign ved at leve et dobbelt liv. Man er også nødt til at forholde sig til, at det at lyve holde ting hemmeligt for eksempelvis far og mor eller ens bedste venner, nok ikke skaber de fedeste følelser, når man sidder stille og roligt for sig selv og tænker lidt over livet. Jeg må i hvert fald indrømme, jeg kunne ikke leve med disse følelser.  Det betyder vel så også i en større sammenhæng, at jo færre i ens nære relationer man skal lyve for, jo lettere er det nok også. Så mit råd er "overvej hvem der kan håndtere det, for en løsning hvor ingen må vide noget, og et liv i to verdener er en skidt løsning, med kedelige påvirkninger til følge"

Del dette indlæg

Link til indlæg

i starten tænkte jeg tit hvad i alverden laven hun i den verden, hun ville kunne få en mand med alle de penge det skulle være. Indtil det gik op for mig at det nok slet ikke var det hun var ude efter :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et eller andet sted er man jo som aktiv, også nødt til at forholde sig  til angst for afsløring, og ligeledes hvilke konsekvenser det må få, den dag det sker, for mon ikke det på et eller andet tidspunkt sker, hvis man bliver længe nok i branchen.

jo det gør det.... og det kommer også ud hvad jeg laver en dag... ganske enkelt fordi jeg har mødt for mange jeg kender eller er bekendt med der er trådt ind af døren... 

En gammel klassekammerat fra gymnsiet... en folkeskole-kammerat fra klassen under mig.... tror dog ikke han genkendte mig men hvis han gjorde ved han jo hvem jeg er... en tidligere forretningsforbindelse jeg har siddet til repræsentationsmiddage med... 

Så det kommer ud - det kan ikke undgåes.... og det er jeg begyndt at forberede mig på..... og tage konsekvensen af :) 

Lige nu er jeg ikke bange - jeg er ligeglad... men jeg tror jeg måske vil blive det når mine kommende børn bliver store hvis jeg ikke er blevet træt af denne hobby inden.... for så er der noget på spil..... mine børns trivsel går forud for alt andet... 

Men omvendt har det også været en ENORM befrielse at møde min mand (det kan anbefales) for at lave det her med et bagland der ikke alene forstår, men også bakker op om, og opmuntrer en til at følge sine lyster ... det gør det lettere at være GP på en helt ny måde jeg aldrig havde overvejet.... 

Vi snakker meget om hvad konsekvenser vi kan risikere at stå overfor hvis der er nogen der ikke kan holde kæft.... men omvendt... sker det så sker det... og så må vi jo deale med det og forklare til dem der vil lytte... og droppe dem der helst vil høre dem selv :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest oxytocin

Børnene er de uskyldige her, enig. Når det så er sagt, bør Mette Korsgaard have haft flere overvejelser med fra begyndelsen. Hvem tænker på det efterfølgende spil for hendes børn særligt den mindste? Han har om nogle oplevet morens valg tæt på kroppen, hvem hjælper ham efter udseendelsen? 

Ja, det er folks fordomme som skriger højest her, men jeg forstår dem godt til et vist plan med hensyn til Bonnie's liv. Denne udseendelse bidrager med ekstra guf i kagedejen, alle modstandere og fordomme vil kun vokse og finde bred enighed i deres syn på GP, den overvejelse bør Mette samt Bonnie have gennemtænkt på hendes børns vegne. 

Det er flot hun står frem, men de efterfølgende virkninger kan være skadelige for hendes mindste søn, hvem støtter ham i alt det her? Bonnie, næppe, hun er slet ikke i stand til at hjælpe hende selv. 

Noget kan have en for dyr pris. 

Enig. Journalister og fotografer er meget fokuseret på at få et resultat, som trækker flest seere og opmærksomhed.
Hun har været brugt i medierne en del år. Måske fordi hun ikke siger fra overfor hverken journalister eller fotografer. De kan bruge hende lige som de har lyst til. 

Bedste eksempel er i en artikel om hendes søn Noa skulle holde fødselsdag. Alle 20 børn i klassen meldte afbud. Hun ønskede at forbedre det med artiklen. Fotografen lavede et billede, hvor hun gik rundt hjemme og støvsugede næsten nøgen. Fotografen var glad og fik sin billedserie i kassen, som trak mest opmærksomhed. 
Billedet satte sikkert tankerne i gang hos både forældre og børn i hendes søns klasse. Går hun virkelig nøgen rundt og støvsuger hjemme? Hvordan vil det påvirke mit barn, hvis jeg sender det derhen og hun støvsuger nøgen?

Sandsynligvis går hun ikke nøgen rundt og støvsuger. Tror ikke hun tænker over det ville være en god idé, at sætte grænser for, hvad hun vil acceptere af hensyn til hendes børn, sig selv og andre.

Det kan diskuteres om Journalister og fotografer burde tage hensyn til hendes børn frem for flest seere og opmærksomhed!
Jeg synes både Journalister og fotografer har et ansvar. Specielt overfor en, som ikke selv kan overskue det.
Om det er sejt Bonnie stiller op? Jeg syntes kun det er sejt, hvis de kan overskue konsekvenserne og gør noget for at minimere konsekvenserne for ens børn og andre. Det kræver aklarethed om hvad som accepteres. Sige nej, hvis denne grænse overskrides.

Bonnie har været i medierne mange gange. Jeg ved ikke hvordan en gang fra eller til påvirker børnene. Er ikke sikker på de syntes det virker positivt på dem, når hun bliver fremstillet og voldsomt eksponeret på den måde. 
Efter 4-5 år i medierne håber jeg de får en længere pause uden. Tror ikke Bonnie kan sige nej. Håber Journalisterne kan. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da Noa skulle holde fødselsdag for sin klasse, inviterede jeg hele bundtet på McDonald’s. Han afleverede invitationerne om fredagen, og om søndagen havde 20 af børnene meldt afbud. Det var på grund af forældrenes fordomme. De hilser heller ikke på mig om morgenen, og han har ikke nogen at lege med fra klassen, når han har fri. Jeg satte mig ned og tudede, for Oliver har været igennem det samme. Hver gang han inviterede til fødselsdag, sagde alle fra.

http://www.hanshuttel.dk/wordpress/2012/12/17/ogsa-en-mor/ 

Jeg prøver ikke på, at gøre Bonnie til en dårlig mor, nævner blot nogle ret tydelige konsekvenser hendes fremtræden har for børnene. 

Hej Louise. 

Jeg er helt enig i at, det må være en frygtelig situation for Noa at Inv til sin store dag og ingen kommer fordi. At forældrene har en underlig og forskruende tilgang til Bonnie. Det må bestemt ikke være rart. 

Det er forældrene vi skal have fat i. Er ret sikker på børnene gerne ville have været på Mac D. 

Dem der har børn kender vel også til forældremøder. Er der et eller flere par der råber højest får ofte deres vilje. Selvom der nok har været nogen der ville sige ja til. At deres barn godt måtte komme med gør de det ikke pga presset. Har set det ofte desværre. 

Jeg har selv boet under 100 m fra et bordel. I den by jeg er født. Gået i klasse med en pige hvor moderen var glædespige og ejede stedet. 

Jeg skal love for vores forældre og lære var meget OB's på dette. Og vi var nu med til fødselsdage. Det er måske fordi vi er opdraget anderledes. Men ak og ve hvis vi drillede eller mobbede hende. 

Ha en god dag Louise og gode indspark. 

Kk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke nok med de har dobbeltmorale, de har også dobbeltfordomme (hov et hjemmebikset ord).

Jeg/vi har ofte i mig ungdom joket med drengene over et par øl: "Jeg skal ned og kneppe en luder" - der havde jeg også mine fordomme, som årene gik lærte jeg flere og flere piger, samt GP'er at kende både på lagnet og udenfor lagnet. Jeg fik mere og mere indsigt i branchen på godt og ondt. Det er svært at få overblik hele branchen, der er veltrivende danske piger, der er også velfungerende udenlandske piger som selv kører herop i egen bil og arbejder uden tvang.

I den modsatte grøft findes der piger som ikke trives, som har fysiske og psykiske problemer, er på stoffer, udenlandske piger under mere eller mindre tvang (på Istedgade ser man tydelig deres pimps/boyfriends) også på Club18.

Der er ikke et entydigt billede af en luder/GP, medierne kan vælge at interviewe/filme en tilfældig GP for få hendes historie frem, så kommer alle eksperterne og analyserer og generaliserer. 

Hr og Fru. Danmark som ikke kender branchen - har ingen jordiske chance for at vide bedre - de æder det de får serveret på TV råt til aftensmaden. Så fordommene bliver aldrig bearbejdet.

Jeg mener stadig dialog og folkeoplysning fremmer forståelsen, men jeg kan udmærket forstå, at ikke mange tør stå frem og snakke åbent om emnet, jeg turde heller ikke stå frem offentlig eller holde et foredrag om emnet, selv om jeg har opbygget erfaringer og viden om sexbranchen.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad var hun ude efter ? :P

Nok uforpligtende sex, hun ved jo at hvis hun tager penge for sex, så kommer vi ikke igen og igen (medmindre vi har råd til det altså ;) )

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da Noa skulle holde fødselsdag for sin klasse, inviterede jeg hele bundtet på McDonald’s. Han afleverede invitationerne om fredagen, og om søndagen havde 20 af børnene meldt afbud. Det var på grund af forældrenes fordomme. De hilser heller ikke på mig om morgenen, og han har ikke nogen at lege med fra klassen, når han har fri. Jeg satte mig ned og tudede, for Oliver har været igennem det samme. Hver gang han inviterede til fødselsdag, sagde alle fra.

http://www.hanshuttel.dk/wordpress/2012/12/17/ogsa-en-mor/ 

Jeg prøver ikke på, at gøre Bonnie til en dårlig mor, nævner blot nogle ret tydelige konsekvenser hendes fremtræden har for børnene. 

Det er vist mere de andre børn, der har dårlige forældre!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun står til at blive smidt ud af sit hjem nu? Ifølge Bt..

Hun skriver inde på indsamlingssiden caremaker;

Kære alle 
Jeg er så ulykkelig og det med tåre løbende ned af mine kinder jeg gerne vil takke alle for alle de søde og dejlige beskeder og jeres ærlighed. Mine drenge er jer alle dybt taknemlige over hvad i alle vil gøre for os. 
Jeg har aldrig fået noget fra nogle og føler for første gang i mit liv at det med kærlighed i er så venlige 
På få timer mistede jeg min bedste ven og min højt elskede jan som jeg har kendt siden jeg var 15 år og som var min elskede kæreste igennem 3,5 år næsten og jeg har ikke nogle tilbage mere end mine børn og ved jan ville takke jer alle for den hjælp og støtte i giver mig og mine børn for det i gør for mig nu. Jeg er meget syg pt og gemmer mig da alle aviser bare skriver hvad de tror er rigtig men jeg er den eneste som selv kender mit liv bedst selv jeg vil vise jer og min jan at jeg gjorde det og ska nok kæmpe mig op igen for i giver mig den kærlighed som jan ikke kan gøre mere og ja jeg er for tynd nu og spiser ikke noget og for første gang tør jeg godt sige højt at jeg vejer 43 kg nu men i gør livet vær og leve for så mine børn kan beholde mig lidt i nu og jeg vil vise jer at jeg også klarede opgaven så alle kan smage kærligheden i vores alle pølsevogn sender de varmeste karm og knus til jer alle 
Bonnie Oliver og Noa ❤️ 
Den hvis minde lever i menneske hjerter dør aldrig ✨✨✨

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor er det trist at medierne jagter hende og hendes børn. Medierne er virkelig modbydelige.
Lad Bonnie og hendes børn være i fred.

Journalister bliver jo uddannet til at være nogle svin, så det burde ikke komme bag på nogen. Alle journalister har en vinklet dagsorden.

Forstår så ikke at med alle de penge Bonnie har tjent, at prioriteten IKKE har været, at beholde sin bolig til glæde og omsorg for hende selv og børnene. Hvor er hendes moder henne i det moment.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone 

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er vist mere de andre børn, der har dårlige forældre!

Ja og nej, det ville være et ønskescenarie hvis alle forældre er som beskrevet i kanonkongen's indlæg, det glæder mig forældrene og skolen har håndteret situationen uden mobning. Uden at gøre mig klog på emnet tror jeg også der er forskel på den piges mor og Bonnie. Folks fremtræden spiller den væsentligste rolle i alt det her, dets mere fremtræden i negativt perspektiv man udstiller sin person dets mere afstand tager folk. 

Som Oxytocin er inde på nytter det intet at stille op nøgen med en støvsuger i håb om at ændre folks opfattelse af hende som person og mor, tværtom. I samme moment fortæller hun, hvor ked hun er af situationen med hensyn til Noa's fødselsdag og fortæller den store søn har haft samme problem. Hvorfor så fortsætte den udstilling som dybest set har givet hendes familie konsekvenser længe før? Hvorfor ikke markere sin grænse og få taget et billede i fuld påklædning med en støvsuger? 

Alt taler til en journalistik med rette formål uden hensyntagen til hendes børn, overhovedet ! Kan vi/du dømme de forældre som ikke ønsker deres børn i hendes deltagelse og som desværre påvirker hendes søn, nej ! Det står dem frit for at beskytte deres børn mod en verden som ud ad til virker forskruet. Desværre.

Kanonkongen - også god dag til dig :-)

Hvor er det trist at medierne jagter hende og hendes børn. Medierne er virkelig modbydelige.
Lad Bonnie og hendes børn være i fred.

Hendes røv er udstillet i klaskehøjde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

det trist er jo at folk opføre sig så over for en kvinde med et ærlige arbejde, og en kvinde som tager konsekvenserne af hendes valg.

Børn er jo lige gode lige meget hvilke hjem de kommer fra, men desværre er spelt mødre komme til at dominere hvad et godt hjem er og hvad en god mor er, tror Bonni er en super god mor, og meget bedre end hendes egen mor...

Bonni har min store respekt, hun lever med de valg hun har taget, de gode og dårlig ting som kommer, og så forsøger hun jo at sætte en menneskelige ansigt på luderne i DK, hun har stort hjerte og mod, hvis pigerne her mener hun ikke er en værdig repræsentant for dem, burde de jo stå frem og hvis mangfoldighed i luderne i DK, de eneste som kan ændre på folks holdninger er at vise at "nabo" god kunne være luder og leve med konsekvenser af det valg og være god til det, men være mor/kone, husmor der hjemme...

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...