Privat-diskret 131 Skrevet 8. September, 2015 er det kun mig der har problemer med at få svar fra Admin her inde jeg har prøvet i PM og mail men høre intet fra ham Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 8. September, 2015 er det kun mig der har problemer med at få svar fra Admin her inde jeg har prøvet i PM og mail men høre intet fra ham Har du prøvet at skrive samme besked til moderatorerne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Privat-diskret 131 Skrevet 8. September, 2015 nej det har jeg ikke men mener da også at man godt kan forvente et svar fra admin hvis man skriver til ham Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 590 Skrevet 8. September, 2015 Jeg har fået svar på alle henvendelser til admin, dog kan svar tiden godt være lidt lang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 8. September, 2015 Ja, i den gamle version havde han en tekst stående på sin profil om, at man skulle forvente lange svartider og ellers skrive til én af de grønne Det hjælper heller ikke at skrive "VIGTIGT - ÅBN DEN HER"! I overskriften... Det er prøvet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Privat-diskret 131 Skrevet 8. September, 2015 ja jeg har så ventet 2 uger men det kan jo være det kommer sener så må jeg jo vente Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 8. September, 2015 ja jeg har så ventet 2 uger men det kan jo være det kommer sener så må jeg jo vente en anden mulighed var at sponsorere en time til en lille konkurrence her på EG....det vil ikke være så ringe endda Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrankJ 183 Skrevet 9. September, 2015 (edited) Jeg har skrevet til admin 2 gange, uden svar. I min bog kaldes den slags arrogant uforskammethed, ikke mindst fordi de opfordrer til, at man anmelder, hvis noget lugter dårligt. Redigeret 9. September, 2015 af FrankJ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 11. September, 2015 Jeg har skrevet til admin 2 gange, uden svar. I min bog kaldes den slags arrogant uforskammethed, ikke mindst fordi de opfordrer til, at man anmelder, hvis noget lugter dårligt.ja det er meget uforskammet at Admin har et liv ved siden af Eroguide, og stiller et gratis forum til rådighed.bærer du virkelig stadig nag over den tråd med krav til anmeldelser....? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 11. September, 2015 ja det er meget uforskammet at Admin har et liv ved siden af Eroguide, og stiller et gratis forum til rådighed.bærer du virkelig stadig nag over den tråd med krav til anmeldelser....?I stedet for at like: Lige min menig om den ged!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrankJ 183 Skrevet 20. September, 2015 Ja, det ville være ulideligt, hvis han skulle bruge 10-15 minutter om måneden på at svare på henvendelser - ikke mindst dem, som han selv opfordrer medlemmerne til at sende.Jeg har aldrig båret nag til nogen, jeg trækker på skuldrene af dig og en del andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 20. September, 2015 Ja, det ville være ulideligt, hvis han skulle bruge 10-15 minutter om måneden på at svare på henvendelser - ikke mindst dem, som han selv opfordrer medlemmerne til at sende.Jeg har aldrig båret nag til nogen, jeg trækker på skuldrene af dig og en del andre.Han bruger nok mere end 15 minutter på EG.Men han gider jo nok ikke bruge tid på useriøse henvendelser som din er med, hvad der er rigtigt at skrive i en anmeldelse og hvad der er forkert. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 20. September, 2015 Ah den her tråd kunne jeg ikke finde Admin har da skrevet at moderator nu står for den daglige ledelse herinde, så jeg tror at det er moderator man skal have fat i, som så kan overbringe en besked. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrankJ 183 Skrevet 20. September, 2015 Han bruger nok mere end 15 minutter på EG.Men han gider jo nok ikke bruge tid på useriøse henvendelser som din er med, hvad der er rigtigt at skrive i en anmeldelse og hvad der er forkert.Det er sjældent, man møder nogen, der både er så skråsikker og ude af stand til at læse jndenad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 21. September, 2015 Det er sjældent, man møder nogen, der både er så skråsikker og ude af stand til at læse jndenadPæn omtale om dig selv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 26. September, 2015 (edited) Jeg har aldrig oplevet andet en hurtige og venlige svar på mine henvendelser - også der hvor vi har været uenige... F.eks om miderationslinien. Men hvis man synes man render panden mod en mur hver gang man henvender sig til Administrator - så var det måske en overvejelse værd om ikke man skulle vælge en anden approach - nemlig at skrive til Moderator/kurator/ledvogter... Redigeret 26. September, 2015 af Heine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 26. September, 2015 Jeg har aldrig oplevet andet en hurtige og venlige svar på mine henvendelser - også der hvor vi har været uenige... F.eks om miderationslinien. Men hvis man synes man render panden mod en mur hver gang man henvender sig til Administrator - så var det måske en overvejelse værd om ikke man skulle vælge en anden approach - nemlig at skrive til Moderator/kurator/ledvogter...for ikke at glemme tåbelige spørgsmål besvares næppe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg