Hop til indhold

Recommended Posts

Har kørt på lurerbasis et stykke tid - men en dag blev lysten for stor, og nysgerrigheden skulle stilles. 

Jeg syntes at have læst en del ok anmeldelser om Wandee Wellness - og kombineret med, at det ligger et meget tilgængeligt sted tænkte jeg, at jeg lige måtte prøve stedet :-)

Jeg fik booket en tid - kom derop, og der var ikke lagt op til andet end massage. eftersom det var første besøg hos en thai massør lå jeg spændt og tænkte hvornår mon det "gode" tilbud kommer.....men nej, det kom aldrig.... Nå, så spurgte jeg diskret - og jo jo - det kunne sagtens lade dig gøre - så efter en halv times massage brugte hun så også lige 5-10 min på et medium blæs. Not bad - men heller ikke noget jeg var helt oppe at ringe over.

Hmm - jeg prøver sq igen tænkte jeg. Så for et par uger siden var jeg forbi igen. Samme pige (husker ikke navn) - men hun er sq lidt tam eller i hvert fald meget stille og lægger ikke op til det store - men hvad, nu var jeg her alligevel, så jeg kunne vil ligeså godt få et HJ. 

Tro det eller ej - men jeg tog lige en tredje gang - denne gang blev jeg mødt af mutter ved indgangen. jeg beklagede min "nød" ifht. de to tidligere - og hun anbefalede naturligvis den store pakke med b2b und alles. Som sagt så gjort. Langt bedre end den første, omend hun havde nogle jernhårde silikonekasser - ikke det bedste, men ellers helt klart en bedre oplevelse end de to foregående gange - og "behandleren" virkede langt mere serviceorienteret og levede sig ind i situationen. Kommunikationen var desværre so so - men det er vel hvad man kan forvente.

Jeg overvejer - og læser anmeldelser - hvor næste besøg skal være :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Velkommen til,

3dje gang var lykkens gang, eller hva?????:-D

Håber du får mange gode oplevelser, det er sgu meget sjovt det her Thai miljø, men også noget af et lotteri:cool:

Et lille råd, det er altid velkomment hvis man kan linke til stedet om muligt;-)

Hilsen Dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi forleden dag også, og så vidt jeg kan udlede af Shrisp2016's beretning, så er det Nana, som var "behandleren".

Det var Nana, som jeg fik massage af, og det var helt perfekt, med stor indlevelse, som jeg - og formodentlig ikke kun jeg - sætter stor pris på.

Jeg skal snart af sted igen, mere lige for at tjekke om den unge og smukke Tanja stadig er der. Hun er bare super, efter min mening.

Bh  SB

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...