erotomanen 19 Skrevet 9. September, 2015 Beliggenheden er ikke særligt ugenert midt i en trafikeret gade. Kælderlokalerne er i pæn stand og der er ved at blive etableret bad. Der er to rum, hvor det jeg besøgte har en madras på gulvet.Indehaveren hedder Joy og er en nydelig, venlig kvinde i 40'erne. Massagen var til den bløde side, men kunne nok gøres hårdere, hvis man bad om det. Men der blev koncentreret megen energi omkring ben og baller og for lidt på ryggen, men dog fik også arme og hænder en tur.Den efterfølgende del, som sikkert er den, de fleste venter på at læse om, var bestemt i orden. Der var frit valg fra alle hylder, men da mine pekuniære midler er begrænsede, valgte jeg i udvalget fra den billige ende. Og jeg må sige, at her fik jeg fuld valuta for pengene.Alt i alt - godt tilfreds med udsigt til at besøget stedet igen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. September, 2015 Fin anmelselse fra et sted der ikke før har været omtalt. Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
juipui 423 Skrevet 9. September, 2015 (edited) Fin anmelselse fra et sted der ikke før har været omtalt. TakHvis man da lige ser bort fra denne anmeldelse (af selvsamme bruger): https://www.eroguide.dk/forum/topic/23125-lek-lee-banegaardsgade-aarhus/PS. Sjovt at ingen af anmeldelserne kommer frem når man søger på "lek lee". Redigeret 9. September, 2015 af juipui 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. September, 2015 Hvis man da lige ser bort fra denne anmeldelse (af selvsamme bruger): https://www.eroguide.dk/forum/topic/23125-lek-lee-banegaardsgade-aarhus/PS. Sjovt at ingen af anmeldelserne kommer frem når man søger på "lek lee".Ok, men det er et år siden. Det er lang tid for en gammel mand at huske tilbage Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tulle 32 Skrevet 9. September, 2015 hvor meget måtte du slippe for sådan en omgang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 20. September, 2015 En der har noget nyt om dette sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 21. September, 2015 Ingen der har været der for nylig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg