Hop til indhold
Pstmkj

Nogen der har erfaringer med [email protected]

Recommended Posts

Hej,

Jeg er faldet over en annonce på følgende link hvor hun søger primært på vestsjælland. Hun har vist også tidligere annonceret omkring storkøbenhavn

Når man skriver til hende er hun ikke bange for at kræve en gangske høj pris for næsten ingen tid.

Basalt set er prisen omkring 2k for ½ time med gummi - er der nogen af Jer der har prøvet hende og kan anbefale hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår faktisk slet ikke at det kan have nogen interesse.

Mange af de unge damer har jo helt urealistiske forventninger til priser for sådanne ydelser.
Samtidig er det min personlige erfaring, at det ikke særlig ofte er ydelser i topklassen der leveres. Nærmest bare sådan en gang nåh ja, ok sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest anders Jensen

man er da i det mindste sikker på hun kun gør det for pengene - ægte sukkerpige :-)

ved godt pengene er vigtig for alle !! så det var ikke for at starte en debat - bare svinge en joke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har mødt hende - køn pige med nogen tuscher, som hun ikke havde omtalt.

Forholdsvis villig, men nok lidt hurtig med at få det hele overstået så jeg sad tilbage med en klar fornemmelse af at være snydt - oveni den skyhøje pris.

Tror ikke hun kan holde i det marked særlig længe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest anders Jensen

Har mødt hende - køn pige med nogen tuscher, som hun ikke havde omtalt.

Forholdsvis villig, men nok lidt hurtig med at få det hele overstået så jeg sad tilbage med en klar fornemmelse af at være snydt - oveni den skyhøje pris.

Tror ikke hun kan holde i det marked særlig længe

Der er ingen sammenhæng mellem pris og kvalitet når det kommer så højt op kan det jo være fordi pigen hader det hun laver men hvis prisen er MEGA høj så kan det lige gå an :-( surt show men tak for input

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest dykker

Hun er en køn lidt stille pige, har mødt hende en gang, men som "ehervsman" skriver er meget fokuceret på at få det overstået, meget dyr oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...