Pstmkj 4 Skrevet 9. September, 2015 Hej,Jeg er faldet over en annonce på følgende link hvor hun søger primært på vestsjælland. Hun har vist også tidligere annonceret omkring storkøbenhavnNår man skriver til hende er hun ikke bange for at kræve en gangske høj pris for næsten ingen tid.Basalt set er prisen omkring 2k for ½ time med gummi - er der nogen af Jer der har prøvet hende og kan anbefale hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. September, 2015 Alt, alt for mange penge at betale. Tænk på, hvad man kan få for 2.000 kr.Hilsen Gummidrengen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1023 Skrevet 9. September, 2015 Jeg forstår faktisk slet ikke at det kan have nogen interesse.Mange af de unge damer har jo helt urealistiske forventninger til priser for sådanne ydelser.Samtidig er det min personlige erfaring, at det ikke særlig ofte er ydelser i topklassen der leveres. Nærmest bare sådan en gang nåh ja, ok sex. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 10. September, 2015 man er da i det mindste sikker på hun kun gør det for pengene - ægte sukkerpige ved godt pengene er vigtig for alle !! så det var ikke for at starte en debat - bare svinge en joke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Erhvervsmand 1 Skrevet 21. September, 2015 Har mødt hende - køn pige med nogen tuscher, som hun ikke havde omtalt.Forholdsvis villig, men nok lidt hurtig med at få det hele overstået så jeg sad tilbage med en klar fornemmelse af at være snydt - oveni den skyhøje pris.Tror ikke hun kan holde i det marked særlig længe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 23. September, 2015 Har mødt hende - køn pige med nogen tuscher, som hun ikke havde omtalt.Forholdsvis villig, men nok lidt hurtig med at få det hele overstået så jeg sad tilbage med en klar fornemmelse af at være snydt - oveni den skyhøje pris.Tror ikke hun kan holde i det marked særlig længeDer er ingen sammenhæng mellem pris og kvalitet når det kommer så højt op kan det jo være fordi pigen hader det hun laver men hvis prisen er MEGA høj så kan det lige gå an surt show men tak for input Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dykker Skrevet 23. September, 2015 Hun er en køn lidt stille pige, har mødt hende en gang, men som "ehervsman" skriver er meget fokuceret på at få det overstået, meget dyr oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg