Skiderik 600 Skrevet 9. September, 2015 Er der nogen som ved om det i rødovre stadig eksisterer og findes der et link eller måske andre alternativer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. September, 2015 Hos Pussy Galores, kan man leje et fint lokale til kr. 300 pr. time. Jeg må nok hellere tilføje, at det kunne man da jeg engang for vist nok 2 år siden checkede det. Og nej, der var ingen begrænsninger omkring hvem der måtte leje og hvem der måtte komme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RasmusL Skrevet 9. September, 2015 Det er ikke længe siden st jeg fik en sms om at det i Rødovre var oppe at køre igen deres annonce er pt væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 9. September, 2015 Det er vist lidt on and off. I foråret var jeg der to gange uden problemer. Tredje gang skulle jeg kontakte dem i den uge, jeg skulle bruge værelset, men fik intet svar. Har siden set dem annoncere igen - men sidst jeg kiggede, var annoncen væk igen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 9. September, 2015 (edited) Der er alternativet legelejlighed.dk som visse anmeldere nok vil kende. Men nu ved jeg ikke om det er et realistisk alternativ til dit behov (fordi jeg ikke kender prisen i Rødovre)."i hjertet af København, ved søerne, og kun 5 minutters gang fra Rådhuspladsen." Man skal dog sætte det lange ben foran for at nå det på 5 min. vil jeg mene Redigeret 9. September, 2015 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 10. September, 2015 Der er alternativet legelejlighed.dk som visse anmeldere nok vil kende. Men nu ved jeg ikke om det er et realistisk alternativ til dit behov (fordi jeg ikke kender prisen i Rødovre)."i hjertet af København, ved søerne, og kun 5 minutters gang fra Rådhuspladsen." Man skal dog sætte det lange ben foran for at nå det på 5 min. vil jeg mene Er dette sted ikke overbooked? Jeg har hørt, at man skal være ude i endda særdeles god tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RasmusL Skrevet 10. September, 2015 (edited) Svinger meget fra uge til uge. Nogle uger er det næsten helt ledigt. Redigeret 10. September, 2015 af RasmusL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg