Allez 103 Skrevet 9. September, 2015 Så tænker jeg at det efterhånden må være min tur til at komme med en anmeldelse herinde, og ikke bare læse andres inputs For præcis en uge siden fik jeg min debut og besøgte min første GP. Jeg havde for efterhånden alt for lang tid siden lavet en tråd herinde ( https://www.eroguide.dk/forum/topic/39790-ny-herinde-og-genrelt-søger-lidt-råd-og-anbefalinger ), og vil endnu engang takke for alle de inputs og svar jeg fik dengang. Det var klart med til at gøre mit første besøg meget bedre, så det kan jeg kun takke for. Men ja lang tid er gået, hvor der grundet ferie, pres på arbejde og diverse andre dårlige undskyldninger ikke lige er sket yderligere. I min første tråd fik jeg defineret nogenlunde hvilken pige der skulle være tale om, og valget faldt på Nikkia fra Seduction Girls, da hun så/ser super sød ud på og havde hørt godt om SG generelt. http://www.seductiongirls.dk/pigerne/nikkia/ Så endelig blev det onsdag, og jeg fik det til at passe med min planer. Var egentlig planen en uge før, men der kom arbejde i vejen. Var ekstremt nervøs, men ringede til SG, og fik at vide der var tid, og jeg bare kunne komme forbi. Kom ind og det er nemt og lige til at komme ind, og relativt diskret. Blev vist ind og efter få øjeblikke kom Nikkia ind og hilste på. Hun lever i den grad op til billederne og er en super sød og fræk pige. Rigtig naturlig og flot, og derudover rigtig rar at være i lokale med, da hun er nærværende og har fokus. Snakkede lidt og bestilte 45min, så der gerne skulle være tid til det hele.Kan kun sige at jeg aldrig har været så nervøs som jeg var i onsdags, men Nikkia var ekstremt sød og super god til at gøre stemning hyggelig og rar. Fik smidt tøjet og gjort sig lidt behageligt. Brugte lidt tid i starten på at snakke, hvilket var super rart og kan kun give folk der anbefalede dansk pige pga evt. sprogbarrierer ret. Det hjalp helt sikkert og specielt ved første gange er jeg ret sikkert på det vil være med til at give en bedre oplevelse. Havde grundet den store nervøsitet lidt start problemer, specielt her var det rart der var bestilt 45 min, og Nikka gav lidt massage til at få mig til at slappe lidt af. Det hjalp og efter lidt rolig start kunne vi således komme mere igang. Startede med super dejligt blowjob, med god kontakt undervejs. Derefter gik det over i dansk. Vil ikke komme mere ind i detaljer på det specifikke, men bare sige at jeg i hvert fald ikke gik skuffet hjem og var su Var ingen stress eller andet i forhold til tiden undervejs, som jeg ellers havde frygtet udfra nogle anmeldelser af forskellige steder. Passede med at vi var færdige da der var gået de tre kvarter, men havde ikke været noget med bank på døren, eller snak om at nu skulle man også til at være færdig.Alt i alt en rigtig god oplevelse, og helt sikkert ikke min sidste gang Kan helt sikkert sende en varm anbefaling ud omkring Nikkia. Hun er super sød, fræk og nærværende. Håber at jeg næste gang ikke vil være ligeså nervøs, og dermed selv vil kunne slappe lidt mere af undervejs, så der vil være lidt mere tid til at udforske forskellige ting 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 9. September, 2015 Fint at læse din beskrivelse af dit førstegangs-besøg hos SeductionGirls. Nu ved du, at det ikke er farligt. Du skriver selv om "næste gang" - og der vil du givetvis igen opleve, at "det også gik godt". Du vil med hjertebanken og glad spænding smutte gennem lågen og gå hen til døren og ringe på. Nu ved du, hvad der er inden for. Måske skal du møde Nikkia igen, men du er nok nysgerrig efter at opleve nogle af de andre også. Blandt de fem andre piger, du har nævnt tidligere som muligheder, har jeg selv ved tidligere lejligheder besøgt Michella og Anna. Dem kan jeg sagtens sige god for. Michella er en lille elegant pige, som vil tage sig pænt af dig. Anna er en smuk rank pige - slagfærdig og let til latter. Daisy, Amanda og Sisse kender jeg ikke, men jeg ville bestemt ikke have noget imod at prøve dem.Nu ved jeg jo ikke, hvordan du har det med at kysse på pigerne. Du kan læse på deres beskrivelser, at nogle af dem tilbyder "tungekys" - andre ikke, men derfor kan det selvfølgelig godt være, at de kysser alligevel. Hvis du tror, det vil betyde noget for dig, kan du jo lige gøre en overvejelse desangående. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JHP 20 Skrevet 27. September, 2015 Mange tak for den fine anmeldelse. Kunne nemt blive et besøg jeg ville prøve Kan ikke allerede imorgen, men tiden kunne nok godt passes ind til onsdag ellers i næste uge. Lyder til at Nikkia er en super sød pige. Nu er det ikke så beskrevet i forhold til selve akten, men går udfra at der var fin variation i forhold til at det ikke blev gennemgået, og at Nikkia på den måde også er frisk på en god oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg