1001nat 187 Skrevet 10. September, 2015 http://side6.dk/resultatside/?q=katja1Så fik jeg igen mulighed for at besøge denne kælne pige igen igen. Katja havde taget mange kilo på, efter hun kvittede smøgerne, men nu har hun smidt alle de kilo igen og har samme "facon" som billederne på annoncen. D.v.s. en flot tilpas slank pige med en skøn røv og lækre bryster.Katja giver en skøn indlevende nussetur, førend vi går videre, og hun er en af de få piger, der kan tage mig helt i bund (i missen) og nyde dette.Desværre havde jeg ikke så meget tid, så det blev "bare" til en quickie, men der blev ikke kigget på klokken af den grund. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psorensen 13 Skrevet 13. September, 2015 Er hun dansk (?) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 13. September, 2015 Nej hun er Østeuropæer men hun er skide sød. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frankie38xl 99 Skrevet 13. September, 2015 Hvad er prisen for en quicky?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1001nat 187 Skrevet 14. September, 2015 Jeg mener hendes normale pris for dansk er 500,-Men da jeg er "gammel" kunde, så slap jeg med 400,- Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mand/furesø 3 Skrevet 27. September, 2015 yep hun er rigtig sød og serviceminded jeg er forbi hver gang jeg er ( hjemme ) i det nordjyske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg