Hop til indhold
Gæst

Når kæresten har solgt sin krop

Recommended Posts

I min verden er det sq lige meget om hun har klippet tånegle eller hår på hovedet eller solgt sex

Jeg havde rullet hende i hønsetråd, smidt hende i havnen og ladet krabberne klaret resten.....1½ års uærlighed!

Siger du. Det synes jeg måske er en anelse overdrevet

at være på et forum kan næppe sidestilles med 1½ års uærlighed hvor der bliver kneppet løs? i værste fald er det utroskab i fantasien

Og så kan jeg ikke længere få det til at hænge sammen. Tænk lige lidt over, hvad det egentlig er, du skriver, ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Igen tak for svar. 

Kan se at jeg lige må uddybe lidt... 

Mit profil navn er et gammelt kaldenavn,  så der ligger ikke mere i det.

At jeg kalder det for at 'sælge sin krop' er bare det udtryk jeg valgte og ikke en betegnelse for mit syn på det samme,  jeg har intet imod dem der modtager eller sælger ydelser. 

Jeg er heller ikke jaloux og har et ganske sendt og godt forhold til min kæreste,  som jeg i øvrigt elsker højt. 

Mit indlæg var et forsøg på at få svar på hvordan andre har taklet sammen situation,  hvor det som jeg vil kalde et svigt,  nemlig at det er blevet holdt hemmeligt. 

Atease 

jep. Du bruger et gammelt kaldenavn så du nemt kan identificeres- jep. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

jep. Du bruger et gammelt kaldenavn så du nemt kan identificeres- jep. 

Det har ikke den store betydning for mig og i øvrigt læser kæresten med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Uanset hvordan i vil/prøver refærdiggøre hendes valg, så er tøsen jo Uærlig!

I min verden er det sq lige meget om hun har klippet tånegle eller hår på hovedet eller solgt sex

Der er ikke plads til uærlighed i den grad i et kærlighedsforhold - 1½ års uærlighed er jo ikke bare en smutter vel? og gemme det under økonomisk problemer?

så er det jo også ok at kneppe udenom når man ikke får sex?

jeg mangler penge=jeg må godt kneppe andre? - jeg mangler sex=jeg må godt kneppe andre?
begge former for udfordringer er da noget der skal klares indenfor forholdet? - jeg vil ikke afvise at jeg kunne gå med til at min kæreste ville leve af at være GP, men jeg ville sq være med i beslutningen og opbygningen af 'regler' og metoder....
lige som jeg hellere ikke kommer hjem og siger... skat jeg har taget arbejde på Grønland i 2 år vi ses hej hej og så forvente alt var ved det gamle når jeg vente røven hjem?

hvis hun nu er kommet til dig efter 1½ år og fortalt, at hun solgte sig selv, så måske.... hun ved hjælp af ærligheden kunne få lov at beholde mig som kæreste

men var det dig selv der fandt ud af det? (hvordan?)

Føler fandme med dig og respekt fordi du overhovet giver hende chancen for at forklare

Jeg havde rullet hende i hønsetråd, smidt hende i havnen og ladet krabberne klaret resten.....1½ års uærlighed!

For lige at svare på dit spørgsmål og til andre. 

Jeg fandt ud af det ved ren og skær tilfælde,  men da hun er blevet omtalt på denne side,  vil jeg ikke gå nærmere i detaljer,  håber i forstå. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til Atease:

Du er vel nødt til at stille dine spørgsmål lidt forskellige steder, for herinde kender man jo næsten svaret på forhånd... med mindre at det er de svar som du har fået herinde "som du leder efter" :)

Men siden at I begge læser med, så er det vel formildende omstændigheder at det var pga. økonomi, og ikke at hun ikke ville dig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Til Atease:

Du er vel nødt til at stille dine spørgsmål lidt forskellige steder, for herinde kender man jo næsten svaret på forhånd... med mindre at det er de svar som du har fået herinde "som du leder efter" :)

Men siden at I begge læser med, så er det vel formildende omstændigheder at det var pga. økonomi, og ikke at hun ikke ville dig :)

Jeg er klar over at de svar jeg får på denne side,  kan være lidt 'favet' af sidens tilgang,  så det er bestemt ikke det eneste fora at der bliver søgt svar i.

Det er helt klart en 'formildende' omstændighed,  at jeg aldrig har været i tvivl om hvor hendes kærlighed lå. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest oxytocin

ER jeg den eneste der mener at der er en pokkers til forskel på at have et problem med at kæresten dyrker sex med en masse andre mænd, og så om hun snakker eller smiler til andre??

Der er en årsag til hun ikke tør fortælle ham det. Sandsynligvis fordi hun har en kraftig fornemmelse af, at han vil fordømme og se ned på hende. Det kommer ikke ud af den blå luft. I et åbent og imødekommende forhold ville hun fortælle ham det. Et eller andet ved hans adfærd gør hun er sikker på han vil fordømme og nedgøre hende for det. At give hende hele skylden er urimeligt. Atease skriver selv, at de er i gang med at snakke om det. Super godt og positivt.:-) Nu hvor de selv snakker sammen og finder ud af det, syntes jeg ikke det giver mening at kommentere mere på deres relation.

Emnet er super relevant. Hvorfor er kvinder bange for at fortælle at de har været sexarbejdere? Måske fordi mange er alt for hurtige til at nedgøre og fordømme dem. I dele af verden bliver kvinder stadig nedgjort og fordømt, hvis de ikke er jomfru.
Nogen er meget hurtige til at fordømme kvinden fordi hun har solgt sex uden at fortælle manden det. Enkelte af dem har måske selv købt en seksuel oplevelse uden at fortælle kæresten det.
Det kan være rigtig sundt at se det fra begge sider.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Der er en årsag til hun ikke tør fortælle ham det. Sandsynligvis fordi hun har en kraftig fornemmelse af, at han vil fordømme og se ned på hende. Det kommer ikke ud af den blå luft. I et åbent og imødekommende forhold ville hun fortælle ham det. Et eller andet ved hans adfærd gør hun er sikker på han vil fordømme og nedgøre hende for det. At give hende hele skylden er urimeligt. Atease skriver selv, at de er i gang med at snakke om det. Super godt og positivt.:-) Nu hvor de selv snakker sammen og finder ud af det, syntes jeg ikke det giver mening at kommentere mere på deres relation.

Emnet er super relevant. Hvorfor er kvinder bange for at fortælle at de har været sexarbejdere? Måske fordi mange er alt for hurtige til at nedgøre og fordømme dem. I dele af verden bliver kvinder stadig nedgjort og fordømt, hvis de ikke er jomfru.
Nogen er meget hurtige til at fordømme kvinden fordi hun har solgt sex uden at fortælle manden det. Enkelte af dem har måske selv købt en seksuel oplevelse uden at fortælle kæresten det.
Det kan være rigtig sundt at se det fra begge sider.

Du har helt ret i at der er en årsag til den manglende delagtiggørelse, men du rammer helt ved siden af med dit bud på hvorfor...

Som jeg har skrevet tidligere, har jeg intet fordømmende syn på dem der modtager eller sælger ydelser, heller ikke på at min kæreste har gjort det.

Det som jeg giver hende skyld for, er netop det at det er blevet holdt hemmeligt, da vores forhold er og altid har været meget åbent.

Atease

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Personligt ville jeg nok bare tage en snak med hende og fortælle hende, at jeg elsker hende og hvis hun udelukkende gør det for at betale af på en evt. gæld, så ville jeg betale gælden for hende.

Hvis hun har holdt det hemmeligt pga., hun bare vil have en frisk indsprøjtning i forholdet, så ville jeg gå fra hende (hvis jeg var i dine sko og ikke selv købte sex).

Ikke desto mindre kan du bruge det til at få et meget mere aktivt sexliv.
Hun må kunne en del kneb og tricks :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er nogle spørgsmål, jeg synes presser på.

Var det hendes eller jeres fælles økonomiske problemer?

Hvad fik dig til at starte tråden her? Har du selv købt sex? - det ændrer i givet fald forudsætningerne!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Vi har ikke fælles økonomi,  men kan heller ikke se at det gør den store forskel. 

Kan dog godt forstå jeres spørgsmål omkring om jeg selv har modtaget eller betalt for sex,  det har jeg aldrig. 

Jeg synes jeg beskriver meget godt hvorfor jeg har oprettet tråden. 

Redigeret af Atease

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Det som jeg giver hende skyld for, er netop det at det er blevet holdt hemmeligt, da vores forhold er og altid har været meget åbent.

Noget tyder jo så desværre på, at jeres forhold alligevel ikke er og altid har været meget åbent, ellers var du/I vel næppe havnet i denne triste situation. :oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan vel også være fordi din kæreste tænder på at dyrke sex med fremmede mænd?

Og den er jo lidt svær for dig at ændre, da du jo aldrig bliver en fremmed mand.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest oxytocin

Du har helt ret i at der er en årsag til den manglende delagtiggørelse, men du rammer helt ved siden af med dit bud på hvorfor...

Som jeg har skrevet tidligere, har jeg intet fordømmende syn på dem der modtager eller sælger ydelser, heller ikke på at min kæreste har gjort det.

Atease

Det er jeg rigtig glad for at høre.:smile: Håber også du har en forståelse for, hvor svært det har været for hende at fortælle dig det. Nogle bruger meget tid på at generalisere, fordømme og nedgøre kvinder, som har givet andre en seksuel oplevelse for penge. Det øger angsten for at fortælle andre om det. Selv ens kæreste.

Jeg ved ikke om din kæreste gjorde det mens i kom sammen eller før. Men selv om det har været mens i kom sammen, er jeg sikker på hun stadig har elsket dig samtidig. Det lyder til I har det godt sammen. Derfor håber jeg også du forstår hendes dilemma og det intet har noget at gøre med hun ikke elsker dig. Håber også du respekterer og elsker hende som hun er. I den næste periode gøre ekstra ud af at vise hende, hvor meget du elsker hende. Det vil betyde rigtig meget for hende og jeres forhold. Sandsynligvis er det også en lettelse for hende at få fortalt det til dig og opleve du ikke ser negativt og anderledes på hende.

Desværre findes der mænd, som er meget hurtige til at fordømme kvinder. Dit udtryk ”Solgt sin krop” er meget nedladende. Derfor kunne det let være du var nedladende og fordømmende på andre områder og det var min første tanke ud fra det du skrev. 
Godt flere gjorde dig opmærksom på ”Solgt sin krop” var et meget negativt udtryk, inden du snakkede med hende.;-) 

Nu hvor du har skrevet åbent om jeres forhold, ville det være interessant at høre mere om, hvordan det gik efter jeres første snak om det. Det er jeres privatliv. Selv om du optræder anonym, skal du kun fortælle det du har lyst til. Er du bekymret for kommentarer kan du sende en PM til mig om det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Noget tyder jo så desværre på, at jeres forhold alligevel ikke er og altid har været meget åbent, ellers var du/I vel næppe havnet i denne triste situation. :oops:

Nej du har helt ret,  den åbenhed har jo været falsk fra hendes side.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis jeg havde en kæreste og havde haft hende så længe som dig, og oplevet det du oplevede, så ville jeg nok ikke lige kunne stole på hende lige med det samme. Jeg har selv været i forhold hvor en pige skjulte noget, der følte jeg mig svigtet af hende, og såret meget, over hendes manglende ærlighed.

I har været sammen meget længe, men hun har jo ikke været ærlig overfor dig i den tid, tværtom har jeres forhold jo levet på en løgn.

Samtale fremmer forståelsen som man siger så I må jo samtale.

Det er op til dig om du mener du kan tilgive hende og om hun kan genvinde din tillid og om du kan mentalt klare at din partner er glædespige.

Det er umuligt at sige hvad jeg ville gøre i dine sko, men jeg kunne måske forestille mig at jeg ville tage mit forhold alvorlig op til overvejelse.

Det er vel vigtigt med et åbent og ærligt forhold, men måske I kan få det nu. Det skal jeg jo heller ikke afvise. Det må jeres samtaler sammen vise dig en ide omkring :):):)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan dog godt forstå jeres spørgsmål omkring om jeg selv har modtaget eller betalt for sex,  det har jeg aldrig. 

Mmmmm - det kan så godt være at du er lidt kedelig i sengen - og din kæreste udover at få lidt luft i økonomien, også har trængt til at få luftet drømmen om at være glædespige og have spændende sex med mange ukendte mænd - men derfor kan hun jo stadig synes du er en dejlig stabil mand, der er tryg og rar at putte sig ved - ligesom vi mænd også godt kan lide at få lidt sjov ind i mellem, men godt ved at det med at få konen med på swingerclub, nok ikke er noget hun er helt med på :)

Men hvis du aldrig har besøgt en glædespige, så har du nu en undskyldning for at gøre det og chancen for at finde ud af at det egentlig er meget opreklameret - og så står I lige ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde en kæreste, som da vi indledte forholdet, arbejdede som stripper på en natklub. Jeg mødte hende derinde, og var fuldstændig på det rene med hvad hun lavede. Efter et års tid fandt jeg, ved et tilfælde(fandt et hotelnøgkekort), ud af at hun var begyndt at prostituere sig ud til kunderne på natklubben. Jeg fortæller mig selv at jeg havde accepteret det, såfremt hun havde været i branchen da vi mødtes og havde været ærlig omkring det - men ærlig talt tror jeg det er en meget svær situation. Jeg er godt klar over at hun blot solgte ydelser og spillede et spil overfor kunderne (hun var ikke ligefrem positiv i hendes omtale af dem i privaten, især ikke dem der opførte sig som at de havde et ikke-prof forhold til hende). Vores sexliv led under det, fordi hun begyndt at betragte sex som hendes arbejde(forståeligt nok) og ikke orkede det ligeså meget i privaten.

Jeg er nok ikke et stort nok menneske når det kommer til stykket da jeg ikke magtede alle problematikkerne, og afsluttede forholdet.  Tror man når langt med ærlighed, men det er også naivt at tro at "love conquers all".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er prisværdigt at du gerne vil fortsætte forholdet. Det må være en speciel pige. Så det er da værd at kæmpe for.

Men forklaringen med at hun KUN har gjort det for pengenes skyld ville jeg være skeptisk overfor. Min erfaring er at nogle kvinder (måske 10-20%) tænder på ideen om sex for penge om ikke andet så bare i fantasien. Tænk bare på film som "Pretty Woman". Nogle kvinder tænder også at være sammen men en ukendt. Den kildrende fornemmelse når de skal ind til en ny kunde (modsvarende den kildrene fornemmelse når vi skal til en ny pige). Muligheden for at være sammen med mænd, der ellers ikke kunne komme i nærheden af. Rosen og anerkendelsen. Snakken med pigerne og telefondamen, At klæde sig frækt på og gøre sig klar til arbejdet. Specielt i starten er det hele meget spændende, derefter kan det måske godt blive rutine og mere for pengenes skyld.

Det er derfor vigtigt at I får talt åbent om dette. Tal derfor åbent om hvad I tænder på. Måske skal det være et åbent forhold, måske skal hun have lov til at arbejde engang imellem. Måske skal I indlogere jer på et hotelværelse engang imellem og hun tager et par kunder og du er "kunde" tilsidst.  Måske kan I gå i swingerclub. Der kommer en del par i swingerklubberne og i modsætning til hvad man måske tror, så er der ikke meget partnerbytte, det er mest manden der har konen med, for at hun kan blive luftet og ordnet af en eller gerne flere fyre. (manden kigger ofte bare på). Betragt det ikke som en ulempe men som en chance hvis hun udviser lyster i den retning. Mange ville misunde dig en sådan kone.

I må også tage en snak om det er OK at du går til en prostitueret ( selv om du måske ikke overvejer det lige nu ) så du kan høre hvad hun siger til det. Hvis hun ikke er lige så tolerant som dig ville jeg være skeptisk. Det kan også være I finder ud af at fremover er det bare jer to. Men det er svært at konkurrere med den sex der foregår hos en GP, hvor begge viser sig fra deres bedste side og ingen er sure på hinanden over noget og der er hjælpemidler og håndklæder og dæmpet musik.

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg

Link til indlæg

der er godt nok nogen herinde som har et helt forkvaklet syn på hvad utroskab er, shit!  gad vide om det må være en påvirkning af selv at gå i en evig benægtelse, omkring hvordan man er konen derhjemme utro med købepigerne.. uanset hvordan man vender og drejer den, så er det at kæresten har sex med rigtig mange forskellige mænd og lever et totalt dobbeltliv da utroskab i grov stil! ligesom at have sex med mange andre piger når man er gift eller i et forhold, uden ens partners viden, det er utroskab.

jeg er ikke ude med riven efter nogen, men man kan da ikke begynde at ændre begreber på den måde. at hvis det er for penge, eller hvis det ikke er kærlighed, så gælder det ikke?! så gælder Atease s følelser heller ikke, når han er ked af det og føler sig svigtet?

enten er man utro, eller også har man ikke sex med andre end sin partner, uden partnerens accept. man må stå ved sig selv, man skal leve med sig altid ;)

Atease, tilgiv hvis du kan, jeg var nok kommet videre! særligt hvis det bare blev undskyldt med en eller anden bagatellisering af hvad det var. du er sku helt sikkert mere værd end at blive pisset på..

Redigeret af sometimes

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Først og fremmest, mange tak for jeres input.

Der har været mange brugbare vinkler at tage i betragtning og er helt klart med i vores anskuelse af, hvordan vi takler det dilemma vi står overfor.

Det er ikke nemt at komme herfra og til at der igen er en tillid, det er dog det vi vælger at forsøge.

Når jeg skriver vi, er det fordi at tingene går jo begge veje....Jeg har jo følt mig svigtet over det der er holdt hemmeligt og min kæreste har haft svært ved at se mig i øjnene og har det stadigt. Der er ingen tvivl om at hun har det elendigt i øjeblikket, både med hvad hun har gjort overfor mig, men også med hvordan hun har skaffet penge. Tiden må vise om vi kan genopbygge det der er knust.

Alle kort er lagt på bordet....Hvor meget gæld hun har, hvor mange hun har været sammen med og detaljer omkring hvad hun har lavet. Det har ikke været nemt at fortælle, men var mit krav, at alt skulle frem.

Som nogen af jeg har skrevet, har det været vendt mellem os, om man kunne `stå lige` ved at jeg gjorde noget ligende...Det er dog ikke en mulighed for mig, da jeg aldrig ville kunne være sammen med en uden følelser.

Pengene er der kommet styr på, så nu må vi igang med at bygge op igen :)

Endnu engang tak for jeres svar.

Atease

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alle kort er lagt på bordet....Hvor meget gæld hun har, hvor mange hun har været sammen med og detaljer omkring hvad hun har lavet. Det har ikke været nemt at fortælle, men var mit krav, at alt skulle frem.

Det som er vigtigt er at I starter på en frisk herfra, og at du ikke falder for fristelsen til at vende tilbage til det her igen og igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest oxytocin

Det er svært at gennemskue hensigten med at lægge private problemer ud i flere offentlige fora, som du har gjort.
Jeg vælger altid at som udgangspunkt, at se det bedste i andres hensigter. 
- Du vælger at lægge jeres problem ud på flere fora.
- Du siger I snakker sammen.
- Du fortæller at hun kender din profil og læser med.
- Du fortæller hun tidligere har været anmeldt herinde.
- Du bruger nedladende udtryk som ”solgt sin krop”.
- Du skriver i dit sidste indlæg at hun har svært ved at se dig i øjnene.

Hvad har du fået herinde: Intet, som du ikke burde vide i forvejen.

Du har ikke bare udstillet din kæreste, som syndebuk for jeres problemer på flere medier. Du har samtidig fortalt hende det, så hun selv kan læse om, hvor syndig hun har været på forskellige fora! Endda valgt et forum, hvor hun er blevet anmeldt.

Måske sidder din kæreste nu helt sønderknust efter du har lagt hendes ”synder” ud på flere fora.

Gjorde min kæreste det samme, som du lige har gjort, var vores forhold slut i samme øjeblik. 
Det du lige har gjort er langt være end det din kæreste har gjort.

Jeg siger ikke du har gjort det bevist. Med bare en smule forståelse og omtanke for andre, er det rigtigt svært at udelukke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...