Hop til indhold
Gæst

Når kæresten har solgt sin krop

Recommended Posts

Lyder til du mener der skal censur på anmeldelserne? En holdningsændring til kvinder ville være at foretrække, men der er satme lang vej igen 

jeg har altid ment at det sprogbrug der anvendes i langt de fleste anmeldelser er lige til at lukke op og skide i.... det er primitivt, sleskt, degraderende og i mange tilfælde ligefrem kvalmende.... 

Ikke nødvendigvis pga det det beskriver - men måden det gøres på.... det deminuerer ofte(st) på alle tænkelige måder det der egentlig er foregået og reducerer det til en 10,12 eller 13 skala... case closed... 

Men der er SÅ meget mere end det.... der er en komplet mangel på et helhedsbillede som ville gøre det seriøst som Line skriver....  stillingtagen til situationen..... til kvinden 

Og jeg er da helt enig med dig - en holdningsændring til kvinden ville være at foretrække - for hvis den dukkede op, så blev kvinden uden tvivl også beskrevet ganske anderledes respektfuldt.... og muligvis endda med stillingtagen til helheden....  og så ville  anmeldelserne være aldeles mere læseværdige i min optik (og mere berettigede)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Næææ for sådan hænger verden jo desværre sammen (endnu).... det ændrer overhovedet ikke på at Line har fuldkommen ret!! 

Men uanset hvor meget ret hun har - så er virkeligheden alt andet end skøn og markedet trives med de malende og ofte primitive beskrivelser af noget meget "privat"... og så må det jo være sådan...  sådan er spillereglerne pt.. 

At jeg har anmeldelser der relativt høj grad tager stilling til HVEM jeg er som person... det kan måske gøre det mere ... spiseligt...  men Line har stadig ret.... seriøst ville være hvis anmeldelserne primært tog stilling til helhedsbilledet og ikke i patter og fisse og kusse og anden slesk udpensling... 

I starten hoppede jeg også på den med det anmeldelse halløj der, men jeg havde det sgu ikke godt med det i mit hjerte at være en slags offentlig gp,er og gjorde lige som mange af mine kollegaer herinde- sagde at jeg frabad mig anmeldelser. Jasmin er i mine øjne på nogle få områder ny i branchen endnu , måske hun også får det lige sådan en dag.. 

Tænker tit på hvad det egentlig handler om, er det virkelig for at dele gode/ dårlige oplevelser med andre mænd, at der skrives anmeldelser eller er det for at genopleve liren, prale, komme af med sur galde eller hvad? 

Knus line 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

jeg har altid ment at det sprogbrug der anvendes i langt de fleste anmeldelser er lige til at lukke op og skide i.... det er primitivt, sleskt, degraderende og i mange tilfælde ligefrem kvalmende.... 

Ikke nødvendigvis pga det det beskriver - men måden det gøres på.... det deminuerer ofte(st) på alle tænkelige måder det der egentlig er foregået og reducerer det til en 10,12 eller 13 skala... case closed... 

Men der er SÅ meget mere end det.... der er en komplet mangel på et helhedsbillede som ville gøre det seriøst som Line skriver....  stillingtagen til situationen..... til kvinden 

Og jeg er da helt enig med dig - en holdningsændring til kvinden ville være at foretrække - for hvis den dukkede op, så blev kvinden uden tvivl også beskrevet ganske anderledes respektfuldt.... og muligvis endda med stillingtagen til helheden....  og så ville  anmeldelserne være aldeles mere læseværdige i min optik (og mere berettigede)

og dermed kunne div modstander og andre uvidende og branchen se, at det rent faktisk kan lade sig gøre ,at to fremmede hygger  sig og kvinden ikke er tvunget og et offer af den ene eller anden slags.. Det er brænde på bålet lige nu og så sent som i dag endnu en klam umenneskelig beskrivelse af et besøg på siden her.. :-( Knus line 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det hele kan vel koges ned til at der er mænd der foragter kvinder, og behandlere/beskriver dem der efter. Også mænd der virkelig godt kan lide kvinder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det tror jeg du har helt ret i er universelt for både GPer og gæster... vi gider ikke alt det snak frem og tilbage når det er totalt fremmede.... 

Men det ændrer jo ikke på at vores lille fælles platform her gør det til noget helt særligt for mig (og forhåbentlig også for mine kolleger og for alle  mændene) når en skribent man elsker og respekterer og værdsætter herindefra præsenterer sig og man allerede der ved t man før har fundet fælles fodslag og nu har spændte forventninger :) 

Et af mine bedste minder er da med en skribent herindefra der viste sig at være nøjagtig så sød og underfundig og alsidig i virkeligheden som jeg havde indtryk af fra skærmen og jeg GLÆDEDE mig til at møde vedkommende... og glæden blev til fulde indfriet....   så synes jeg svært man kan få det bedre og sjovere som GP :) 

Men hvis man (og det gør du altså absolut ikke Nylon) opfører sig som en røv herinde...så kan jeg godt forstå man vægrer sig ved at sige hvem man er hvis man besøger pigerne herindefra....  for så er muligheden for at stå på gaden få min efter da absolut present... 

Jeg tror aldrig man behøver frygte noget hvis man både online OG offline har et minimum af..... pli :) 

Og så er der dem der ikke vil sige deres nik her , for hvis de laver en anmeldelse på en kollega eller skriver flitene herinde, så tror de at vi gp, er bliver sååååå kede af det, for det var jo lige de ord han sagde til og om mig:grin:... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det hele kan vel koges ned til at der er mænd der foragter kvinder, og behandlere/beskriver dem der efter. Også mænd der virkelig godt kan lide kvinder. 

Men det er jo svært at skabe en holdningsændring når der gives ligelig med plads til begge parter.... for hvordan skal man skabe en holdningsændring når det er socialt acceptabelt at vise åbenlyst at man foragter kvinden ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

I starten hoppede jeg også på den med det anmeldelse halløj der, men jeg havde det sgu ikke godt med det i mit hjerte at være en slags offentlig gp,er og gjorde lige som mange af mine kollegaer herinde- sagde at jeg frabad mig anmeldelser. Jasmin er i mine øjne på nogle få områder ny i branchen endnu , måske hun også får det lige sådan en dag.. 

Tænker tit på hvad det egentlig handler om, er det virkelig for at dele gode/ dårlige oplevelser med andre mænd, at der skrives anmeldelser eller er det for at genopleve liren, prale, komme af med sur galde eller hvad? 

Knus line 

Kan jo kun snakke for mig selv men, ja det er da fordi, at når man har en haft en god oplevelse så vil man gerne have lov at fortælle om den og dele den med andre. Normalt deler man jo den slags med venner og familie, men det er lidt anderledes med et besøg ved en GP. Og ja det er også for at genopleve liren som du beskriver det. Men igen det er jo bare mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kan jo kun snakke for mig selv men, ja det er da fordi, at når man har en haft en god oplevelse så vil man gerne have lov at fortælle om den og dele den med andre. Normalt deler man jo den slags med venner og familie, men det er lidt anderledes med et besøg ved en GP. Og ja det er også for at genopleve liren som du beskriver det. Men igen det er jo bare mig.

Man kunne jo også bare sige, jeg er glad fordi jeg har fået god sex..? Behøves der nævnes der er penge i mellem ? Liren kan også genopleves ved gentagelse eller hånden på pikken og tankerne ;-)

Vi er blevet et ( trist synes jeg) samfund der SKAL dele ALT også vores mest private.. Har aldrig forstået mine venners behov for at være på f. Eks FB for at dele alt omkring deres børn, mænd/ koner osv.. Jeg elsker dem ja, men er sgu pænt ligeglad med deres billeder af div kager, fødselsdage, romantiske middage osv.. Er vi for langt ude efterhånden tænker jeg.. 

Knus line 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men det er jo svært at skabe en holdningsændring når der gives ligelig med plads til begge parter.... for hvordan skal man skabe en holdningsændring når det er socialt acceptabelt at vise åbenlyst at man foragter kvinden ? 

En ting der i hvert fald ikke hjælper er at gemme det af vejen med censur. Det er måske for nemt at slippe afsted med den holdning når man kan skrive totalt anonymt, hvis man skulle skrive i sit eget navn ville det temmelig sikkert reducere de vamle anmeldelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kunne jo også bare sige, jeg er glad fordi jeg har fået god sex..? Behøves der nævnes der er penge i mellem ? Liren kan også genopleves ved gentagelse eller hånden på pikken og tankerne ;-)

Vi er blevet et ( trist synes jeg) samfund der SKAL dele ALT også vores mest private.. Har aldrig forstået mine venners behov for at være på f. Eks FB for at dele alt omkring deres børn, mænd/ koner osv.. Jeg elsker dem ja, men er sgu pænt ligeglad med deres billeder af div kager, fødselsdage, romantiske middage osv.. Er vi for langt ude efterhånden tænker jeg.. 

Knus line 

Måske forstår i Gp´er bare ikke mændene her inde ordentligt?

I øvrigt er jeg enig med dig i det med Facebook etc. Men der er forskel på når jeg er i syvende himmel og har lyst at dele en super fed oplevelse jeg har haft. Og så de tosser der poster billeder af den kage de har bagt i denne uge. Giver det ikke mening?

Del dette indlæg

Link til indlæg

En ting der i hvert fald ikke hjælper er at gemme det af vejen med censur. Det er måske for nemt at slippe afsted med den holdning når man kan skrive totalt anonymt, hvis man skulle skrive i sit eget navn ville det temmelig sikkert reducere de vamle anmeldelser. 

Se det er: the truth, the whole truth and nothing but the truth.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Se det er: the truth, the whole truth and nothing but the truth.

nok en stor del af den. Afstumpede tumper vil der dog altid være ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

I øvrigt er jeg enig med dig i det med Facebook etc. Men der er forskel på når jeg er i syvende himmel og har lyst at dele en super fed oplevelse jeg har haft. Og så de tosser der poster billeder af den kage de har bagt i denne uge. Giver det ikke mening?

Ja det gør, men det er jo forskellige ting der gør os glade.. Mener bare at det personlige er blevet for upersonligt og til alles genstand.. 

Tro mig, mændene herinde er lige som resten vi får besøg af:-). Jeg tror det ville se anderledes ud hvis konen skrev om jeres evner på lagnet.. Vi gp'er kan jo ikke være anonyme som jer. Vores arbejdsmavn dækker ikke en skid og forsøget herpå bliver også afsløret af div grupper der finder det liderligt at afsløre os og dele dette.. 

Det her er alt sammen noget der er meget svært at gennemskue inden og i valget af jobbet og kan vi ikke appelere til forståele og accepet af private forhold, ja så må ( og gør vi jo også..) æde den bagside, men hvorfor det skal være sådan forstår jeg aldrig. Måske dette også medføre de hårde udtalelser fra piger der er stoppet i branchen..? I hverste fald er det nok til at i mænd kun har meget få sunde stærke piger at vælge i mellem om nogle år , for resten - specielt de unge piger opgiver inden de starter af frygt for både afsløring og nedbrudte sjæle til følge..? 

Knus line 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men der er forskel på når jeg er i syvende himmel og har lyst at dele en super fed oplevelse jeg har haft. Og så de tosser der poster billeder af den kage de har bagt i denne uge.

Den var sjov. :razz:

Den super fede oplevelse med den søde pige burde jo netop holdes som noget privat og diskret, hvorimod det jo kan være lige meget, hvor mange, der ser kagen - den er der jo ikke noget hemmeligt ved og postes vel også kun til venner, som man kender personligt i forvejen.

Men lige bortset fra det, så kan det faktisk godt lade sig gøre at besøge glædespiger uden (at gøre brug af) anmeldelser.

Jeg har været flittig og tilfreds gæst hos glædespiger siden en gang i 80'erne (indrømmer dog, at kvaliteten af besøgene var noget ringere i 80'erne, end de er nu), og antallet af de anmeldelser, jeg har skrevet, kan vel nok tælles på... vel nok tre hænder over de seneste ti år og ganske få herinde.

Jeg har aldrig baseret besøg på, hvad andre har skrevet om piger på sites som dette - jeg har læst og læser anmeldelser, men har aldrig ladet dem påvirke mit valg af pige - og alligevel er jeg en glad og tilfreds gæst.

Til gengæld læser jeg med stor interesse eventuelle anmeldelser af de piger, jeg har besøgt, når jeg har besøgt dem, for at se, hvad andre synes - og det er langt fra, at alle er enige med mig om den pågældende pige, ligesom jeg også ofte har haft den erfaring, at de piger, som roses højt herinde, ikke altid er faldet i min smag, når jeg har mødt dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Den super fede oplevelse med den søde pige burde jo netop holdes som noget privat og diskret, hvorimod det jo kan være lige meget, hvor mange, der ser kagen - den er der jo ikke noget hemmeligt ved og postes vel også kun til venner, som man kender personligt i forvejen.

Men lige bortset fra det, så kan det faktisk godt lade sig gøre at besøge glædespiger uden (at gøre brug af) anmeldelser.

Jeg har været flittig og tilfreds gæst hos glædespiger siden en gang i 80'erne (indrømmer dog, at kvaliteten af besøgene var noget ringere i 80'erne, end de er nu), og antallet af de anmeldelser, jeg har skrevet, kan vel nok tælles på... vel nok tre hænder over de seneste ti år og ganske få herinde.

Jeg har aldrig baseret besøg på, hvad andre har skrevet om piger på sites som dette - jeg har læst og læser anmeldelser, men har aldrig ladet dem påvirke mit valg af pige - og alligevel er jeg en glad og tilfreds gæst.

Til gengæld læser jeg med stor interesse eventuelle anmeldelser af de piger, jeg har besøgt, når jeg har besøgt dem, for at se, hvad andre synes - og det er langt fra, at alle er enige med mig om den pågældende pige, ligesom jeg også ofte har haft den erfaring, at de piger, som roses højt herinde, ikke altid er faldet i min smag, når jeg har mødt dem.

Og se det jo der vi skal hen igen i samfundet og branchen.. Ud og sige Hej, dufte, se, røre og mærke hinanden og dette kan ingen gøre for en.. Den enes oplevelse er sjældent lig med den andens , ligesom med alt andet.. :-)

knus line 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mjaaa... njjaaaa... hvis vi piger ikke forstod jer mænd - så var vi vist i den forkerte branche. I betragtning af hvor ofte vi leger lige dele psykolog/coach som regulær GP - så vil jeg mene at vi har en vis indsigt i hvordan i tænker.... 

det er SKØNT når vi kan få jer i den 7 himmel - ingen er da gladere for det end os piger.... men omvendt... så har vi gjort og sagt ting for at få jer derhen der var unikke for den enkelte.. ligepræcis DEN måde at nusse for jeres pik... lige præcis DEN berøring vi kunne se den enkelte havde lyst til ect.... 

Men den unikke GP-performance der er enhver sublim oplevelse til del - den koges ned til et "fabelagtigt blowjob", gode kasser, stram fisse ect når det anmeldes....   meget få evner at få essensen af hvad det var der som helhed gjorde den super fede oplevelse ... super... 

Vi forstår om nogen jeres behov for at dele - for intet er meget mere isoleret end livet som GP hvis vi ikke har ligesindede at dele med... men hvad er det i ønsker at dele ?  

For de sublime oplevelser er en helhed... tingene der går op i en højere enhed.... det er ikke store kasser og en stram fisse - det er meget mere end det.... ellers var det ikke super fedt... så var  det bare rå sex... et knald med en ligegyldig dukke..... 

Så hvad er det egentlig i ønsker at dele ?? kontra det i reelt beskriver ?  

Det er fuldkommen fair at ønske at dele ... men deler i i virkeligheden det i  ønsker eller kun et råt udsnit der i virkeligheden havde gjort sig bedst privat ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det gør, men det er jo forskellige ting der gør os glade.. Mener bare at det personlige er blevet for upersonligt og til alles genstand.. 

Tro mig, mændene herinde er lige som resten vi får besøg af:-). Jeg tror det ville se anderledes ud hvis konen skrev om jeres evner på lagnet.. Vi gp'er kan jo ikke være anonyme som jer. Vores arbejdsmavn dækker ikke en skid og forsøget herpå bliver også afsløret af div grupper der finder det liderligt at afsløre os og dele dette.. 

Det her er alt sammen noget der er meget svært at gennemskue inden og i valget af jobbet og kan vi ikke appelere til forståele og accepet af private forhold, ja så må ( og gør vi jo også..) æde den bagside, men hvorfor det skal være sådan forstår jeg aldrig. Måske dette også medføre de hårde udtalelser fra piger der er stoppet i branchen..? I hverste fald er det nok til at i mænd kun har meget få sunde stærke piger at vælge i mellem om nogle år , for resten - specielt de unge piger opgiver inden de starter af frygt for både afsløring og nedbrudte sjæle til følge..? 

Knus line 

Jeg synes ikke du kan sammenligne den retning samfundet går i, med det at der findes en side som EG hvor folk kan ligge bedømmelser op af en ydelse de har købt.

Hvis de er lige som mig er de nervøse, små svedende og har svært ved at tage beslutninger :D 

Jeg kan altså ikke se hvorfor jeg skulle have lyst til at holde en superfed oplevelse hemmelig.

Hvis jeg vandt i lotto,(ikke at jeg sammenligner et godt Gp besøg med at vinde i lotto) ville jeg naturligvis ikke gå ud på landsdækkende tv, men jeg ville da fortælle det til nogen, ville ikke kunne lade være. Det er det samme med en god oplevelse ved en GP. Det kan jo nok koges ned til at alle mennesker er forskellige,

Og se det jo der vi skal hen igen i samfundet og branchen.. Ud og sige Hej, dufte, se, røre og mærke hinanden og dette kan ingen gøre for en.. Den enes oplevelse er sjældent lig med den andens , ligesom med alt andet.. :-)

knus line 

I en perfekt verden ja. I en verden hvor et besøg ved en GP for mig i hvertfald repræsenterer 2 dages arbejde eller mere for en halv times hygge. Så må chancen for en god oplevelse gerne være så høj som muligt hvis du spørger mig. Og så er det jo EG er smart for hvis GP kun har dårlige anmeldelser og en enkelt reklame, så ved jeg skal holde mig væk. 

Mjaaa... njjaaaa... hvis vi piger ikke forstod jer mænd - så var vi vist i den forkerte branche. I betragtning af hvor ofte vi leger lige dele psykolog/coach som regulær GP - så vil jeg mene at vi har en vis indsigt i hvordan i tænker.... 

det er SKØNT når vi kan få jer i den 7 himmel - ingen er da gladere for det end os piger.... men omvendt... så har vi gjort og sagt ting for at få jer derhen der var unikke for den enkelte.. ligepræcis DEN måde at nusse for jeres pik... lige præcis DEN berøring vi kunne se den enkelte havde lyst til ect.... 

Men den unikke GP-performance der er enhver sublim oplevelse til del - den koges ned til et "fabelagtigt blowjob", gode kasser, stram fisse ect når det anmeldes....   meget få evner at få essensen af hvad det var der som helhed gjorde den super fede oplevelse ... super... 

Vi forstår om nogen jeres behov for at dele - for intet er meget mere isoleret end livet som GP hvis vi ikke har ligesindede at dele med... men hvad er det i ønsker at dele ?  

For de sublime oplevelser er en helhed... tingene der går op i en højere enhed.... det er ikke store kasser og en stram fisse - det er meget mere end det.... ellers var det ikke super fedt... så var  det bare rå sex... et knald med en ligegyldig dukke..... 

Så hvad er det egentlig i ønsker at dele ?? kontra det i reelt beskriver ?  

Det er fuldkommen fair at ønske at dele ... men deler i i virkeligheden det i  ønsker eller kun et råt udsnit der i virkeligheden havde gjort sig bedst privat ? 

Faktum er Jasmin at der kommer nye anmeldelser hverdag her inde, og du undrer dig tydeligvis lige meget hver gang. Ergo må der være noget du ikke har forstået?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Faktum er Jasmin at der kommer nye anmeldelser hverdag her inde, og du undrer dig tydeligvis lige meget hver gang. Ergo må der være noget du ikke har forstået?

Ikke over AT der kommer anmeldelser.... det forstår jeg bedre end du aner

Men INDHOLDET ... det undrer jeg mig over 90% af tiden hvis ikke mere...  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Igen tak for svar. 

Kan se at jeg lige må uddybe lidt... 

Mit profil navn er et gammelt kaldenavn,  så der ligger ikke mere i det.

At jeg kalder det for at 'sælge sin krop' er bare det udtryk jeg valgte og ikke en betegnelse for mit syn på det samme,  jeg har intet imod dem der modtager eller sælger ydelser. 

Jeg er heller ikke jaloux og har et ganske sendt og godt forhold til min kæreste,  som jeg i øvrigt elsker højt. 

Mit indlæg var et forsøg på at få svar på hvordan andre har taklet sammen situation,  hvor det som jeg vil kalde et svigt,  nemlig at det er blevet holdt hemmeligt. 

Atease 

Jeg ser det også som et svigt, et svigt af den størrelse som bliver svær at tilgive og glemme. Jeres forhold må helt klart mangle tillid til hinanden siden hun har holdt det skjult for dig. Det bliver et kæmpe arbejde at genskabe tillid i jeres forhold, men det kan lykkes. 

Jeg har heldigvis fået mine børn inden jeg startede denne branche blev single og nysgerrig. Jeg har haft 2 korte forhold mens dette erhverv er stået på og så længe jeg bliver i branchen vil det med status som single. Jeg tror simpelhen ikke på det lykkelige og alt tilgivende blinde øje i et kærlighedsforhold med en kæreste eller ægtefælle i faget. Jeg er faktisk derude hvor min personlige grænse sætter en stop knap for en mand der påstår han elsker mig i tykt og tyndt mens jeg deler mit sexliv med andre. 

Min fornuft har svært ved at acceptere en mand påstå det handler om kærlighed. Jeg har sågar oplevet mænd besøge deres kærester eller kone på arbejdet, det finder jeg forkert i det store kærlighedsbillede. 

Var jeg dig, ville jeg gå, bliver du vil du bruge hendes skjulte liv i enhver situation som skænderier osv. Nøjagtig som mange andre mænd gør mod deres kvinder. 

Held og lykke med det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså jeg vil godt give dig ret i at det meste skriveri herinde er rendestens sprog. Men jeg kan godt leve med det grimme sprog hvis det betyder jeg kan slippe for at smide utroligt mange penge efter et los i røven. Og det med indholdet meget af det er da mænd der har brug for at pral. Eller et forsøg på "give igen" til den onde onde GP stjal hans hårdt tjente penge. Der må man så bruge den indvendige side af hovedet nogen gange, for der er da mange af de dårlige anmeldelser hvor det skinner meget igennem, hvor fornærmet personen der skriver er, og en der er i det mindset skal man måske lige tage med et gran salt.
Ligesom jeg heller ikke giver meget for en god anmeldelse hvis den er baseret på ting som: hun blev ikke særlig sur da prøvede at stikke en finger op i røven på hende.

Den eneste måde i slipper af med anmeldelser gode som dårligt skrevet, er ved at der kun findes GP der sætter en ære i at gøre det godt for deres gæster, og det ved vi jo godt aldrig sker. 

Redigeret af Fjends

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jasmin, hvorfor er det egentligt at du læser alle anmeldelser herinde, hvis jeg må spørger?? det må være noget du bruger meget tid på! og så for 9 ud af 10 gange at sidde og bruge mere tid på, at undre dig over indholdet af det du har læst. måske vil du bare aldrig forstå konceptet alligevel...

er det noget med at du skal holde øje med alt hvad der foregår, så der ikke går dig ting forbi, som du kunne ha brugt på at hænge nogen ud, eller på anden måde få en lejlighed for at bruge ord, som kan fremstille dig på en måde som du føler bekvemt, og som der tysser lidt på den indre stemme, som siger du ikke er helt god nok. er det måden du lige får lukket bekræftelses hullet i maven for dagen på. eller virker den der selvforherligelses romantiserings strategi bare ikke rigtigt retfærdiggørende nok, når du bare siger til dig selv "jeg knepper ikke hvem som helst for penge, jeg gør det kun for sex og som hobby" virker det mere ægte når du får det skrevet så mange gange, med så mange ensporede argumenter, at folk ikke gider at diskutere med dig mere, er det så der det er rigtigt hvad du siger? og på plads hvem/hvad du er? du er utrolig jo..... på en sindssyg måde :)

man kan jo ikke have en debat på den måde, du brager bare ind, når nogen så kommentere noget så råber du indtil det ser ud som om at du har ret. så kan du sidde og føle dig dygtig lidt og være lidt bedre, end andre erfarne mennesker som argumentere med en lidt mere tydelig retorik. ikke for at få ret eller for at være bedst eller for at fremhæve sig selv (eller den person man gerne vil være herinde) men blot for at blive klogere og for at se tingene fra lidt forskellige vinkler, samt at dele erfaringer mm.

er det noget af dette som driver?

du er i hvert fald dygtig! din diskussion med McLovin her, hvor han gang på gang skærer tingene ud for dig, men du vil ikke. i stedet kan du få den  helt vendt til at snakke om hans morale. at du kan slippe afsted med at skyde med dobbeltmorale på den måde, iforhold til indholdet af dine egne indlæg i selv samme tråd, på et offentligt forum, det er imponerende. men at se hvordan du afspore folk fra fornuft på den samme måde, det er irriterende!

men nå det nytter jo intet, men du fylder alligevel noget, så meget der lige kom ud her :) hvilket nok ikke er mærkeligt egentligt, det må jo være en dobbelt fuldtidshobby du har dig, så meget du er herinde. gad vide om du mon også kan kneppe ;) hvis du har tid :)

ud over det så det hvis ud til at trådstarter kom videre i livet. jeg var nok os lige skredet hvis jeg var ham :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

knus line 

Det er med piger som med pizza synes jeg.

Pizzabunden er ens på alle pizzaerne, det er kun fyldet der er anderledes, noget fyld er SHIT, og til at brække sig over og andet igen er Cremen, som er til at nyde med velbehag.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

BigDick

I de Københavnske pizzariaer kan du få pizzabunden grov, så bevares en sammenligning *G* 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...