Hop til indhold
Gæst

Når kæresten har solgt sin krop

Recommended Posts

BigDick

I de Københavnske pizzariaer kan du få pizzabunden grov, så bevares en sammenligning *G* 

Javel ja, uanset om den er grov, fuldkorn eller hvad den er, så kan fyldet alligevel være SHIT eller CREMEN.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Javel ja, uanset om den er grov, fuldkorn eller hvad den er, så kan fyldet alligevel være SHIT eller CREMEN.

Spændende konklusion.

Et æg er et æg, men der er forskel på smagen. Kører du på landet og køber økologiske æg, eller køber du Netto's skrabeæg finder du med dine veludviklet smagsløg en markant smagsforskel. Farven på blommen afhænger også af kvaliteten. Et æg kan nydes hårdkogt, blødkogt - smilende, du vælger selv. Det samme gælder for fyldet på din pizza, vælger du parmaskinke fremfor revet skinke bov bliver smagsoplevelsen finere. 

Spiser du pizza med shit må du ophøje dit spiselige niveau. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spændende konklusion.

Et æg er et æg, men der er forskel på smagen. Kører du på landet og køber økologiske æg, eller køber du Netto's skrabeæg finder du med dine veludviklet smagsløg en markant smagsforskel. Farven på blommen afhænger også af kvaliteten. Et æg kan nydes hårdkogt, blødkogt - smilende, du vælger selv. Det samme gælder for fyldet på din pizza, vælger du parmaskinke fremfor revet skinke bov bliver smagsoplevelsen finere. 

Spiser du pizza med shit må du ophøje dit spiselige niveau. 

For lige at afrunde denne afsporing.

Køber mine æg hos den lokale økologiske æggepusher, de gode forhold hønsene trives under giver en fantastisk farve og smag på æggene.

Pizza åh ja, laver dem selv så ved jeg hvad der er i.

Jeg gør et stort forarbejde mht. GP besøg, hvis jeg ikke kan få lov til at kommunikere med pigen inden en visit, så er det ikke en jeg ønsker at besøge, nogle ruffere/alfonser lyver jo stærkere end en hest kan rende. Nu har jeg så fundet mine guld piger, så det er ikke aktuelt mere, men sgu trist for dem som bliver snydt og bedraget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

meeeeeeget langt indlæg med mange mange spørgsmål i en lang pærevælling...  deler det lige op så du kan holde rede i det... 

Jasmin, hvorfor er det egentligt at du læser alle anmeldelser herinde, hvis jeg må spørger??

Det kaldes research.... men heldigvis er det ikke påkrævet at læse alle anmeldelser..... heldigvis :):):)  så det lader jeg være med 

det må være noget du bruger meget tid på!

nja.... hvad vil du mene er meget ??? 

og så for 9 ud af 10 gange at sidde og bruge mere tid på, at undre dig over indholdet af det du har læst. måske vil du bare aldrig forstå konceptet alligevel...

Det er ikke konceptet der er uforståeligt... på nogen måde...tvært om :):) :) 

Det er indholdet der undrer mig...  fordi det i mænd oplever næsten hver gang (der er heldigvis de fede og spændende undtagelser) koges ned når i beretter og alligevel for det meste undlader en hver for for heldhed og i realiteten kunne nøjes med "besøges igen - ja / nej / måske"... og det er i de gode tilfælde....  

så er der alle de andre.... hvor tæerne krummer sig helt op til hælen :)  

men uanset hvad jeg synes om indholdet er det stadig research.... og empirisk data har aldrig gjort noget dårligt for nogen

er det noget med at du skal holde øje med alt hvad der foregår, så der ikke går dig ting forbi,

SÅ interessante er i mænds deskriptive evner ikke... trods alt :)  

som du kunne ha brugt på at hænge nogen ud,

tja... den største majoritet af anmeldelserne hænger pigerne ud på det groveste.... 

skulle der så være noget forgjort i når man påpeger at der er nogle skribenter der ikke er respektfulde overfor kvinder.....  det er da yderst passende på et forum som dette!! 

eller på anden måde få en lejlighed for at bruge ord, som kan fremstille dig på en måde som du føler bekvemt, og som der tysser lidt på den indre stemme, som siger du ikke er helt god nok.

Nu er lommefilosofi altså ikke din stærke side hvis du trækker "ikke god nok" kortet.... det er normalt sidste desperate halmstår så det var hurtigt du kom derhen... 

bare en tanke... 

men da intet kan være mig mere lige meget end hvad andre tænker om mig... så hiver jeg gladeligt skeletterne ud af skabene uanset emnerne...  og i særdeleshed er jeg græsk katolsk ifht hvad andre danner af mening om mig fordi jeg har meninger om tingene....  

er det måden du lige får lukket bekræftelses hullet i maven for dagen på. eller virker den der selvforherligelses romantiserings strategi bare ikke rigtigt retfærdiggørende nok, når du bare siger til dig selv "jeg knepper ikke hvem som helst for penge, jeg gør det kun for sex og som hobby" virker det mere ægte når du får det skrevet så mange gange, med så mange ensporede argumenter, at folk ikke gider at diskutere med dig mere, er det så der det er rigtigt hvad du siger? og på plads hvem/hvad du er? du er utrolig jo..... på en sindssyg måde :)

den der - det er bare så klassisk for debattører der er løbet tør for argumenter... de bliver meget personligt og meget svinske....   du er så en af dem.... så ovenstående lader vi bare ligge... lidt for langt under lavmålet... selv for dig

man kan jo ikke have en debat på den måde, du brager bare ind, når nogen så kommentere noget

Jeg deltager nøjagtig som alle andre.... hverken mere eller mindre...  jeg har hverken flest eller færrest indlæg ifht alle andre herinde :) 

At du så ikke kan finde ud af at springe mine indlæg over siden de ramler ind i din maskuline vanetænkning eller kan finde ud at at argumentere sagligt - det kan du ikke holde imod mig,.. det er din shortcoming... 

du er i hvert fald dygtig!

Tak :) 

din diskussion med McLovin her, hvor han gang på gang skærer tingene ud for dig, men du vil ikke. i stedet kan du få den  helt vendt til at snakke om hans morale.

Har du lagt mærke til hvor mange der er enige med mig... og at de fleste indlæg henvendt til ham er om netop dette ? Fordi der måske er noget om det... 

at du kan slippe afsted med at skyde med dobbeltmorale på den måde, iforhold til indholdet af dine egne indlæg i selv samme tråd, på et offentligt forum, det er imponerende. men at se hvordan du afspore folk fra fornuft på den samme måde, det er irriterende!

Så det du siger er at alle debattører på EG i virkeligheden er nogle idioter hvis de er enige med mig ?? eller at folk ikke kan tænke selv og derfor bare blindt følger det jeg tilfældigvis mener... 

eller at jeg på bedste demagogisk vis kan få folk til at mene noget de slet ikke mener ???  (så er jeg sgu dygtig - det vil jeg medgive.... ) 

Sådan en udtalelse som den markedere mener jeg personligt er noget eklatant vås... hvad resten af forummet mener om at du nedgør dem på den måde - det må de selv skrive..... men din respekt for dine meddebattørers intellekt kan da ligge på et lille sted...  damn... 

men nå det nytter jo intet, men du fylder alligevel noget, så meget der lige kom ud her :) hvilket nok ikke er mærkeligt egentligt, det må jo være en dobbelt fuldtidshobby du har dig, så meget du er herinde. gad vide om du mon også kan kneppe ;) hvis du har tid :)

uha ja . det er virkelig et spændende spørgsmål.... gad vide om jeg kan det...  hmmmm.....  hvem skal vi mon spørge herindefra..... 

ud over det så det hvis ud til at trådstarter kom videre i livet. jeg var nok os lige skredet hvis jeg var ham :)

Det var jeg nok også når jeg filosoferer lidt over det... på ingen måde pga det han laver/lavede men fordi jeg ville være knust over at han ikke havde sagt sandheden.... og ikke havde turdet være ærlig... 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg

tja... den største majoritet af anmeldelserne hænger pigerne ud på det groveste.... 

Arh Jasmin største delen holder vist ikke, ellers så har du vist de meget kritiske briller på. Enkle gør på det groveste, største delen er bare skrevet i den sprog mænd bruger når de snakke uden der er damer til stede ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@ Jasmin nu har jeg læst de her indlæg flere gange og jeg er i tvivl om hvad du mener.  

jeg har altid ment at det sprogbrug der anvendes i langt de fleste anmeldelser er lige til at lukke op og skide i.... det er primitivt, sleskt, degraderende og i mange tilfælde ligefrem kvalmende.... 

Ikke nødvendigvis pga det det beskriver - men måden det gøres på.... det deminuerer ofte(st) på alle tænkelige måder det der egentlig er foregået og reducerer det til en 10,12 eller 13 skala... case closed... 

Men der er SÅ meget mere end det.... der er en komplet mangel på et helhedsbillede som ville gøre det seriøst som Line skriver....  stillingtagen til situationen..... til kvinden 

Og jeg er da helt enig med dig - en holdningsændring til kvinden ville være at foretrække - for hvis den dukkede op, så blev kvinden uden tvivl også beskrevet ganske anderledes respektfuldt.... og muligvis endda med stillingtagen til helheden....  og så ville  anmeldelserne være aldeles mere læseværdige i min optik (og mere berettigede)

Ikke over AT der kommer anmeldelser.... det forstår jeg bedre end du aner

Men INDHOLDET ... det undrer jeg mig over 90% af tiden hvis ikke mere...  

....

SÅ interessante er i mænds deskriptive evner ikke... trods alt :)  

skulle der så være noget forgjort i når man påpeger at der er nogle skribenter der ikke er respektfulde overfor kvinder.....  det er da yderst passende på et forum som dette!! 

...

Skal man tage det markerede for pålydende har du ikke den store respekt for evnerne blandt EG´s anmelderkorps :) - men på den anden side henviser du til de anmeldelser du selv har fået på din profil og i dine annoncer - link: https://www.eroguide.dk/forum/profile/14371-jasmin/?tab=field_core_pfield_12  og ved gennemlæsning synes jeg ærligt talt ikke "dine" anmeldelser adskiller sig væsentligt fra hvad der er "mainstream" blandt anmeldelser herinde, så jeg har svært ved at se det skulle være majoriteten af anmeldelser der ikke er respektfulde.

Anmeldelserne er trods alt EG´s kerne. Når vi ser bort fra den forholdsvist begrænse kerne af os som tilbringer lidt for meget tid herinde, så er det anmeldelserne de fleste kommer her for, og derfor er det da tankevækkende hvis du som aktiv og højprofileret pige mener, at majoriteten af anmeldelserne hænger pigerne ud. Vi ved fra andre tråde hvad du betragter som en dårlig anmeldelse :) og jeg er med på, at nogle anmeldelser går for tæt på hvad, hvordan og i hvilken rækkefølge et besøg forløb - men jeg er nysgerrig på hvordan den gode og respektfulde anmeldelse ser ud efter din mening - hvad karakteriserer den, og har du eksempler?

Men det er selvfølgelig noget af en afvigelse fra trådens oprindelige tema :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...