3300-76 12 Skrevet 11. September, 2015 Man spørger vel på et forum, for at få nogle vinkler man ikke selv havde tænkt på, nye input Har du slet ikke haft nogen mistanke?Det virker helt uforståelig at kæresten ikke har været fraværende, brugt meget tid væk, fået flere penge/større forbrug? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. September, 2015 Har du slet ikke haft nogen mistanke?Det virker helt uforståelig at kæresten ikke har været fraværende, brugt meget tid væk, fået flere penge/større forbrug? Well, det er jeg ikke så sikker på. Tænk på hvor mange af de aktive piger, der lever et dobbeltliv, hvor måske mand/kæreste, børn, familie, veninder og venner ikke aner noget om det dobbeltliv, de fører. Det må godt nok være hårdt altid at skulle passe på hvad man sige og gør.Og i dette specifikke tilfælde er pengene jo angiveligt ikke gået til forbrug men afvikling af gæld. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sjanten 60 Skrevet 12. September, 2015 Først og fremmest, mange tak for jeres input.Der har været mange brugbare vinkler at tage i betragtning og er helt klart med i vores anskuelse af, hvordan vi takler det dilemma vi står overfor.Det er ikke nemt at komme herfra og til at der igen er en tillid, det er dog det vi vælger at forsøge.Når jeg skriver vi, er det fordi at tingene går jo begge veje....Jeg har jo følt mig svigtet over det der er holdt hemmeligt og min kæreste har haft svært ved at se mig i øjnene og har det stadigt. Der er ingen tvivl om at hun har det elendigt i øjeblikket, både med hvad hun har gjort overfor mig, men også med hvordan hun har skaffet penge. Tiden må vise om vi kan genopbygge det der er knust.Alle kort er lagt på bordet....Hvor meget gæld hun har, hvor mange hun har været sammen med og detaljer omkring hvad hun har lavet. Det har ikke været nemt at fortælle, men var mit krav, at alt skulle frem.Som nogen af jeg har skrevet, har det været vendt mellem os, om man kunne `stå lige` ved at jeg gjorde noget ligende...Det er dog ikke en mulighed for mig, da jeg aldrig ville kunne være sammen med en uden følelser.Pengene er der kommet styr på, så nu må vi igang med at bygge op igen Endnu engang tak for jeres svar.AteaseJeg tager godt nok hatten af for dig, hun må virkelig være speciel for dig!Held & Lykke med det Siger du. Det synes jeg måske er en anelse overdrevetOg så kan jeg ikke længere få det til at hænge sammen. Tænk lige lidt over, hvad det egentlig er, du skriver, ikke.Dit fnidder gider jeg ikke hoppe på!Jeg ved hvad jeg skriver, jeg har tænkt over hvad jeg skriver og jeg STÅR ved, hvad jeg skriver!Det er muligt, du er, af en anden mening og fint med mig der er godt nok nogen herinde som har et helt forkvaklet syn på hvad utroskab er, shit! gad vide om det må være en påvirkning af selv at gå i en evig benægtelse, omkring hvordan man er konen derhjemme utro med købepigerne.. uanset hvordan man vender og drejer den, så er det at kæresten har sex med rigtig mange forskellige mænd og lever et totalt dobbeltliv da utroskab i grov stil! ligesom at have sex med mange andre piger når man er gift eller i et forhold, uden ens partners viden, det er utroskab. jeg er ikke ude med riven efter nogen, men man kan da ikke begynde at ændre begreber på den måde. at hvis det er for penge, eller hvis det ikke er kærlighed, så gælder det ikke?! så gælder Atease s følelser heller ikke, når han er ked af det og føler sig svigtet? enten er man utro, eller også har man ikke sex med andre end sin partner, uden partnerens accept. man må stå ved sig selv, man skal leve med sig altid Atease, tilgiv hvis du kan, jeg var nok kommet videre! særligt hvis det bare blev undskyldt med en eller anden bagatellisering af hvad det var. du er sku helt sikkert mere værd end at blive pisset på..Vi er fuldstændig enige Det er jeg rigtig glad for at høre. Håber også du har en forståelse for, hvor svært det har været for hende at fortælle dig det. Nogle bruger meget tid på at generalisere, fordømme og nedgøre kvinder, som har givet andre en seksuel oplevelse for penge. Det øger angsten for at fortælle andre om det. Selv ens kæreste.Hvor fremgår det, at hun har fortalt det til ham? (eller mener du efter han har konfronteret hende med det?)Han skriver, at han fandt ud af det ved et tilfælde... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 304 Skrevet 13. September, 2015 Jeg har sympati med dig. Jeg havde selv i begyndelsen af året en kæreste. Hun var en pige som udadtil udviste sunde kerneværdi og var meget kærlig. Vi havde i begyndelsen af vores forhold en "din fortid / min fortid" kæreste-snak. Hun fortalte nogle personlige ting og jeg valgte så at begå fejl nr. 1 og fortalte at jeg nogle gange havde benyttet mig af prostitueret i perioder. Hun tog det pænt og virkede ret cool omkring. Meeeen, de små stikpiller kom selvfølgelig hen af vejen i forholdet. Vores forhold gik i stykker efter nogle måneder og vi gik hver til sit. Herfra fandt jeg ud af fra tredjeparters omveje, med dokumentation at hun selv havde gjort sig i at tag penge for sex. Og ikke bare altid i en kedelig missionær, men også alt fra hård S/M til lort. Og mange af dem på hendes facebook, som jeg ikke havde regnet for andet end bekendtskaber, fik jeg også dokumenteret, at hvis de ikke havde betalt, så havde de i hvert fald været der. Dette var både fyre på min egen alder, men også mænd som er gamle nok til at være hendes far.Jeg kunne virkelig ikke genkende den søde pige, som jeg havde været kærester med og boet sammen med, i alt dette jeg fandt ud af omkring hende efterfølgende. Jeg følte mig virkelig holdt for nar og er dybt taknemlig for at vi ikke havde eller nåede at få samme omgangskreds. Jeg vil godt nok føle mig dybt til grin, hvis jeg havde hilst på en af hendes "sugardaddy-fuckbook" venner, udvidende og han havde grint bag min ryg og tænkt "du skulle bare vide at jeg har kneppet din kæreste for håndører".Hvordan pigerne / kvinderne i branchen, forsvare deres sidegesjæft overfor dem selv og hvem de nu ellers vælger at inddrage i dette (sjældent SKAT), er jeg personligt ligeglad med. Personligt vil jeg aldrig være i forhold med en kvinde, hvor jeg vidste at hun havde taget penge for sex, Afslutningsvis så er et citat fra Vincent D'Onofrio værd at tag med "A woman who can be bought, isn't worth having.". Og nu vil jeg sætte mig for at se "Bonnie og de 1000 mænd". Go' aften.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 13. September, 2015 "A woman who can be bought, isn't worth having.". Wauw, og hold nu helt op! Jeg burde ikke reagere på et indlæg, der stinker så voldsomt som dit, men det gør jeg altså...Der er aldrig nogen, der har købt mig... Ingen har købt min kærlighed. De har købt mine ydelser. Du siger på samme tid, at hvis man sælger seksuelle ydelser, så giver man også afkald på sin integritet. Kvinder i branchen lægger fandme ryg til så meget lort og respektløshed, men din holdning tager godt nok prisen over nogle af de mest nedladende, usympatiske og respeltløse holdninger til glædespiger, jeg har set herinde... At vi ligefrem ikke skulle være værd at elske. Tillykke med det. Selvom jeg selv godt ved, at dette ikke passer, så føles det ret personligt, at læse sådan noget, og det gør sgu alligevel sådan lidt naller-agtig... Som i av (!) og virkelig tak for det læs lort. De eneste som jeg personligt har brug for at forsvare mig imod, er typer som dig! 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 13. September, 2015 Wauw, og hold nu helt op! Jeg burde ikke reagere på et indlæg, der stinker så voldsomt som dit, men det gør jeg altså...Der er aldrig nogen, der har købt mig... Ingen har købt min kærlighed. De har købt mine ydelser. Du siger på samme tid, at hvis man sælger seksuelle ydelser, så giver man også afkald på sin integritet. Kvinder i branchen lægger fandme ryg til så meget lort og respektløshed, men din holdning tager godt nok prisen over nogle af de mest nedladende, usympatiske og respeltløse holdninger til glædespiger, jeg har set herinde... At vi ligefrem ikke skulle være værd at elske. Tillykke med det. Selvom jeg selv godt ved, at dette ikke passer, så føles det ret personligt, at læse sådan noget, og det gør sgu alligevel sådan lidt naller-agtig... Som i av (!) og virkelig tak for det læs lort. De eneste som jeg personligt har brug for at forsvare mig imod, er typer som dig!bare giv ham ret indtil lægen kommer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 13. September, 2015 (edited) "A woman who can be bought, isn't worth having.". Jeg håber da det bare er for at spille "Carl smart" du kommer med sådan et nedladende og fordømmende citat.Jeg har købt sex gennem 7 - 8 år , det er blevet til omkring 100 seancer hos måske 20 forskellige piger - nogle unge - andre i det ældre segment der næsten matcher min alder .jeg bilder mig ind at være rimelig til at gennemskue folk - jeg kan love dig at der er adskillige af de yngre piger jeg ville have været meget tryg ved at kunne modtage i mit hjem som svigerdatter og i det ældre segment nogle stykker som jeg er sikker på har en partner/ægtefælle der er stolte af dem - og med rette. VenligstSpunsen/Bundstokken Redigeret 13. September, 2015 af Bundstokken 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. September, 2015 Wauw, og hold nu helt op! Jeg burde ikke reagere på et indlæg, der stinker så voldsomt som dit, men det gør jeg altså...Der er aldrig nogen, der har købt mig... Ingen har købt min kærlighed. De har købt mine ydelser. Du siger på samme tid, at hvis man sælger seksuelle ydelser, så giver man også afkald på sin integritet. Kvinder i branchen lægger fandme ryg til så meget lort og respektløshed, men din holdning tager godt nok prisen over nogle af de mest nedladende, usympatiske og respeltløse holdninger til glædespiger, jeg har set herinde... At vi ligefrem ikke skulle være værd at elske. Tillykke med det. Selvom jeg selv godt ved, at dette ikke passer, så føles det ret personligt, at læse sådan noget, og det gør sgu alligevel sådan lidt naller-agtig... Som i av (!) og virkelig tak for det læs lort. De eneste som jeg personligt har brug for at forsvare mig imod, er typer som dig!Nikita, jeg forstår din harme, det er så uforskammet skrevet, vedkommende vil gerne have sex med en GP, men viser med al tydelighed en respektløshed der er utiltalende. Når det er sagt vil jeg så sige at man skal tænke sig godt om inden man indgår et kæreste forhold med en person som har en fortid som ikke helt accepteres af alle i vores samfund. Problematikken i dette behøver jeg ikke skrive nærmere om, du ved nok hvad jeg mener. Samtidig skal man også gøre op med en selv om man i længden kan holde til at vide at ens kæreste har sex med andre, det er ikke alle der kan det. Tro mig, jeg har selv haft et forhold til en GP, og ja, jeg havde svært ved at acceptere at hun havde sex med andre mænd, og til sidst holdt det desværre ikke, men tænker tit på hende. Kan også tilføje at min egen mor levede af at være GP'er, så jeg kender en del til den problematik, selvom hun var aktiv i 70'erne frem til slut 90'erne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 13. September, 2015 Når det er sagt vil jeg så sige at man skal tænke sig godt om inden man indgår et kæreste forhold med en person som har en fortid som ikke helt accepteres af alle i vores samfund. Problematikken i dette behøver jeg ikke skrive nærmere om, du ved nok hvad jeg mener. Samtidig skal man også gøre op med en selv om man i længden kan holde til at vide at ens kæreste har sex med andre, det er ikke alle der kan det. Vi er helt enige. Jeg er selv gift med en fantastisk mand, og jeg ved udmærket godt, hvad det har krævet af ham, hvor megen tolerance og tillid - åbenhed og samtale. Det er ikke for alle, og det har jeg fuld forståelse for. Men så rækker min forståelse heller ikke længere for McHatings udtalelser. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6826 Skrevet 13. September, 2015 Jeg håber da det bare er for at spille "Carl smart" du kommer med sådan et nedladende og fordømmende citat.Jeg har købt sex gennem 7 - 8 år , det er blevet til omkring 100 seancer hos måske 20 forskellige piger - nogle unge - andre i det ældre segment der næsten matcher min alder .jeg bilder mig ind at være rimelig til at gennemskue folk - jeg kan love dig at der er adskillige af de yngre piger jeg ville have været meget tryg ved at kunne modtage i mit hjem som svigerdatter og i det ældre segment nogle stykker som jeg er sikker på har en partner/ægtefælle der er stolte af dem - og med rette. VenligstSpunsen/BundstokkenSmukke, gennemtænkte tanker og holdninger i dit skriv - tak for det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 13. September, 2015 (edited) McLovinDu går efter dine forskellige indlæg her på siden at dømme ofte tilfreds fra dine gentagne købte oplevelser med forskellige kvinder.Samtidig afslører du nu, at du ikke mener, at kvinder, der tager penge for sex, er noget værd som mennesker.Du må virkelig foragte dig selv.GF Redigeret 13. September, 2015 af Good Fun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest oxytocin Skrevet 13. September, 2015 "A woman who can be bought, isn't worth having".Med det kvindesyn forstår jeg godt hun aldrig fortalte dig det! ”EN MAND ELLER KVINDE, SOM KUN EVNER AT SE ALT FRA SIN SIDE, ER IKKE VÆRD AT HAVE!”Ud fra nogle af kommentarerne forstår jeg bedre, at flere ikke fortæller det. En årsag er, at kvinden ikke ønsker at såre sin kæreste. En anden årsag er risikoen for at blive fordømt, nedgjort og ydmyget. Om kvinden fortæller det til kæresten, afhænger i høj grad af kæresten. Det undrer mig, at næsten ingen tænkte over Ateases hensigten, da han startede tråden (har slettet sin profil igen). Måske er kæresten skredet (det var måske hensigten). Måske noget andet.Hvad nu hvis det var omvendt. En mand har på et tidspunkt givet en kvinde en middag. Bagefter har de sex sammen. Manden fortæller det ikke til sin kæreste, fordi han ikke vil såre hende.Et godt stykke tid efter finder kæresten ud af det. Hun vælger at lægge det ud på forskellige medier.”Er i den situation, at jeg lige har opdaget, at min kæreste har givet en kvinde en middag for at bruge hendes krop til at tilfredsstille sig selv. Er der nogen, som har oplevet noget lignende. Alle input er velkomne.”Bagefter siger hun til kæresten, at hun har lagt det ud på forskellige medier for at få input til, hvordan hun skal forholde sig til det. Fortæller kæresten, at hun har lagt det ud, hvor flere kender ham, så de også kan komme med input. Siger til ham, hvor hun har lagt det ud, så han selv kan læse med.Er det en god måde, at takle det? Som flere skriver, så spørger hun jo bare efter input til, hvordan hun skal takle situationen, at han ikke har fortalt hende om det!Kvinder kan være ligeså selvoptagne som mænd. Det er intet med køn at gøre.Hvor fremgår det, at hun har fortalt det til ham? (eller mener du efter han har konfronteret hende med det?)Han skriver, at han fandt ud af det ved et tilfælde...Jeg har ikke skrevet, at hun har fortalt det. Kunne godt have skrevet det bedre, som "forståelse for, hvorfor hun ikke har fortalt det". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. September, 2015 Hvorfor har trådstarter slettet sin profil ? Er denne tråd real eller en røverhistorie ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 13. September, 2015 Hvorfor har trådstarter slettet sin profil ? Er denne tråd real eller en røverhistorie ?NilleHvem i alverden spørger du?GF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 13. September, 2015 Hvorfor har trådstarter slettet sin profil ? Er denne tråd real eller en røverhistorie ?Tråden er jo "real" --- men måske er starti-opslaget en røverhistorie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 14. September, 2015 Tråden er jo "real" --- men måske er starti-opslaget en røverhistorie Og hvem er smuttet i med begge ben, ja jeg spørger bare.Venligst Landsbytossen -nu med smart-phone 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. September, 2015 Wauw, og hold nu helt op! Jeg burde ikke reagere på et indlæg, der stinker så voldsomt som dit, men det gør jeg altså...Der er aldrig nogen, der har købt mig... Ingen har købt min kærlighed. De har købt mine ydelser. Du siger på samme tid, at hvis man sælger seksuelle ydelser, så giver man også afkald på sin integritet. Kvinder i branchen lægger fandme ryg til så meget lort og respektløshed, men din holdning tager godt nok prisen over nogle af de mest nedladende, usympatiske og respeltløse holdninger til glædespiger, jeg har set herinde... At vi ligefrem ikke skulle være værd at elske. Tillykke med det. Selvom jeg selv godt ved, at dette ikke passer, så føles det ret personligt, at læse sådan noget, og det gør sgu alligevel sådan lidt naller-agtig... Som i av (!) og virkelig tak for det læs lort. De eneste som jeg personligt har brug for at forsvare mig imod, er typer som dig!Nu er det ikke fordi jeg skal forsvare McLoving. Det virker som at han er bitter over at være blevet holdt for nar, hvilket jeg jo må indrømme er forståeligt... Dog må jeg indrømme at hun da lyder som en frækkert, og han skal da være mere end velkommen tl at sende mig kontaktinfo på hende Men hvad angår Vincent D'Onofrio citat om at ingen kvinde der kan købes er værd at have, så vil jeg da giva ham ret.. Forstået på den måde at enhver der giver køb på sig selv, sine holdninger og værdier for ussel mammon ikke har nogen reel værdi. Det synes jeg er rigtigt nok.. Men det gælder jo både for mænd og kvinder og hvad det nu er de sælger af sig selv.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 304 Skrevet 14. September, 2015 Wauw, og hold nu helt op! Jeg burde ikke reagere på et indlæg, der stinker så voldsomt som dit, men det gør jeg altså...Der er aldrig nogen, der har købt mig... Ingen har købt min kærlighed. De har købt mine ydelser. Du siger på samme tid, at hvis man sælger seksuelle ydelser, så giver man også afkald på sin integritet. Kvinder i branchen lægger fandme ryg til så meget lort og respektløshed, men din holdning tager godt nok prisen over nogle af de mest nedladende, usympatiske og respeltløse holdninger til glædespiger, jeg har set herinde... At vi ligefrem ikke skulle være værd at elske. Tillykke med det. Selvom jeg selv godt ved, at dette ikke passer, så føles det ret personligt, at læse sådan noget, og det gør sgu alligevel sådan lidt naller-agtig... Som i av (!) og virkelig tak for det læs lort. De eneste som jeg personligt har brug for at forsvare mig imod, er typer som dig!Jeg kan nærmest kun følge trop... Wauw... "Nikita", jeg sympatiserer med trådstarten. Mit svar giver udtryk for min personlige holdning til at jeg ALDRIG velvidende ville være i forhold med en kvinde, som på noget tidspunkt i sit liv havde solgt seksuelle ydelser til fremmede mænd. Jeg har intet behov for at udstille mit tidligere forhold. Jeg beskriver blot nogle overfladiske paralleller fra mine erfaringer til de frustationer som jeg læser at trådstarteren har, ved at kæresten sælger seksuelle ydelser.Så kan du nok så meget afsky mit "kvindesyn". I mit værdisæt finder jeg det amoralsk, at man som person, sælger sig selv, ligemeget hvilket grundlag man skulle ha til at være indgået i branchen. Om man finder det stimulerende, elsker de mange sorte penge, har en giga gæld som skal tilbagebetales hurtigst muligt eller forsvare det med at man godt kan lide at glæde andre, så må man leve med de konsekvenser af ens valg og handlinger. Og det er jo blandt andet at være velvidende om at ikke alle mænd kan abstrahere fra at kæresten tjener sine penge på at sprede ben for andre mænd. Jeg forstår ikke lykønskningen, men jeg kan passende sige tillykke til dig. Tillykke med at der dog findes mænd, som sagtens kan abstrahere fra hvordan du tjener dine penge. Med det kvindesyn forstår jeg godt hun aldrig fortalte dig det! ”EN MAND ELLER KVINDE, SOM KUN EVNER AT SE ALT FRA SIN SIDE, ER IKKE VÆRD AT HAVE!”Jeg finder det absurd at bruge ordet "kvindesyn", som om jeg generelt har et nedladende syn på kvinder. Dette er ikke tilfældet. Det kan vel ikke overraske nogle at ikke alle mænd deler den samme søgning efter the girlfriend experience når en glædespige besøges, selvom det udfra de efterfølgende kommentarer åbenbart har sin popularitet. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 14. September, 2015 Jeg kan nærmest kun følge trop... Wauw... "Nikita", jeg sympatiserer med trådstarten. Mit svar giver udtryk for min personlige holdning til at jeg ALDRIG velvidende ville være i forhold med en kvinde, som på noget tidspunkt i sit liv havde solgt seksuelle ydelser til fremmede mænd. Jeg har intet behov for at udstille mit tidligere forhold. Jeg beskriver blot nogle overfladiske paralleller fra mine erfaringer til de frustationer som jeg læser at trådstarteren har, ved at kæresten sælger seksuelle ydelser.Så kan du nok så meget afsky mit "kvindesyn". I mit værdisæt finder jeg det amoralsk, at man som person, sælger sig selv, ligemeget hvilket grundlag man skulle ha til at være indgået i branchen. Om man finder det stimulerende, elsker de mange sorte penge, har en giga gæld som skal tilbagebetales hurtigst muligt eller forsvare det med at man godt kan lide at glæde andre, så må man leve med de konsekvenser af ens valg og handlinger. Og det er jo blandt andet at være velvidende om at ikke alle mænd kan abstrahere fra at kæresten tjener sine penge på at sprede ben for andre mænd. Jeg forstår ikke lykønskningen, men jeg kan passende sige tillykke til dig. Tillykke med at der dog findes mænd, som sagtens kan abstrahere fra hvordan du tjener dine penge. Jeg finder det absurd at bruge ordet "kvindesyn", som om jeg generelt har et nedladende syn på kvinder. Dette er ikke tilfældet. Det kan vel ikke overraske nogle at ikke alle mænd deler den samme søgning efter the girlfriend experience når en glædespige besøges, selvom det udfra de efterfølgende kommentarer åbenbart har sin popularitet. Men din moral holder dig ikke fra at købe sex fra de kvinder? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 14. September, 2015 Mit svar giver udtryk for min personlige holdning til at jeg ALDRIG velvidende ville være i forhold med en kvinde, som på noget tidspunkt i sit liv havde solgt seksuelle ydelser til fremmede mænd. Hvis det bare kun var det, du havde skrevet...Måske du ikke har et nedladende kvindesyn generelt... Det er måske kun kvinder i branchen, der er så "heldige" at blive fordømt og stigmatiseret af dig. Jubiii.Du synes, at det jeg har gjort, er amoralsk i forhold til dit værdisæt. Jeg synes, at du er direkte ondskabsgal og fordømmende. Så kommer vi vist ikke rigtig videre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 14. September, 2015 I mit værdisæt finder jeg det amoralsk, at man som person, sælger sig selv, ligemeget hvilket grundlag man skulle ha til at være indgået i branchen. Men dit værdisæt lider altså ingen skade, når du glad og fro benytter dig af en så amoralsk persons tilbud? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 14. September, 2015 Jeg kan nærmest kun følge trop... Wauw... "Nikita", jeg sympatiserer med trådstarten. Mit svar giver udtryk for min personlige holdning til at jeg ALDRIG velvidende ville være i forhold med en kvinde, som på noget tidspunkt i sit liv havde solgt seksuelle ydelser til fremmede mænd. men da du jo er herinde... så vil det sige at du gladeligt benytter dig af tilbuddenedet er sandelig godt der findes piger som os der kan give dig det du mangler og ikke får fra alle de piger der måske nok ikke har solgt sexen.... men i hvert fald ikke gider give det til dig i de mængder og med de intervaller du vil have.... så de "moralske piger" - de er i hvert fald ikke at finde i din seng så meget for den moral.... jeg tror ikke der er en kost der er stor nok til at feje foran den dør 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. September, 2015 Hvorfor har trådstarter slettet sin profil ? Er denne tråd real eller en røverhistorie ?Jeg er enig med dig. Har hele tiden ment at tråden blot er startet for at lave l.... i den. Den hjar lugtet hele tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 831 Skrevet 14. September, 2015 I mit værdisæt finder jeg det amoralsk, at man som person, sælger sig selv, ligemeget hvilket grundlag man skulle ha til at være indgået i branchen.Hvordan hænger det så sammen med, at du alligevel fra tid til anden besøger disse kvinder, som du jo så betaler for at foretage sig noget sammen med dig, som du synes, er amoralsk??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 304 Skrevet 14. September, 2015 Jeg finder det virkelig komisk at folk går sådan i svime over mit Vincent D'Onofrio quote. Jeg forventede at dette højst ville udløse en modreaktion ala "Hva, har du fundet livsfilosofiske citater i Netflix/Marvel' Daredevil comicbook-serie?". Jeg er glad for at min mandelige integritet ikke bliver provokeret at citater som "Men to the left, because women are always right!", når jeg sidder og scroller op og ned på instagramsen. Hvor ville det dog være forfærdligt. Men din moral holder dig ikke fra at købe sex fra de kvinder?For at svare ærligt, så nej. Men nogle gange så vil ens moral kontra ens selvdisciplin samt lyst to forskellige modpoler, som ikke går hånd i hånd. Jeg skal være ærlig at sige, at i en alder ved de slut tyve, med omkring 40ish (plus, minus) kvinder som jeg har været sammen med, fordelt på kærester, engangsknald, tinder-matches og glædespiger, så set i bagklogskabens klare lys, vil jeg ønske at jeg havde gearet lidt ned i perioder. Så nej, jeg er ikke dobbeltmoralsk. Jeg synes ikke jeg har været sammen med så mange at jeg dagligt ønsker at vaske min penis i saltsyre. Men nogle af dem og i sær glædespigerne, havde jeg ønsket undladt. Men sket er sket og hvad fanden engang i mellem når man tjekker annoncelight ud, så ser man piger som sælger dem selv med nogle ydelser til nogle latterlige lave priser. Det fremprovokere nærmest bare den lille perverse dværg inde i hovedet, til at sige "Gør det lige"... Også når det så sker, så kører Kesi' "Dumme Penge" nærmest på repeat oppe i hovedet og jeg havde ønsket jeg havde købt mig en lækker kashmir trøje istedet eller gemt pengene til en rejse.men da du jo er herinde... så vil det sige at du gladeligt benytter dig af tilbuddenedet er sandelig godt der findes piger som os der kan give dig det du mangler og ikke får fra alle de piger der måske nok ikke har solgt sexen.... men i hvert fald ikke gider give det til dig i de mængder og med de intervaller du vil have.... så de "moralske piger" - de er i hvert fald ikke at finde i din seng så meget for den moral.... jeg tror ikke der er en kost der er stor nok til at feje foran den dør Når du har prissat din krop til 1000 kr for en halv time, med fri afbenyttelse med dansk/fransk/græsk inkluderet, så er det ikke op til mig eller mit moralkodex at fortælle dig om dette er forkert. Hvis dette efterlader dig med en god smag i munden, at du kan kigge dig selv i spejlet med god samvittighed dagligt og din kæreste elsker dig for den du er, så skal jeg, som et medlem som blot ytre sin mening i dette forum, jo ikke stå i vejen for hvordan du tjener dine penge.Og du ved vidst mere om de moralske piger og mit forhold, end jeg selv gør. Men jeg ved i hvert fald, at med de såkaldte amoralske piger, så er det sgu meget rart at afregne, der er forventningsafstemt på forhånd og begge parter ved hvor døren befinder sig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg