Spider 831 Skrevet 14. September, 2015 (edited) I øvrigt ville jeg da (hvis ellers trådstarten er ægte, hvilket der nu er sået tvivl om) - i fald man stadig ønskede at være sammen med pigen, men havde problemer med bearbejdning af situationen - foreslå, at man investerede lidt tid i en gang professionel parterapi i stedet for en gang eroguideterapi. Redigeret 14. September, 2015 af Spider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 14. September, 2015 Når du har prissat din krop til 1000 kr for en halv time, med fri afbenyttelse med dansk/fransk/græsk inkluderet, så er det ikke op til mig eller mit moralkodex at fortælle dig om dette er forkert. DET har du fuldkommen ret i at det ikke er.... så sandt som det er sagt... Hvad der til gengæld er noget eklatant sludder er at det skulle være "min krop" der er til salg til "fri afbenyttelse" - der er noget helt basalt du komplet har misforstået1: det er udelukkende SIKKER dansk/fransk græsk .... dvs - MINE personlige sexuelle præferencer der er tilgængelige for køberne.... intet andet... 2: der er meget klare grænser for hvor tæt på en køber får lov at gå hvad angår mit private liv.... der er ingen fri afbenyttelse af hvem jeg er, hvor jeg bor ect.... og hvad du tydeligvis ikke forstår er, at de 1000 kr dækker ikke over en kunde der kommer for at få sex..... det kan man sgu få alle steder.... det er retten til at gå igen han betaler for.... det uforpligtendeDet er DET jeg vil have penge for... sexen kunne jeg principielt få alle steder... men jeg vil hverken eje eller have manden bag - så at han betaler mig sikrer mig at han går igen efter de 30 min... sådan som det skal væredet er min garant for at han kun vil sexen og ikke mig.... Hvis dette efterlader dig med en god smag i munden, at du kan kigge dig selv i spejlet med god samvittighed dagligt og din kæreste elsker dig for den du er, så skal jeg, som et medlem som blot ytre sin mening i dette forum, jo ikke stå i vejen for hvordan du tjener dine penge.I det jeg selv har valgt denne hobby.... uanset hvad en eventuel mand derhjemme så end måtte mene om det.... så er jeg inderligt begejstret for det... for jeg får det jeg vil have... sex UDEN forpligtelser... En mand derhjemme behøver aldrig nogensinde så meget som skænke en tanke om der nu ligger mere i at jeg knalder med andre mænd.... for jeg tager sgu betaling for at de skrider igen hvor mere sikker kan man blive på sin kvinde end det???Og du ved vidst mere om de moralske piger og mit forhold, end jeg selv gør. Men jeg ved i hvert fald, at med de såkaldte amoralske piger, så er det sgu meget rart at afregne, der er forventningsafstemt på forhånd og begge parter ved hvor døren befinder sig.Siden hvornår har sex i sin rene fysiske form nogensinde haft noget at gøre med MORAL ????? Det er 2 ting der ubetinget INTET har at gøre med hinanden.... hvordan kæder du det sammen?? Det er umoralsk at lyve for en partner... og det er umoralsk at gøre en partner ulykkelig mod bedre vidende.... men siden hvornår kan det nogensinde blive amoralsk eller umoralsk at knalde ?? Men du har ret i en ting.... med en mand som dig der vurderer kvindens værdi alt efter om vi lader fyren betale så vi ved han skrider igen.... så er det super fedt at du ved hvor døren befinder sig.... for min del så vil jeg da klart foretrække at du bliver på den anden side.... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 14. September, 2015 men jeg vil hverken eje eller have manden bag - så at han betaler mig sikrer mig at han går igen efter de 30 min... sådan som det skal væredet er min garant for at han kun vil sexen og ikke mig.... På nær den ene gang hvor det ikke var sådan alligevel 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 14. September, 2015 (edited) På nær den ene gang hvor det ikke var sådan alligevel du har jo selv læst hvordan det gik for sig..... et valg... enten giftede jeg mig eller også smed jeg ham ud som jeg har gjort med mange før ham.... men det er jo begrænset hvor mange man kan gifte sig med... og da jeg kun kan elske EN mand af gangen.... så vil alle der udviklker følelser få vist vintervejen som jeg plejer at gøre... nu er jeg jo ikke en singlepige der kan skalte og valte med mine og andres følelser.... for SÅ ville jeg være amoralsk... og umoralsk.... og så ville McL have retmen hvem jeg knalder - det er nu engang min sag.... hvem jeg ELSKER - det er en helt anden snak... og det er reserveret til den eneste ene Så sex har altså ikke noget at gøre med moral hvis man spørger mig Redigeret 14. September, 2015 af Jasmin 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 14. September, 2015 En bøn:Er det muligt at blive fri for, at nok en tråd uanset udgangspunktet kommer til at handle om Jasmins livssyn, Jasmins forretning, Jasmins forhold til kunderne, Jasmins præferancer, Jasmins følelser - kort sagt Jasmin? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 14. September, 2015 (edited) En bøn:Er det muligt at blive fri for, at nok en tråd uanset udgangspunktet kommer til at handle om Jasmins livssyn, Jasmins forretning, Jasmins forhold til kunderne, Jasmins præferancer, Jasmins følelser - kort sagt Jasmin?NEJ! Jasmins skriverier og tanker er tankevækkende som sådan, da Jasmin er en fantastisk intelligent kvinde og tør fremsætte sin mening modsat adskillige andre profiler, så det skal du ikke forvente. Har de fjernet din ignorereknap i brugerkontrolpanelet? det skal du ikke finde dig i, klag til Admin. Venligst Landsbytossen -nu med smart-phone Redigeret 14. September, 2015 af BigDick 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 831 Skrevet 14. September, 2015 En bøn:Er det muligt at blive fri for, at nok en tråd uanset udgangspunktet kommer til at handle om Jasmins livssyn, Jasmins forretning, Jasmins forhold til kunderne, Jasmins præferancer, Jasmins følelser - kort sagt Jasmin?En tråd udvikler sig nu i den retning, den gør, med de aktører, der står til rådighed. Hvis du nu selv poster et indlæg med en ny vinkel, som er interessant nok, drejer samtalen sig sikkert nok en gang. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 14. September, 2015 (edited) BigDick og SpiderJeg synes selv, det er trættende at gentage mine synspunkter i en tråd.På samme måde er jeg derfor træt af igen og igen at opleve Jasmins alenlange, ordrige og gentagelsesfyldte forelæsninger om sig selv i forskellige tråde, som derved, selv om de startede som interessante tråde, uundgåeligt drejer i én bestemt retning: Se mig, hør mig - truttelut.Deraf min stille bøn.P. s. Jeg ved godt, at denne bøn næppe vil blive hørt, og at jeg nu er hjemfalden til alskens former for straf.I må derfor heller ikke forvente, at jeg tager yderligere til genmæle, når jeg nu - om lidt - mærker jeres og andres tæsk regne ned over mit syndige hoved.Undskyld, undskyld, undskyld! Jeg er en kætter og synder. Redigeret 14. September, 2015 af Good Fun 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 14. September, 2015 BigDick og SpiderJeg synes selv, det er trættende at gentage mine synspunkter i en tråd.På samme måde er jeg derfor træt af at opleve Jasmins alenlange, ordrige og gentagelsesfyldte forelæsninger igen og igen i forskellige tråde, som derved, selv om de startede som interessante tråde, uundgåeligt drejer i retning: Se mig, hør mig - truttelut.Deraf min stille bøn.P. s. Jeg ved godt, at denne bøn næppe vil blive hørt, og at jeg nu er hjemfalden til alskens former for straf.I må derfor heller ikke forvente, at jeg tager yderligere til genmæle, når jeg nu - om lidt - mærker jeres og andres tæsk regne ned over mit syndige hoved.Undskyld, undskyld, undskyld! Jeg er en kætter og synder.Ad 1 - så la da vær.Ad 2 - Når der er noget at have det i er det da ok, og det har Jasmin, jeg kan høre at du ikke har mødt hende.Ad 3 - Det har du sikkert helt ret i.Hvorfor skulle du have tæsk, det ser jeg da ingen grund til, dine indput er lige så vigtige som alle andres.God aften til digVenligst Landsbytossen - nu med smart-phone 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 14. September, 2015 BigDickJeg er ikke enig med dig i 1 og 2. Undskyld, undskyld, undskyld!GF 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 14. September, 2015 (edited) BigDickJeg er ikke enig med dig i 1 og 2. Undskyld, undskyld, undskyld!GFDet skal du da ikke undskylde, det er da en ærlig sag at vi ikke er enige.Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone Redigeret 14. September, 2015 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 304 Skrevet 14. September, 2015 .Det lyder mere og mere som at du har et personligt behov for at foresøge at forsvare din livsstil overfor dig selv, end overfor udefra forstående. Jeg ytrede mig, (måske med nogle lidt uheldige ordvalg, især overfor sarte sjæle og nu gentager jeg mig selv) om at jeg personligt aldrig vil være i nogle form for forhold med en kvinde, hvor jeg vidste at hun tilbød eller havde tilbudt seksuelle ydelser for penge. Og det kan jeg viderlidt ikke se noget i vejen med. At der er mænd som har det fint med det eller forsøger at bilde dem selv ind at de er okay med at kæresten / konen knepper andre mod eller uden betalling og / eller er dem utro, er jeg fløjtene ligeglad med. Hvis han kan abstrahere fra at kysse kæresten på munden, velvidende om at hun i løbet af dagen har haft 14 pikke i gavflaben, be my gyest. Siden hvornår har sex i sin rene fysiske form nogensinde haft noget at gøre med MORAL ????? Det er 2 ting der ubetinget INTET har at gøre med hinanden.... hvordan kæder du det sammen?? Du har ret i at sex imellem to voksende individer over den seksuelle lavalder som dyrker sex, er der intet i vejen med. Selvom jeg nu finder det amoralsk at en politiker som Jeppe Kofod i en alder af 34 dyrker sex med en 15 årig pige efter et foredrag for DSU tilbage i 2008. Selvom hun har været over den seksuelle lavalder, så finder jeg det stadig personligt moralsk forkasteligt. Dette er bare et eksempel. Eller for at danne en parallel til tidligere skrivelser, så nu hvor vi er ved moralen og jeg har nævnt eksen, så er der i reflektionen noget komisk ved at hun gentagne gange påpegede mine tidligere benyttelser af glædespiger, men havde selv ligget og bidt i puden for at sølle 700-1000 kr for mænd kneppede hende. Dobbeltmoralsk, ja - og måske bare hendes måde at forsvare sin egne valg på overfor sig selv, ved konfrontationen med min forhenværende livsstil.for min del så vil jeg da klart foretrække at du bliver på den anden side.... Du kan være helt rolig. Dine lange skriverier har kun bekræftet mig i at grunden betale for sex, gudskelov sjældent resulterer i at man skal hører på modpartens livssyn og hverdagsproblemer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leraar 745 Skrevet 14. September, 2015 Må jeg spørge dig på den omvendte måde:Der er en del GP'er, der siger: "Jeg ville aldrig forelske mig i en gæst, for jeg ved, at han altid kan finde på at være utro." Hvis du var forelsket i en pige og naivt kom til at fortælle hende om dine seksuelle meritter, og du pga dette måtte opleve, at du blev fravalgt. ville du så acceptere det og finde det naturligt på baggrund af, at du på et tidspunkt i dit liv havde købt dig til sex?Eller føler du, at det bare er værre at sælge end at købe?Jeg spørger, fordi jeg kan blive nysgerrig efter at forstå din moralske holdning. Den er lidt usædvanlig i dette forum. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 304 Skrevet 14. September, 2015 Må jeg spørge dig på den omvendte måde:Der er en del GP'er, der siger: "Jeg ville aldrig forelske mig i en gæst, for jeg ved, at han altid kan finde på at være utro." Hvis du var forelsket i en pige og naivt kom til at fortælle hende om dine seksuelle meritter, og du pga dette måtte opleve, at du blev fravalgt. ville du så acceptere det og finde det naturligt på baggrund af, at du på et tidspunkt i dit liv havde købt dig til sex?Eller føler du, at det bare er værre at sælge end at købe?Jeg spørger, fordi jeg kan blive nysgerrig efter at forstå din moralske holdning. Den er lidt usædvanlig i dette forum.Hvad en del glædespiger siger, er for mig uvis. Men tak fordi du beriger mit liv med denne indsigt. Hvad jeg tilgengæld hører er en masse tomme ord, hvor den ene glædespige efter den anden, forsøger at forsvare sig med at hun gør det af lyst. Uh ja, en masse uforpligtende sex. Gå på scor eller tinder, der får du ikke andet. Vær da ærlig, hvis man skal modargumenter og sige man gør det for alle de mange dejlige sorte penge. Nu var Bonnie på DR1 igår ikke noget enkeltstående tilfælde. Hun var ærlig, sagde at for hende var det et arbejde og hun fik ikke en skid ud af det seksuelt. Og hvilket typer hun dog skulle dyrke sex med, føj. Og hun væmmes selv ved det og ikke mindst ved sig selv. Tænk at være nødsaget til ikke at kunne sige "dig, nej ellers tak". Det er vitterligt at give afkald på sin egen værdighed. Nu er det ikke alle glædespiger som har den luksus som Jasmin, at ha en hygge hobby, eller hvordan det nu forsvares. Om ikke andet må det være noget af en hobby fra 10-22. Ja, så meget fritid har jeg desværre ikke ved siden af mit reelle arbejde på en mandag. Til dit spørgsmål: Nu har jeg lært af mit fejltrin. Men hvis jeg nu, rent hypotetisk, igen valgte af den ene eller anden årsag, at indvie en kæreste i mine tidligere udføjelser eller blev fravalgt af andre årsager, så vil jeg da acceptere dette. Der er for mig intet andet for, da jeg ikke er herre over min partner. Hvad der er værst, må være op til den enkelte. For disse piger er der en efterspørgsl, for mig, så er der et udbud. Og når en pige vælger af prissætte sin krop, så har jeg ingen moralskekomplexer ved at benytte mig af dette. Og hvis hun nu ikke skulle ha' nogle moralskekomplexer ved at tilbyde sig, så undlader jeg at være den, som fortæller hende om de konsekvenser hendes valg har, på kort og lang sigt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 831 Skrevet 14. September, 2015 Hvis det var mig, der mødte en pige, som jeg blev forelsket i og kæreste med og så opdagede, at hun var eller havde været glædespige, så ville jeg tænke, at når nu jeg selv havde været gæst hos så mange glædespiger, som jeg har, så ville jeg ganske enkelt ikke kunne tillade mig at disse hende bare fordi hun havde været på den anden side af lagnet, om man så må sige.Lige for lige. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 15. September, 2015 Hvad en del glædespiger siger, er for mig uvis. Men tak fordi du beriger mit liv med denne indsigt. Hvad jeg tilgengæld hører er en masse tomme ord, hvor den ene glædespige efter den anden, forsøger at forsvare sig med at hun gør det af lyst. Uh ja, en masse uforpligtende sex. Gå på scor eller tinder, der får du ikke andet. Det er så absolut ikke rigtigt .... jeg prøvede den version i 2 ÅR!!! ... og hver eneste fucking gang jeg havde knaldet en fyr 3-4 gange - så begyndte jeg at finde tøj, barbergrej eller deo i mit badeværelse.... så rykkede idioten ind på mine enemærker... eller også - så opdagede hans kæreste hvad han rendte rundt og lavede og så skulle jeg deale med det.... dælme nej... ellers tak... uforpligtende sex uden at der er penge imellem er så godt som utopi.... så det er ganske enkelt ikke rigtigt hvad du siger... det er sådan noget mænd tror!! Nu er det ikke alle glædespiger som har den luksus som Jasmin, at ha en hygge hobby, eller hvordan det nu forsvares. Om ikke andet må det være noget af en hobby fra 10-22. Ja, så meget fritid har jeg desværre ikke ved siden af mit reelle arbejde på en mandag. Nu er det heller ikke alle GPer der har den luksus ligesom jeg ikke at behøve at arbejde overhovedet og egentlig bare frit kan tilrettelægge en dag eller 3 i ugen efter behov... gå og komme som det nu engang passer i temperamentet.... hvorfor jeg personligt kalder det en hobby... Fordi jeg kan gøre med min tid som det passer mig uden at skele til noget som helst så er der jo ingen grund til at forsvare noget.... det er bare sådan tingene nu engang er... For andre er det et arbejde - fritid, deltid eller fuldtid... ligesom for Bonnie.... vi har allesammen forskellige bevæggrunde... men der er en ting jeg seriøst ikke forstår!!hvorfor skal vi overhovedet forsvare noget som helst ????Til dit spørgsmål: Nu har jeg lært af mit fejltrin. Men hvis jeg nu, rent hypotetisk, igen valgte af den ene eller anden årsag, at indvie en kæreste i mine tidligere udføjelser eller blev fravalgt af andre årsager, så vil jeg da acceptere dette. Der er for mig intet andet for, da jeg ikke er herre over min partner. Hvad der er værst, må være op til den enkelte. For disse piger er der en efterspørgsl, for mig, så er der et udbud. Og når en pige vælger af prissætte sin krop, så har jeg ingen moralskekomplexer ved at benytte mig af dette. Og hvis hun nu ikke skulle ha' nogle moralskekomplexer ved at tilbyde sig, så undlader jeg at være den, som fortæller hende om de konsekvenser hendes valg har, på kort og lang sigt. Du må sgu da indrømme at du er dobbeltmoralsk i en grad der slår alle rekorderPå den ene side knalder du med os der tager penge for det.... og er koner/kærester utro med os.... og samtidig finder du det umoralsk at der er nogen piger der sælger sex og ville aldrig være sammen med os privat ? PS - jeg synes også at den 35 årige mand der valgt en 15 årig partner er umoralsk.... det er sgu småpædofilt uanset om det var lovligt eller ej.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 15. September, 2015 Det er så absolut ikke rigtigt .... jeg prøvede den version i 2 ÅR!!! ... og hver eneste fucking gang jeg havde knaldet en fyr 3-4 gange - så begyndte jeg at finde tøj, barbergrej eller deo i mit badeværelse.... så rykkede idioten ind på mine enemærker... eller også - så opdagede hans kæreste hvad han rendte rundt og lavede og så skulle jeg deale med det.... dælme nej... ellers tak... uforpligtende sex uden at der er penge imellem er så godt som utopi.... så det er ganske enkelt ikke rigtigt hvad du siger... det er sådan noget mænd tror!! Nu er det heller ikke alle GPer der har den luksus ligesom jeg ikke at behøve at arbejde overhovedet og egentlig bare frit kan tilrettelægge en dag eller 3 i ugen efter behov... gå og komme som det nu engang passer i temperamentet.... hvorfor jeg personligt kalder det en hobby... Fordi jeg kan gøre med min tid som det passer mig uden at skele til noget som helst så er der jo ingen grund til at forsvare noget.... det er bare sådan tingene nu engang er... For andre er det et arbejde - fritid, deltid eller fuldtid... ligesom for Bonnie.... vi har allesammen forskellige bevæggrunde... men der er en ting jeg seriøst ikke forstår!!hvorfor skal vi overhovedet forsvare noget som helst ????Du må sgu da indrømme at du er dobbeltmoralsk i en grad der slår alle rekorderPå den ene side knalder du med os der tager penge for det.... og er koner/kærester utro med os.... og samtidig finder du det umoralsk at der er nogen piger der sælger sex og ville aldrig være sammen med os privat ? PS - jeg synes også at den 35 årige mand der valgt en 15 årig partner er umoralsk.... det er sgu småpædofilt uanset om det var lovligt eller ej.... når nu det er en hobby for dig, og du gør det er lyst. så var det altså ikke for at tjene penge at du knalde, med mig under din sexferie i jylland. det var altså fordi du havde lyst til kaj? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 15. September, 2015 (edited) når nu det er en hobby for dig, og du gør det er lyst. så var det altså ikke for at tjene penge at du knalde, med mig under din sexferie i jylland. det var altså fordi du havde lyst til kaj?LYST TIL DIG???? hell no.... hvis jeg havde vidst det var dig så havde jeg smidt dig ud igen på røv og albuer i det sekund du præsenterede dig....hvis det virkelig passer at du har besøgt mig skal du dælme være glad for at du ikke sagde hvem du var - så havde du fået mit temperament at opleve live i stedet!!! En mand der er som dig kunne jeg aldrig have lyst til.... om du så lignede pitt/connery/worthington og tilbød alt hvad du havde.... du ville blive vist døren på sekundet hvis jeg fandt ud af hvem du varmen det er da skønt at høre at du foruden at være en troll herinde også besøger piger der ikke vil røre dig med en ildtang under falske forudsætninger.... dine meritter bliver da mere og mere usympatiske Redigeret 15. September, 2015 af Jasmin 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 15. September, 2015 LYST TIL DIG???? hell no.... hvis jeg havde vidst det var dig så havde jeg smidt dig ud igen på røv og albuer i det sekund du præsenterede dig....hvis det virkelig passer at du har besøgt mig skal du dælme være glad for at du ikke sagde hvem du var - så havde du fået mit temperament at opleve live i stedet!!! En mand der er som dig kunne jeg aldrig have lyst til.... om du så lignede pitt/connery/worthington og tilbød alt hvad du havde.... du ville blive vist døren på sekundet hvis jeg fandt ud af hvem du varmen det er da skønt at høre at du foruden at være en troll herinde også besøger piger der ikke vil røre dig med en ildtang under falske forudsætninger.... dine meritter bliver da mere og mere usympatiskehvis du ikke havde lyst, havde du vel bedt mig om at gå igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 15. September, 2015 hvis du ikke havde lyst, havde du vel bedt mig om at gå igen?Det kan du også tro jeg havde gjort hvis jeg havde vidst det var dig.... for så var min lyst forsvundet på sekundet!!! og du havde fået dine penge smidt i hovedet igen og var blevet kylet ud af døren.... som du gik og stod!! Nu løj du om hvem du var....Men havde du havde haft for bare 5 øre integritet og sagt hvem du var - så havde jeg ikke haft lyst... og så havde jeg smidt dig ud pr omgåendeHVIS du virkeig besøgte mig... så var du ikke ærlig.... og det gør dig bare til et endnu mere ubehageligt og usympatisk menneske end jeg troede muligt.... og ærlig talt.... hvis jeg vidste hvem du var så fik du dine penge retur lige nu.... simpelthen fordi det gør mig fysisk utilpas bare at tænke på at du har trængt dig på... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. September, 2015 Nu løj du om hvem du var....Er det normalt, at man præsenterer sig med sit handle på EG ved ankomst? Det jeg da aldrig gjort. Jeg har altid brugt mit fornavn, men det er så at lyve. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 15. September, 2015 Er det normalt, at man præsenterer sig med sit handle på EG ved ankomst? Det jeg da aldrig gjort. Jeg har altid brugt mit fornavn, men det er så at lyve.Mange gør det eller siger det undervejs I hvert fald hos mig... men om det er "normalt".... det er nok hip som hap... keine ahnung.... det er principielt op til den enkelte og nogle er så sporadiske brugere at det ikke engang falder dem ind at nævne det før vi er færdige... nååhhrr ja - jeg er da forresten xxxxx inde på EG I drenge har jo den fordel at i allerede ved hvem pigen er hvis det er en herinde fra og ved nogenlunde hvad i kan forvente.... (sådan da) .... den fordel har vi piger jo ikke... jeg elsker virkelig når jeg kan sætte ansigt på indlæg der har bragt smilet frem og når jeg kan sige.... guuuuuud er det dig.... hvor er det dejligt at se smilet i virkeligheden!! og virkelig vise min begejstring over at se en person jeg har fulgt i 1½ år på skrift.... ..... ligesom jeg tidligere har takket pænt nej til besøg fra brugere herinde jeg ganske enkelt aldrig ville kunne få lyst til fordi de nu engang er dem de er... Nøjagtig ligesom at nogle piger herinde siger at det kompromitterer deres forretning at skrive herinde i form af flere/færre kunder - så forøger/forringer i gæster jo også muligheden for kemi og en god oplevelse med specifikke piger med den adfærd i vælger at viseKaj er et af de mest usympatiske mennesker jeg har set herinde... og tanken om sex med ham er udelukket...jeg kan ganske enkelt ikke have lyst til sådan en mand.. så den eneste måde han kunne besøge mig på ville være ved at skjule sin identitet så jeg kun så det ydre og ikke vidste bedre... Det har han næppe været uvidende om.... hvorfor - HVIS han ikke som vanligt er fuld af varm luft - det at han har besøgt mig har fordret en bevidst udeladelse af hans profilnavn fordi han godt kunne regne ud at fordi jeg gør det af lyst - så ville han være disket på forhånd og ville blive smidt ud igen Når man for at komme i lag med en pige der ikke vil have noget med en at gøre skjuler den man er for at få adgang.... så er man altså en røv... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 15. September, 2015 havde du ikke lyst, hvorfor bad du mig så ikke om at går igen?Det kan du også tro jeg havde gjort hvis jeg havde vidst det var dig.... for så var min lyst forsvundet på sekundet!!! og du havde fået dine penge smidt i hovedet igen og var blevet kylet ud af døren.... som du gik og stod!! Nu løj du om hvem du var....Men havde du havde haft for bare 5 øre integritet og sagt hvem du var - så havde jeg ikke haft lyst... og så havde jeg smidt dig ud pr omgåendeHVIS du virkeig besøgte mig... så var du ikke ærlig.... og det gør dig bare til et endnu mere ubehageligt og usympatisk menneske end jeg troede muligt.... og ærlig talt.... hvis jeg vidste hvem du var så fik du dine penge retur lige nu.... simpelthen fordi det gør mig fysisk utilpas bare at tænke på at du har trængt dig på... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 15. September, 2015 uforpligtende sex uden at der er penge imellem er så godt som utopi.... så det er ganske enkelt ikke rigtigt hvad du siger... det er sådan noget mænd tror!! Det er nu min fornemmelse at hvis du tilbød den første tur gratis, mod et løfte om at vi ikke kom tilbage efter mere uden at betale, så ville du nok få masser af uforpligtende sex, uden at nogen rykkede ind på dine enemærker 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 15. September, 2015 Det er nu min fornemmelse at hvis du tilbød den første tur gratis, mod et løfte om at vi ikke kom tilbage efter mere uden at betale, så ville du nok få masser af uforpligtende sex, uden at nogen rykkede ind på dine enemærker du kan bare sige at du hedder kaj, så får du hvis pengene tilbage 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg