Hop til indhold
Gæst

Når kæresten har solgt sin krop

Recommended Posts

Det er nu min fornemmelse at hvis du tilbød den første tur gratis, mod et løfte om at vi ikke kom tilbage efter mere uden at betale, så ville du nok få masser af uforpligtende sex, uden at nogen rykkede ind på dine enemærker ;)

løfte ??? fordi mænd er enestående så gode til at holde hvad de lover og virkelig har en enestående track-record for sandfærdighed når de tænker med pikken :D:D:D:D:D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når jeg besøger en GP starter vi altid på et blankt stykke papir, hvis man skulle vide en masse om hinanden først, ville det jo være ligesom i det virkelige liv, så er det kun de færreste man vil være sammen med. Derfor er det mit indtryk at mange GP heller ikke interesseret i lange beskrivelser af kunden inden mødet. Og derfor har jeg aldrig fortalt at jeg er "Nylonlover" hverken før eller efter. Jeg er bange for at blive smidt ud på røv og albuer :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

løfte ??? fordi mænd er enestående så gode til at holde hvad de lover og virkelig har en enestående track-record for sandfærdighed når de tænker med pikken :D:D:D:D:D 

Netop, pikken holder altid hvad den lover ;)

Redigeret af Bear

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når jeg besøger en GP starter vi altid på et blankt stykke papir, hvis man skulle vide en masse om hinanden først, ville det jo være ligesom i det virkelige liv, så er det kun de færreste man vil være sammen med. Derfor er det mit indtryk at mange GP heller ikke interesseret i lange beskrivelser af kunden inden mødet. Og derfor har jeg aldrig fortalt at jeg er "Nylonlover" hverken før eller efter. Jeg er bange for at blive smidt ud på røv og albuer :)

Det tror jeg du har helt ret i er universelt for både GPer og gæster... vi gider ikke alt det snak frem og tilbage når det er totalt fremmede.... 

Men det ændrer jo ikke på at vores lille fælles platform her gør det til noget helt særligt for mig (og forhåbentlig også for mine kolleger og for alle  mændene) når en skribent man elsker og respekterer og værdsætter herindefra præsenterer sig og man allerede der ved t man før har fundet fælles fodslag og nu har spændte forventninger :) 

Et af mine bedste minder er da med en skribent herindefra der viste sig at være nøjagtig så sød og underfundig og alsidig i virkeligheden som jeg havde indtryk af fra skærmen og jeg GLÆDEDE mig til at møde vedkommende... og glæden blev til fulde indfriet....   så synes jeg svært man kan få det bedre og sjovere som GP :) 

Men hvis man (og det gør du altså absolut ikke Nylon) opfører sig som en røv herinde...så kan jeg godt forstå man vægrer sig ved at sige hvem man er hvis man besøger pigerne herindefra....  for så er muligheden for at stå på gaden få min efter da absolut present... 

Jeg tror aldrig man behøver frygte noget hvis man både online OG offline har et minimum af..... pli :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det tror jeg du har helt ret i er universelt for både GPer og gæster... vi gider ikke alt det snak frem og tilbage når det er totalt fremmede.... 

Men det ændrer jo ikke på at vores lille fælles platform her gør det til noget helt særligt for mig (og forhåbentlig også for mine kolleger og for alle  mændene) når en skribent man elsker og respekterer og værdsætter herindefra præsenterer sig og man allerede der ved t man før har fundet fælles fodslag og nu har spændte forventninger :) 

Et af mine bedste minder er da med en skribent herindefra der viste sig at være nøjagtig så sød og underfundig og alsidig i virkeligheden som jeg havde indtryk af fra skærmen og jeg GLÆDEDE mig til at møde vedkommende... og glæden blev til fulde indfriet....   så synes jeg svært man kan få det bedre og sjovere som GP :) 

Men hvis man (og det gør du altså absolut ikke Nylon) opfører sig som en røv herinde...så kan jeg godt forstå man vægrer sig ved at sige hvem man er hvis man besøger pigerne herindefra....  for så er muligheden for at stå på gaden få min efter da absolut present... 

Jeg tror aldrig man behøver frygte noget hvis man både online OG offline har et minimum af..... pli :) 

Tak for de pæne ord Jasmin ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du må sgu  da indrømme at du er dobbeltmoralsk i en grad der slår alle rekorder

På den ene side knalder du med os der tager penge for det.... og er koner/kærester utro med os....  og samtidig finder du det umoralsk at der er nogen piger der sælger sex og ville aldrig være sammen med os privat ? 

Hvordan sammenkobler du, det faktum at jeg personligt ikke ønsker at være i forhold med en kvinde, som tjener sine penge eller supplere sin indtægt ved at ha' sex med fremmede mænd (om det så er før eller imens forholdet står på), med at jeg i min singleperioder knalder til højre og venstre, til at dette er dobbeltmoralsk?

Jeg tænker at de færreste glædespiger som opretter en annonce, ikke gør det i hensigt af at multiply deres "hvor-mange-har-jeg-kneppet" antal og "uh ja, en masse uforpligtende sex", men af den simple årsag at det er nemt tjente penge. I hvert fald når seancen er overstået, pengene ligger på bordet og den fremmede mand har lukket døren bag sig.

Jeg tror ikke at der kommer vanvittig mange chippendale-look-a-like fyre forbi for at betale og største delen af fyrene er nok ikke lige nogle pigen selv ville vælge at ha sex med af ren lyst, men fordi pengene er nemme. Og du må gerne fortælle mig andet, men det vil lyde lidt hult efter Kaj, "en af de mest usympatiske brugere herinde" har ligget og hugget i dig for et x-antal tusinde kroner.

Jeg gør det af lyst, glædespigerne gør det af griskhed. Hvis man er optaget af dette, så ja, så er begge en dødssynd. Fordi jeg engang har stjålet legetøjet i et Anders And blad, gør jo ikke automatisk at jeg føler for at omgåes hårdkogte kriminele idag.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad en del glædespiger siger, er for mig uvis. Men tak fordi du beriger mit liv med denne indsigt. Hvad jeg tilgengæld hører er en masse tomme ord, hvor den ene glædespige efter den anden, forsøger at forsvare sig med at hun gør det af lyst. Uh ja, en masse uforpligtende sex. Gå på scor eller tinder, der får du ikke andet. Vær da ærlig, hvis man skal modargumenter og sige man gør det for alle de mange dejlige sorte penge. Nu var Bonnie på DR1 igår ikke noget enkeltstående tilfælde. Hun var ærlig, sagde at for hende var det et arbejde og hun fik ikke en skid ud af det seksuelt. Og hvilket typer hun dog skulle dyrke sex med, føj. Og hun væmmes selv ved det og ikke mindst ved sig selv. Tænk at være nødsaget til ikke at kunne sige "dig, nej ellers tak". Det er vitterligt at give afkald på sin egen værdighed. Nu er det ikke alle glædespiger som har den luksus som Jasmin, at ha en hygge hobby, eller hvordan det nu forsvares. Om ikke andet må det være noget af en hobby fra 10-22. Ja, så meget fritid har jeg desværre ikke ved siden af mit reelle arbejde på en mandag.  

Til dit spørgsmål: Nu har jeg lært af mit fejltrin. Men hvis jeg nu, rent hypotetisk, igen valgte af den ene eller anden årsag, at indvie en kæreste i mine tidligere udføjelser eller blev fravalgt af andre årsager, så vil jeg da acceptere dette. Der er for mig intet andet for, da jeg ikke er herre over min partner.  

Hvad der er værst, må være op til den enkelte. For disse piger er der en efterspørgsl, for mig, så er der et udbud. Og når en pige vælger af prissætte sin krop, så har jeg ingen moralskekomplexer ved at benytte mig af dette. Og hvis hun nu ikke skulle ha' nogle moralskekomplexer ved at tilbyde sig, så undlader jeg at være den, som fortæller hende om de konsekvenser hendes valg har, på kort og lang sigt. 

Jeg har virkelig prøvet at læse dit svar mange gange for at prøve at forstå, hvorfor du mener, at den moralske holdning ikke skal gå begge veje. Men jeg kan altså kun forstå, det som dobbeltmoral eller dobbelte standarder.

Når du både nævner Bonnie og Jasmin som modpoler (hvad jeg godt kan være enig med dig i, uden at have truffet nogen af dem), men væmmes ved Bonnies liv og kunder uden at mene, at du selv i givet fald burde have moralske komplekser, og ikke anerkender Jasmins påstand om, at hun er GP af lyst, tror jeg efterhånden at det hele i grunden bunder i, at du mangler interesse for de mennesker, du køber dine seksuelle ydelser af. Det er et, naturligvis, helt legitimt, men efter min mening noget moralsk afstumpet, synspunkt. 

Tilbage er der nok bare at konstatere, at vi står temmelig langt fra hinanden i vores etiske og moralske værdisæt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg deler lige hele dit indlæg op... ellers giver det ikke mening... 

Hvordan sammenkobler du, det faktum at jeg personligt ikke ønsker at være i forhold med en kvinde, som tjener sine penge eller supplere sin indtægt ved at ha' sex med fremmede mænd (om det så er før eller imens forholdet står på), med at jeg i min singleperioder knalder til højre og venstre, til at dette er dobbeltmoralsk?

Fordi du vælger piger du aldrig ville vælge ellers....  det er usmageligt.... og et meget grimt menneskesyn du lægger for dagen

Du siger rent ud at vi ikke er "gode nok til dig" men alligevel er du ikke bleg for at knalde os når du er single (og formodentlig da også ellers)....  

det er dobbeltmoralsk ad helvede til...  vores fisser er gode nok til dig - men som mennesker siger du basalt set at vi ikke dur....   og det står i skærende kontrast til at du angriber mine motiver... 

Jeg tænker at de færreste glædespiger som opretter en annonce, ikke gør det i hensigt af at multiply deres "hvor-mange-har-jeg-kneppet" antal og "uh ja, en masse uforpligtende sex", men af den simple årsag at det er nemt tjente penge. I hvert fald når seancen er overstået, pengene ligger på bordet og den fremmede mand har lukket døren bag sig.

Det vil jeg ikke anfægte - det kan du sagtens have ret i.... men nu er vi altså ret mange GPer i DK og dvs - der er også ANDRE grunde der kan være gældende end den du nævner her

Jeg tror ikke at der kommer vanvittig mange chippendale-look-a-like fyre forbi for at betale og største delen af fyrene er nok ikke lige nogle pigen selv ville vælge at ha sex med af ren lyst, men fordi pengene er nemme.

Det er så her du taler mod bedre vidende..... fordi du ikke kan sætte dig ind i at os der gør det af lyst - vi stiller nogle ret skarpe krav op for HVEM vi egentlig ønsker besøg af...  nu bruger vi mig som eksempel: 

1: jeg ønsker ikke besøg af svært overvægtige.... jeg tænder ikke på det jeg kan ikke få lyst til sådan en figur.... 

2: jeg ønsker ikke besøg af mænd der er over 55... fordi det ret ofte ikke har den form der skal til for at knalde mig... nogle har da naturligvis og de kommer alligevel og er hjertelig velkomne... men langt de fleste har altså bare ikke fysik til at knalde igennem og det er noget af det jeg tænder på.... uden det bliver det jo kedeligt... 

3: jeg modtager ikke anden etnisk herkomst... jeg tænder ikke på mænd der synes jeg er "lavere" end dem og behandler mig derefter.... been there... og det gør jeg aldrig igen

4: jeg modtager ikke profiler fra EG jeg specifikt har bedt om at holde sig væk fordi jeg synes de er usympatiske mennesker.... du er en af dem.... hvis du skulle besøge mig skulle du lyve om din EG identitet ... og dermed bare blive endnu mere usympatisk.... jeg ville ikke kunne tænde på en mand der mener jeg bare er et hul...  føj for den lede

Så basalt set, så er alle mine kunder (med ganske få undtagelser) unge mænd mellem 18 og 50 der faktisk ser godt ud langt de fleste og har et sober, og sympatisk syn på kvinder... 

Det er nøjagtig den gruppe jeg ville gå efter hvis jeg var i swingerklubben......  

Og du må gerne fortælle mig andet, men det vil lyde lidt hult efter Kaj, "en af de mest usympatiske brugere herinde" har ligget og hugget i dig for et x-antal tusinde kroner.

Det må du gerne synes... men uanset hvor grimme folk er indvendige - så kan jeg kun se det udvendige... og det er jo det der kommer ind af døren.... 

Kaj kan jo sagtens rent fysisk ligge inden for målgruppen - og når jeg ikke VED at det er ham... så kan jeg jo sagtens give ham en god oplevelse.... hvad du ikke fatter er: 

1: jeg ØNSKER ikke at give ham en god oplevelse... han er grim inden i ... han skal ikke røre mig med en ildtang for jeg kan ikke lide ham 

2: hvis jeg på nogen måde vidste hvem der stod for an mig og de mænd jeg ikke vil have noget med at gøre havde integritet nok til at give mig valget - så kom de aldrig ned i min seng uanset hvor meget de ville betale.... 

Du lyver jo selv... for du fortæller da ikke dine kærester at du knalder GPer.... altså er du lige så grim inden i som Kaj der lyver for mig når han ikke står ved hvem han er og giver mig muligheden for at vælge alt det væmmelige fra... 

Jeg gør det af lyst, glædespigerne gør det af griskhed.

Vel gør du da ej... du gør det af liderlighed... ikke en skid andet. Lyst er noget helt andet og meget mere unikt.  Og der er da uden tvivl nogle der er "griske" - fx dem der snyder kunderne for tid, penge og ydelser.... DE er griske... 

Men ser du nogen kunder der siger jeg nogensinde har gjort andet end at se stort på tiden, altid yde hvad jeg lover og kun reklamere for det jeg kan præstere ??? 

Det er DIG der lyver (for dig selv) når du siger du gør det af lyst... for det er DIG der vælger piger du ser ned på ... man har ikke LYST til kvinder man ikke respekterer... ligesom jeg ikke har LYST til dig fordi jeg overhovedet ikke kan respektere mænd med sådan et livssyn

Hvis man er optaget af dette, så ja, så er begge en dødssynd. Fordi jeg engang har stjålet legetøjet i et Anders And blad, gør jo ikke automatisk at jeg føler for at omgåes hårdkogte kriminele idag.  

Det er en synd at snyde andre for penge.... og det er en synd at lyve andre lige op i hovedet.... men hvis jeg skal vælge hvilken af de 2 jeg synes er værst - så vil jeg nok mene at nr 2 har en klar førsteplads. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved ikke hvor jeg skal starte og hvor jeg skal ende. Jeg forstår (stadig) ikke argumentet, at jeg skulle være dobbeltmoralsk ved at fravælge kvinder i mit kærlighedsliv som tjener deres penge på en ikke norm acceptabel måde. Det kan godt være at du, som du prædiker herinde og ligeså står nede i køen i netto for at fortælle dem som gider hører på dig om dit lykkelige-luder liv.   

Så kan man mene at jeg har et småligt afstumpet menneskesyn på jer kvinder som har tilvalgt denne branche. Og ja, jeg betaler ikke for at de kvinder, som jeg kaster min lyst / liderlighed over, for at de skal elske mig, interessere sig for mig personligt eller at jeg skal elske dem eller interesser mig for dem. For mig er det kun sex, som jeg betaler for mig. Kvinden bag interessere mig ligeså lidt som ekspedienten i netto.  

Og du kan være helt rolig. Jeg vil hellere tag en spiller end at kaste min lyst og penge efter dig. Jeg har læst din annonce og jeg er lige så lidt interesseret i at møde dig som du er i at møde mig.  

Lad os afslutningsvis være enige om at være uenige. Glæd dig trods alt over at der er mænd som er ligeglad med hvordan du tjener dine penge og hvor mange fremmede mænd du har været sammen med siden at I kyssede godmorgen. Og så skal jeg forsøge at abstrahere fra det laaaaaaange modsvar som med garanti kommer, hvor du plejer dit ego og din selviscenesættelse imens du endnu engang påpeger overfor mig, hvilket afstumpet kvindesyn jeg dog må ha, når jeg ikke vil være i forhold med én som hedder Pernille i hjemmet men Candy på arbejdet. Lad nu tråden komme tilbage på sporet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Problemet er ikke at du fravælger glædespiger  i dit kærlighedsliv - det er der masser af mænd der gør.

Det er den foragt for glædespigernes jobbeskrivelse, der lyser ud af dine indlæg, mens du samtidig gerne vil gøre brug af deres tjenester. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og ja, jeg betaler ikke for at de kvinder, som jeg kaster min lyst / liderlighed over, for at de skal elske mig, interessere sig for mig personligt eller at jeg skal elske dem eller interesser mig for dem. For mig er det kun sex, som jeg betaler for mig.

det er fint - faktisk nøjagtig som det skal være.... MEN

hvis det er så umoralsk at SÆLGE den sex til dig.... så må du jo defacto også synes det er nøjagtig lige så umoralsk at KØBE den ???  for det ene kan ikke ske uden det andet

Og hvis vi GPer tjener vores penge på en "normalt uacceptabel" måde - så BRUGER du jo dine penge på en normalt uacceptabel måde

Altså må du jo synes du selv er lige så umoralsk og uværdig som partner som du siger glædespigerne er..... 

Og hvis du ikke ser lige så meget ned på køberen (dig selv) som du gør på sælgeren (os) - så er du defacto dobbeltmoralsk! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

det er fint - faktisk nøjagtig som det skal være.... MEN

hvis det er så umoralsk at SÆLGE den sex til dig.... så må du jo defacto også synes det er nøjagtig lige så umoralsk at KØBE den ???  for det ene kan ikke ske uden det andet

Og hvis vi GPer tjener vores penge på en "normalt uacceptabel" måde - så BRUGER du jo dine penge på en normalt uacceptabel måde

Altså må du jo synes du selv er lige så umoralsk og uværdig som partner som du siger glædespigerne er..... 

Og hvis du ikke ser lige så meget ned på køberen (dig selv) som du gør på sælgeren (os) - så er du defacto dobbeltmoralsk! 

Umiddelbart så tror jeg at McLovin finder det uacceptabelt at han eller hans partner dyrker sex med andre end sin faste partner, når de er i et parforhold, uanset om de får penge for det, betaler penge for det eller gør det gratis. Det er jo iøvrigt ikke en holdning som han er alene med. ;)

Redigeret af Bear

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Her tænker jeg du har ret Bear... Men er også ret sikker på at den ligger mest til mande siden- jeg må, du må ikke agtigt... 

Det erhverv her bliver aldrig, hvis i spørger mig, legalt, acceptabelt, fordomsfrit og lovligt og det er vel det vi prøver at forstå eller hvad? 

Så længe vi ikke kan starte i egne rækker, f. Eks her på eg bare, så sker der nok " kun" det at det er mennesker som bonnie, Tanja og vise herre herinde og omkring der bliver dannet holdninger ud fra. Vi kunne jo starte med at se på hvorfor vi skal anmeldes som en vare, et stykke kød, en genstand osv? Hvorfor skal det til for,  at få tilfredstillelse osv? Hvad gavner det synet ude i verden på branchen, på jobbet, på kvinderne i faget? For om anmeldelsen er god eller dårlig, ændre ikke ved, at det for andre mennesker  er og bliver opfattes som yderst mærkeligt og fordommene bliver sikkert ikke bedre heraf.. Sex bliver jo ikke betragtet som " bare" sex, når vi skal bedømmes og unerligges skalaer, som genstande, osv. Vi bliver offentligt langt ud som en anmeldelse af et resturant besøg , bilkøb altså trustpilot agtigt og hvor intimt og nærværende er det lige? Og det er jo det vi forsøger at få verden til at forstå det også kan være. Hvad har det med sex at gøre? 

Jeg er sikker på , det gør det hele værre og mere kompliceret og det skulle jo egentlig bare være et møde mellem to mennesker, en med et behov og en der sælger ydelsen til det behov- ikke mere ,ikke mindre. 

Heldigvis er der mange der ikke er med på den dans og ikke ønsker andet end sex og så videre.. 

Så ja måske vi skulle starte med spejlet og se om det ændre billedet på ( nok laaaang ) sigt? 

Knus line 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Line

Det kan godt være at det ligger mere til mandesiden at være "utro", der kunne ligge noget urinstinkt tilbage fra den tid hvor mandens opgave var at sprede sin sæd så meget så muligt og kvindens opgave var at formere sig med den stærkeste og mest attraktive mand.

Hvad angår anmeldelserne, så må I nok finde jeg i at jeres ydelser bliver vurderet/anmeldt, fuldstændig ligesom restauranter, hoteller, håndværkere osv. bliver det, ihvertfald hvis jeres ønske er at blive anset som et seriøst erhverv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Umiddelbart så tror jeg at McLovin finder det uacceptabelt at han eller hans partner dyrker sex med andre end sin faste partner, når de er i et parforhold, uanset om de får penge for det, betaler penge for det eller gør det gratis. Det er jo iøvrigt ikke en holdning som han er alene med. ;)

Hvis du havde ret i det - så var det da helt fint.... det er hvad det er... nogle er til monogami og andre er ikke... fred være med det :)  

Men at han heller ikke vil have piger der HAR solgt sex men ikke gør det mere (såvidt som jeg har læst) så er der jo andet og mere end bare den almindelige monogami i det...  så er det "jeg må godt - du må ikke" og dermed uligeværdigt.... (eller bare godt gammeldags dobbeltmoralsk) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du havde ret i det - så var det da helt fint.... det er hvad det er... nogle er til monogami og andre er ikke... fred være med det :)  

Men at han heller ikke vil have piger der HAR solgt sex men ikke gør det mere (såvidt som jeg har læst) så er der jo andet og mere end bare den almindelige monogami i det...  så er det "jeg må godt - du må ikke" og dermed uligeværdigt.... (eller bare godt gammeldags dobbeltmoralsk) 

Nu der heller ikke noget galt ved at være dobbelt moralsk, bare man står ved at man er det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Line

Det kan godt være at det ligger mere til mandesiden at være "utro", der kunne ligge noget urinstinkt tilbage fra den tid hvor mandens opgave var at sprede sin sæd så meget så muligt og kvindens opgave var at formere sig med den stærkeste og mest attraktive mand.

Hvad angår anmeldelserne, så må I nok finde jeg i at jeres ydelser bliver vurderet/anmeldt, fuldstændig ligesom restauranter, hoteller, håndværkere osv. bliver det, ihvertfald hvis jeres ønske er at blive anset som et seriøst erhverv.

Hey Bear.

Ved ikke om mænd er mere utro, men mener at have læst at det vist er ligeligt fordelt.. Men det mere moralen jeg tænker på.. 

Nej vi behøver ikke finde os i det, men vi kan jo gøre opmærksom på, at skal der bedre vilkår og mere åbenhed på banen, så det nok ikke en top 10 skala af os som en genstand der fremmer danskernes/ verdens forståelse af branchen.. Seriøs ligger for mig i at se og forstå menneskerne bag branchen her og ikke i personlige udpenslinger af vores kroppe , personligheder og usmagelige beskrivelser af noget der burde være blandt to mennesker som har en hyggestund.. 

Knus line 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det har bestemt sin berettigelse at det også er en profil som Bonnie, der bliver dannet holdninger ud fra, for hun har en historie i sin egen ret, uden at jeg dog ha har set udsendelserne, men kun læst omtalen af hende, men umiddelbart har jeg ikke indtryk af at hun bruger sin livserfaring til at vende sig mod branchen, i et kortstog på egne vegne mod købesex, sådan som Tanja gør.

Det der så mangler er det tavse og forhåbentlig mere repræsentative flertal af piger, der ikke udgør ekstreme eksempler, dem der kunne nuancere og afbalancere billedet af sexarbejdere i kampen om den offentlige mening.

Den der lever stille lever godt, det vil nok altid være holdningen hos flertallet af både sælgere og købere af sex.

Hvad angår anmeldelser, er de lige så berettigede som anmeldelserne på Trustpilot.

Det os der er forbrugerne, det er vores penge, og det skal ikke være op til pigerne at værdilade vores oplevelse af samværet med dem, på vores vegne.

Det skal vi ikke underkaste os, ejheller i kampen om den offentlige mening.

Vi bør kun tilstræbe at skrive ordentligt og respektfuldt, sagligt kritisk om nødvendigt.

Som jeg har skrevet før, det er seriøst alvor at bruge 1000 kr på 30 minutters flygtig oplevelse, så mange penge bør ikke fyres af i blinde, men gerne under indflydelse af aktiv deltagelse i forum på Eroguide.dk - den offentlige mening eller ej.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej vi behøver ikke finde os i det, men vi kan jo gøre opmærksom på, at skal der bedre vilkår og mere åbenhed på banen, så det nok ikke en top 10 skala af os som en genstand der fremmer danskernes/ verdens forståelse af branchen.. Seriøs ligger for mig i at se og forstå menneskerne bag branchen her og ikke i personlige udpenslinger af vores kroppe , personligheder og usmagelige beskrivelser af noget der burde være blandt to mennesker som har en hyggestund.. 

Så kan det ikke siges bedre!!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey Bear.

Ved ikke om mænd er mere utro, men mener at have læst at det vist er ligeligt fordelt.. Men det mere moralen jeg tænker på.. 

Knus line 

Hvis ikke lige at det var fordi at det er hyggestunden der udgør ydelsen som der bliver betalt for, så ville jeg give dig ret. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Så kan det ikke siges bedre!!! 

kunne det sikkert godt kære kollega, men jeg er bedre mundligt end skriftligt , så håber du holder ud;-)

Knus og god dag til dig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det har da ikke afholdt dig fra at linke til dine anmeldelser? 

Næææ for sådan hænger verden jo desværre sammen (endnu).... det ændrer overhovedet ikke på at Line har fuldkommen ret!! 

Men uanset hvor meget ret hun har - så er virkeligheden alt andet end skøn og markedet trives med de malende og ofte primitive beskrivelser af noget meget "privat"... og så må det jo være sådan...  sådan er spillereglerne pt.. 

At jeg har anmeldelser der relativt høj grad tager stilling til HVEM jeg er som person... det kan måske gøre det mere ... spiseligt...  men Line har stadig ret.... seriøst ville være hvis anmeldelserne primært tog stilling til helhedsbilledet og ikke i patter og fisse og kusse og anden slesk udpensling... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næææ for sådan hænger verden jo desværre sammen (endnu).... det ændrer overhovedet ikke på at Line har fuldkommen ret!! 

Men uanset hvor meget ret hun har - så er virkeligheden alt andet end skøn og markedet trives med de malende og ofte primitive beskrivelser af noget meget "privat"... og så må det jo være sådan...  sådan er spillereglerne pt.. 

At jeg har anmeldelser der relativt høj grad tager stilling til HVEM jeg er som person... det kan måske gøre det mere ... spiseligt...  men Line har stadig ret.... seriøst ville være hvis anmeldelserne primært tog stilling til helhedsbilledet og ikke i patter og fisse og kusse og anden slesk udpensling... 

Lyder til du mener der skal censur på anmeldelserne? En holdningsændring til kvinder ville være at foretrække, men der er satme lang vej igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis ikke lige at det var fordi at det er hyggestunden der udgør ydelsen som der bliver betalt for, så ville jeg give dig ret. ;)

Kan du helt ærligt sige at der var flere dårlige oplevelser for mændene for bare 6-10 siden da vi ikke blev beskrevet offentligt? For det tror jeg ikke.. Da jeg startede for snart 10 år siden, kom mænd og fik sex, en lille sludder og så sås vi ugen efter.. 

Den gang synes jeg det var rare og mere afslappet.. Ikke at jeg lader mig gå på af hvad andre synes om mig og slet ikke anonyme mænd men jeg er sikker på at en stor del af mine kollegaer er lettere nervøse over hvad der følger med efter de 30 min.. Jeg personligt synes bare det hele er blevet gjort til en slags kunstig kunst at dyrke sex og det jo lige netop det der IKKE efterlyses men derimod illiotionen om ægte kærstesex ikk? ;-)

Altså jeg er sgu ikke ramt, 80 % af mine gæster aner ikke hvad eg er og jeg fortæller det ikke, så vi har den samme gode dialog face to face som altid, men jeg er stadigvæk opmærksom på den drejning det tager og kan ikke trods studiegæld se fordelene for nogen.. 

Knus line og beklager afsporingen. 

Til dig trådstarter , som vist ikke er her mere, så elsk din kvinde med hud og hår og lad fortiden ligge. Kan du ikke det så sæt hende / jer fri. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...