kajbigpakaj 257 Skrevet 11. September, 2015 når man har købt en luder, skal man så fortælle konen/ kæresten det. man skal vel ikke være uærlig? eller det er måske kun pigen som har solgt sex, som skal være ærlig og sige det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1198 Skrevet 11. September, 2015 Øøøh...what?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 11. September, 2015 (edited) Jeg synes, at det kun skal være pigen, der har solgt sex, der skal være ærlig og fortælle konen det........ Redigeret 11. September, 2015 af Nikita Darling 14 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jomfruen26 132 Skrevet 11. September, 2015 når man har købt en luder, skal man så fortælle konen/ kæresten det. man skal vel ikke være uærlig? eller det er måske kun pigen som har solgt sex, som skal være ærlig og sige det?Man køber ikke en kvinde. Man betaler for hendes selskab. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 11. September, 2015 Man køber ikke en kvinde. Man betaler for hendes selskab.Hvad? Så dem jeg har hjemme under senge skal lukkes fri igen? 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. September, 2015 Jeg synes, at det kun skal være pigen, der har solgt sex, der skal være ærlig og fortælle konen det........ altså hendes egen kone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 11. September, 2015 altså hendes egen kone Your pick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bing 908 Skrevet 11. September, 2015 Jeg syntes man bør skrive det på Facebook så ALLE ved det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 11. September, 2015 Hvad? Så dem jeg har hjemme under senge skal lukkes fri igen?Jep, du skal sætte dem ud igen, samme sted du tog dem, så de kan selv kan finde hjem ;-) 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 11. September, 2015 Jep, du skal sætte dem ud igen, samme sted du tog dem, så de kan selv kan finde hjem Fåååck så røg den weekend sig en tur Kan da virkelig ikke huske hvor jeg samlede dem op henne! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. September, 2015 når man har købt en luder, skal man så fortælle konen/ kæresten det. man skal vel ikke være uærlig? eller det er måske kun pigen som har solgt sex, som skal være ærlig og sige det?Jeg synes bestemt, du skal fortælle din kone og venner, at du har købt sex hos en GP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. September, 2015 Jeg synes bestemt også at man bør fortælle konen / kæresten det. Utroskab er en grim ting. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 11. September, 2015 (edited) Det normale er at man ikke fortæller det til nogen Redigeret 11. September, 2015 af nylonlover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. September, 2015 Han prøver bare at få folk op ad stolen.Kajbigpakaj = Trol Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. September, 2015 Han prøver bare at få folk op ad stolen.Kajbigpakaj = TrolDet kan jeg ikke tro - sådan er der da ingen der er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. September, 2015 Jeg synes bestemt også at man bør fortælle konen / kæresten det. Utroskab er en grim ting. Ja halvdelen af Danmarks par laver grimme ting - resten synes det er såååå fint. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 11. September, 2015 Hvis man ikke har nogen kone, er det så ok at ringe en ven? Eller spørge publikum? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. September, 2015 Hvis man ikke har nogen kone, er det så ok at ringe en ven? Eller spørge publikum?Skriv det på din FB. Det er lige så godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 11. September, 2015 Hvis man ikke har nogen kone, er det så ok at ringe en ven? Eller spørge publikum?Jeg spurgte folk i dag nede i køen i supermarkedet, og de syntes det var helt fint 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 11. September, 2015 Gælder det også for manden?!?........altså hvis han sælger sex?Skal han så også fortælle det til sin mand?Bør han også fortælle det til pigen han køber sex af?......at han også sælger sex.......Måske er de kunne bytte lidt i stedet for at købe/sælge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. September, 2015 Gælder det også for manden?!?........altså hvis han sælger sex?Skal han så også fortælle det til sin mand?Bør han også fortælle det til pigen han køber sex af?......at han også sælger sex.......Måske er de kunne bytte lidt i stedet for at købe/sælge?Jeg er lidt vild med den hale du har på dit profil foto! Tror jeg fortæller min elskerinde om den. Han elsker haler og ender. Der er ikke nogen ende på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 11. September, 2015 Jeg er lidt vild med den hale du har på dit profil foto! Tror jeg fortæller min elskerinde om den. Han elsker haler og ender. Der er ikke nogen ende på det. Godt at du fandt den, for jeg kan ikke selv finde hverken den eller hovedet Det går dog bedre de dage hvor jeg hverken går med slips......... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. September, 2015 Godt at du fandt den, for jeg kan ikke selv finde hverken den eller hovedet Det går dog bedre de dage hvor jeg hverken går med slips.........Måske afsporer vi lidt, så kan vi ikke mødes henne på hjørnet af rundkørslen og dele en flaske wienerbrød, for at se om vi kan blive det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 11. September, 2015 Haha, ærlighed og sex...Ja, alle der har sex (ligegyldigt om det er købesex eller vanillasex) skal selvfølgelig fortælle om det til kærester/koner/familie/venner og bekendte. For vi synes jo alle, at det bare er super dejligt at høre om at ens far og mor lige har dyrket analsex... eller at ens kone lige er blevet dusket af fitness-instruktøren. Hvis vi alle havde det sådan, så kunne vi alle blive swingere, og lige tage en omgang gruppesex nede ved køledisken i Fakta (for det tager nemlig kun 5 minutter), mens de andre kunder i butikken hepper...Man skal selvfølgelig seksuelt indrette sig i livet sådan så man får udlevet de seksuelle fantasier/ønsker som man har, uden at udøve vold mod andre eller misbruge mindreårige/lavt begavede, samt at man viser hensyn til andres bornerthed.I øvrigt så er der rigtigt mange koner/kærester/samlevere der godt ved, at deres mand har noget kørerende ved siden af (og her er købesex at foretrække i forhold til elskerinder), men som accepterer dette, f.eks. fordi de ikke er til analsex som deres mand er vild med, og derfor giver ham "fri" til at udleve det han ikke kan få derhjemme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 11. September, 2015 (edited) Haha, ærlighed og sex...Ja, alle der har sex (ligegyldigt om det er købesex eller vanillasex) skal selvfølgelig fortælle om det til kærester/koner/familie/venner og bekendte. For vi synes jo alle, at det bare er super dejligt at høre om at ens far og mor lige har dyrket analsex... eller at ens kone lige er blevet dusket af fitness-instruktøren. Hvis vi alle havde det sådan, så kunne vi alle blive swingere, og lige tage en omgang gruppesex nede ved køledisken i Fakta (for det tager nemlig kun 5 minutter), mens de andre kunder i butikken hepper...Man skal selvfølgelig seksuelt indrette sig i livet sådan så man får udlevet de seksuelle fantasier/ønsker som man har, uden at udøve vold mod andre eller misbruge mindreårige/lavt begavede, samt at man viser hensyn til andres bornerthed.I øvrigt så er der rigtigt mange koner/kærester/samlevere der godt ved, at deres mand har noget kørerende ved siden af (og her er købesex at foretrække i forhold til elskerinder), men som accepterer dette, f.eks. fordi de ikke er til analsex som deres mand er vild med, og derfor giver ham "fri" til at udleve det han ikke kan få derhjemme.Haha, det var da en god ide at bruge Fakta som swingerklub Jeg har nemlig medLEMskort... Redigeret 11. September, 2015 af gerog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg