Hop til indhold
Guest Axl Rose

Nogen der har besøgt Maria fra Bispebjerg?

Recommended Posts

Yep, må indrømme at jeg også lod mig rive med af billederne, som ligner noget fra en fransk film.

Filmen på stedet er dog desværre ikke fransk, så her kysses hverken på læber eller løg... Er du derimod til en scene med utålmodig sex I et nedslidt hjørne af baltikum, ja så er både location og pigen perfekt!

P.s Overdrivelse fremmer forståelsen; Man får hvad man kommer for, blot med en anden (med ca. samme kropsbygning), så forvent ikke pigen på billederne og ingen GFE, men får man hende om I doggy, så er udsigten rigtig fin, og der kan jo afsluttes med mega :-)

Jesse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Axl Rose

Yep, må indrømme at jeg også lod mig rive med af billederne, som ligner noget fra en fransk film.

Filmen på stedet er dog desværre ikke fransk, så her kysses hverken på læber eller løg... Er du derimod til en scene med utålmodig sex I et nedslidt hjørne af baltikum, ja så er både location og pigen perfekt!

P.s Overdrivelse fremmer forståelsen; Man får hvad man kommer for, blot med en anden (med ca. samme kropsbygning), så forvent ikke pigen på billederne og ingen GFE, men får man hende om I doggy, så er udsigten rigtig fin, og der kan jo afsluttes med mega :-)

Jesse

har intet ønske om GFE, så det er ok. Men er hun en smuk kvinde med hygiejnen på plads?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Søg i arkivet - der er en del tråd om hende. I min erfaring giver hun ikke mega-, selvom det måske står på menuen og aftales ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...