Guest lurepikken Skrevet 13. September, 2015 Hej med jer.Er der en frisk fyr herinde der kunne ha lyst til at besøge Paya i dag sammen med mig?Så skriv trygt, og du skal helst ha bil og evt kunne hente mig. Så hvis du bor i det sydfynske ville det være en fordel.Men lad os sammen ordne hende i dag, det kunne blive noget så frækt.;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pløkken 41 Skrevet 14. September, 2015 Opdagede desværre ikke før idag at DI havde skrevet her.... Lyder ellers som en spændende ide :-)fik du arrangeret noget??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cosmer322 11 Skrevet 14. September, 2015 HejDet vil jeg også gerne være med til på på et tidspunkt.Hvis der er nogen der er interesseret så sen mig en privat besked. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten86 Odense 14 Skrevet 15. September, 2015 Den er jeg også med på, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trans.knepper. 9 Skrevet 15. September, 2015 Jeg er frisk, måske i aften?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
creampiamanden 33 Skrevet 16. September, 2015 Jeg er også interesseret, f.eks at man var tre til fire om at kneppe hende forudsat at hun er interesseret i det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pløkken 41 Skrevet 20. September, 2015 Er der nogen der har erfaringer med om det er noget hun kunne være med på??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
badboy30 64 Skrevet 22. September, 2015 Hun er frisk på alt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg