Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ved, at Cindy fra Zensual har været anmeldt før, men jeg syntes alligevel, at jeg ville give mit besyv med.

Det er kun mit andet besøg hos en thai-massør herhjemme, så jeg ved ikke helt, hvad man kan forvente.

Men jeg kom op i deres klinik (som forøvrigt er stor, lys, ren og indbydende), og Cindy lukkede mig ind. Jeg bad om et times B2B (da det var min forventning, at jeg ville have sex med hende, og derfor ville have god tid til begge dele - jeg er ikke klar over, om man får ekstra tid, hvis man tilkøber sex senere?). Men jeg fik at vide, at hun kun gav ½ times B2B (!). Hun tilbød i stedet ½ times alm. massage og ½ times B2B, hvilket jeg sagde ja tak til (1200,- så vidt jeg husker).

Hun startede selvfølgelig med den alm. massage, hvilket var udmærket. Men jeg lå jo bare og ventede på, at hun skulle smide det sk*** tøj ;). Men så sagde hun, at hun ville begynde på bodymassagen. Hun spurgte om, hvad jeg havde tænkt mig udover det (!). Jeg spillede lidt uforstående, hvorpå hun sagde, at hvis jeg ville have sex, så ville hun hente kondom inden hun tog tøjet af. Fair nok. Det havde dog måske været smartere, hvis der bare havde været kondom på værelset. Men jeg sagde ja-tak for 1.000,- ekstra.

Hun begyndte på B2B, mens jeg lå på maven, og det var bestemt dejligt. Men hver gang, jeg prøvede at røre ved hendes ben, blev min arm pænt skubbet væk. Selv da jeg blev vendt om på ryggen og hun lejede/masserede mit lem, måtte jeg ikke røre ved hende :( . Jeg spurgte hvorfor, og hun svarede: "when we have sex". Det var lidt af en turn-off, da jeg bare havde lyst til at kæle for hendes bryster og krop.

Efter lidt tid fandt hun kondomet frem og gav mig det på, hvorefter hun smurte sig selv med masser af glidecreme i skridtet og lagde sig på ryggen, så jeg kunne tage hende i missionærstillingen. Jeg havde læst herinde, at hun ikke var til oralsex, og pga al glidecremen, så havde jeg ikke lyst til at forsøge mig med at slikke hende.

Hun virkede ikke særlig indlevende og skulle hele tiden have mere glidecreme på, hvilket jeg ikke har oplevet før. Hendes manglende indleven og det, at jeg ikke måtte gøre noget for at få lidt gang i hende, gjorde faktisk, at jeg lidt mistede lysten - det hele virkede lidt for mekanisk, så jeg trak mig ud af hende og klarede selv resten, mens hun nulrede min pung og jeg krammede hendes smukke bryster (hvilket hun dog så ud til at nyde, idet hun selv pressede min hånd hårdere om brysterne).

Cindy er en rigtig smuk pige på 21 år og 16 dage (hendes rigtige alder!), og hun er også sød at snakke med. Men selve sex-delen virkede som om, hun allerede har været for længe i branchen, hvilket er rigtig synd. Men man kan håbe, at hun bare havde en dårlig dag...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...