Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa jeg har altid været glad for thaipiger og så der lå et sted på gammelkøgelandevej 505 hvor der var thai massage .Besluttede mig for at besøge stedet.

Det var en gammel Villa ved en bilforretning og der var mulighed for at parkerer lidt disket . Jeg satte bilen og gik over til Villaen ,der var en gang på siden af huset hvor man gik om bag i og ned i kælderen.Der var en dør med en klokke, jeg ringede på og efter kort tid åbnede en pige op og jeg blev vist ind i et rum med 2 massage brixe , hun tændte for noget stille og rolig musik . Jeg spurgte hvad hun hed og hun svarede Jasmin og spurgte på dansk hvilken massage jeg ville have, jeg valgte b2b i en time og hun spurgte om jeg ville have extra, jeg sagde ja og valgte fuld pakke.Så bad hun mig tage alt mit tøj af og ligge mig på brixen på maven i mens gik hun ud,efter kort tid kom hun tilbage og kunne høre hende tage tøjet af, hun snakkede løs på dansk og jeg følte mig tryk i hendes hænder, massagen startede og av hvor var det dejligt hun var alle vejne med hele kroppen, efter et stykke tid bad hun mig vende mig om på ryggen, og der så jeg hende først rigtig i fuld nøgen figur, dejlig pige med flot krop. Hun havde dejlige bryster og nogle tatoveringer flere steder men nej hvor var hun dejlig og jeg nød masssagen mens jeg lå på ryggen.

Efter et stykke tid kunne skjule at flaget ikke var på halv stang mere, hun spurgte om jeg ville have extra nu på på dansk og sagde jeg var en sød fyr, jeg sagde ja og hun gik ud af rummet og kom hurtigt igen ,ja og så kom vi igang med det extra sjove og jeg måtte røre alt jeg ville, der fik ikke langt tid før jeg ikke kunne holde til det mere. vi snakkede et par minutter og hun spurgte om jeg ville have noget at drikke, jeg sagde ja havde det vildt varmt efter den dejlig tid ,hun hentede noget vand til mig, på intet tidspunkt følgte jeg at jeg havde travlt og følte mig velkommen, Hun gav mig et håndklæde og fulgte mig ud til bade værelset hvor jeg fik et bad, bagefter fik jeg tilbage til rummet hvor hun ventede på mig med et stort smil, tog mit tøj på og så viste hun mig ud til døren og gav mig et stort kys på kinden  og sagde om hun snart så mig igen. Jeg sagde intet men tænkte at det gjorde jeg nok 100 procent  da det var en fed oplevelse...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en god beretning. Jeg genkender stedet efter beskrivelsen. Du har været inde i rummet lige til venstre for indgangen. Blot er det mystisk, synes, jeg, at hun skal ud efter gummi midt i det hele, når ydelsen allerede er aftalt ved besøgets begyndelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Måske men jeg havde en god aften 

Og det er det der tæller;-)

Jeg er også kommet på 505, rigtigt meget endda.

Fedt du havde en fed oplevelse, stedet har haft en fantastisk godt ry, indtil der kom ny ejer for ca 1½-2 år siden, hvor det så begyndte at gå den anden vej. Det var årsagen til at jeg droppede det som et af mine absolut foretrukne steder.

Men det kan da være at man skal besøge 505 igen snart, det ville ihvertfald være meget bekvemt for mig da jeg kommer forbi, stort set hverdag:smile:

Og velkommen til dig thaiseaker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Linse, havde en "strip-luder" Klub på samme adresse, før 505 pigerne rykkede ind på adressen.
Det var lækre piger, men de var der ikke længe ..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...