Hop til indhold
Guest Joorn

Thai Massage Copenhagen i Valby

Recommended Posts

Guest Joorn

Så blev der dælenme lige tid at prøve stedet her http://www.thai-massage.dk/start.html i Valby

Udefra ser stedet næsten ud, som der er lukket og slukket og at der ikke sker mere på adressen, men når man først kommer indenfor, ændrer dette billede sig drastisk

Blev modtaget af en smilende, sød, køn, slank thaipige 30+, som bød mig velkommen og som samtidig spurgte til, hvad hun kunne gøre for mig?

Mens vi gik snakkede om, hvilken behandling jeg kunne tænke mig, blev jeg vist ind i et af massagerummene, som findes på stedet (Der er flere af slagsen)

Alt så godt og da pigen jo så rigtig smuk, sød og dejlig ud, valgte jeg en hel time med fuld pakke:wink:

Så hoppede kæden desværre lidt af, for da pigen var på vej ud af rummet med pengene, sagde hun, at hun ville sende en sød kollega med store babser ind, for at klare "opgaven"!??:shock:

Nu er jeg altså ikke specielt til store babser og jeg havde jo allerede sat næsen lidt op til en hyggelig time med hende der modtog mig:-?

Kort efter kommer der så en sød og venlig buttet thaipige ind på 40+, som fortæller, at hun skal give mig en halv time med fuld pakke??:?

Jeg mente jo helt bestemt, at der var aftalt en time, men efter noget snakken på thai ud af døren med kollegaen, siger hun så igen, at det kun er en halv time med fuld pakke! Bandit! :???:

Okay,orkede bare ikke at ligge der på briksen med bar røv og diskutere det ret meget mere, så tænkte, at nu var det sku bare var med at komme i gang og så få det overstået

Lige som det hyggelige og sjove ved forventningen dykkede en smule, ikke helt lige det jeg havde forestillet mig, da jeg bestilte pakken

Efter en meget kort omgang massage, smed hun så kjolen, som var det eneste hun havde på og så fik jeg resten af pakken og efterfølgende et bad

Vil rose stedet for modtagelsen og badet, men det der med, at lade en kollega overtage en aftale, det er sku noget rod, hvis det ikke bliver aftalt ved selve ankomsten

Alt i alt, ikke en af de bedste oplevelser jeg har været ude for og nok ikke et sted jeg vil vende tilbage til

Kunne og skulle nok selv have sagt fra undervejs, men sket er sket 

Gik sku derfra med en følelse af, at føle mig lidt taget ved næsen og pengepungen

Har selvfølgelig også lært noget af lektien, håber i kan bruge min oplevelse på en god måde, så i undgår en lignende oplevelse derude i den store "stygge" verden :smile:

Rigtig god dag til jer alle sammen:-)

Hilsen Joorn

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa.

Æv da også, hvis du har betalt for en time ( som regel omkring 1200kr )  hvad gav du ....         og så kun få en halv time ja så skulle du jo havde haft en del tilbage ??.

Træls at blive snydt , hvis det da ikke var en misforståelse.....       for det er jo ikke noget som får folk til at komme igen.

Tak for oplysningen .

VH

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hunter

.....

.....  sagde hun, at hun ville sende en sød kollega  .......

Ja, det med at de skifter ud, det er ikke så smart, jeg bryder mig heller ikke om det.

Jeg har gjort det til en vane, når jeg kommer et nyt sted, at få bekræftet up-front at det er hende man 'forhandler' med, som også skal give massagen. Forudsat naturligvis, at man synes om hende. Hvis hun så siger at det er en anden, så kan man jo bede om at få den anden at se. Det kan sagtens gøres i en god tone.

Og i forlængelse af det, så også få aftalt hvor længe seancen under alle omstændigheder skal vare, så man ikke risikerer, at stå på gaden alt for tidligt, hvis kanonen går af i utide. Det er der nemlig også masser af eksempler på i beretningerne herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...