Plaskeren 3653 Skrevet 17. September, 2015 Jeg kan vældig godt lide den lodrette fartstribe.Jep, meget fin. Lige som resten af Claire.Fin og delikat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 17. September, 2015 Jep, meget fin. Lige som resten af Claire.Fin og delikat."For lækker til Love" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. September, 2015 He He Nille det er meget sjovere at være sammen med Claire og Dani i virkeligheden end at se billeder af dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 17. September, 2015 (edited) Mmmmmmmmmmmmm...............Så kører den indvendige biograf igen Hold endelig nogle flere pauser fra studiet Claire Redigeret 17. September, 2015 af Butch Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 17. September, 2015 Leg endelig videre Claire - din dejlige rapand... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hybris Skrevet 17. September, 2015 Sexy !! skal vi snart lege sammen igen Claire'musen ?????Det skal iIda. I skal råbolles begge to. Sig til, hvis vi skal have et ordentligt GB med jer begge to på én gang .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 17. September, 2015 Uuhmmm. *dypper Claire i vanillecreme og tager en bid*Hapshaps,/Gina. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 17. September, 2015 Tja jeg har ikke tal på hvor mange jeg har været sammen med i år, har du ? Jo jeg praler nok lidt, men jeg har noget at have det i (vidner), det er ikke opspind.Ja, jeg siger heller ikke, at du lyver... (PS: Der manglede en smiley i den foregående besked. Den får du så her )VenligstFrench 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3653 Skrevet 17. September, 2015 Og du elsker Starwars lige så May the Force be with you Hvis du praler SÅ meget, så skal du søge læge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 17. September, 2015 (edited) Hvis du praler SÅ meget, så skal du søge læge Jeg besøger Dr. Love Redigeret 17. September, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 17. September, 2015 Uuhmmm. *dypper Claire i vanillecreme og tager en bid*Hapshaps,/Gina.Er der smagsprøver? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr X 1458 Skrevet 18. September, 2015 Det er nogle dejlige fotos af en skøn kvinde. Meget inspirerende. Tak for dem og tag endelig nogle flere næste gang du får tid. mvhDr X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. September, 2015 Jeg har ombestemt mig!! jeg synes du ser tyk ud !! på alle billederne!! bum! og din fartstribe er skæv og du har store fødder! ha! Så.. Nu har jeg det bedre.. Ej mit liv sucks Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 18. September, 2015 Jeg har ombestemt mig!! jeg synes du ser tyk ud !! på alle billederne!! bum! og din fartstribe er skæv og du har store fødder! ha! Så.. Nu har jeg det bedre.. Ej mit liv sucks Du ved godt hvad man siger om piger med store fødder ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. September, 2015 Jeg har ombestemt mig!! jeg synes du ser tyk ud !! på alle billederne!! bum! og din fartstribe er skæv og du har store fødder! ha! Så.. Nu har jeg det bedre.. Ej mit liv sucks Du skulle have gået til Louis Nielsen https://www.youtube.com/watch?v=OGxwx82Fk0Y Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. September, 2015 Du ved godt hvad man siger om piger med store fødder ikke? øøøøh.. at de bruger store sko??! At de i virkeligheden er hobitter, og at Claire måske har en ring af guld gemt på et hemmeligt sted?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. September, 2015 Du skulle have gået til Louis Nielsen https://www.youtube.com/watch?v=OGxwx82Fk0Y Haha.. jeg tror jeg har prøvet værre.. jeg tror faktisk at jeg gjorde det så sent som i morges da jeg tog Chritellatina fra onsild, netop i fortvivlelse efter at have set på Claires billeder igår!!! altså før jeg besluttede at hun var tyk og havde store fødder!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 18. September, 2015 Total nice body !!!! lækre fotos.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 18. September, 2015 øøøøh.. at de bruger store sko??! At de i virkeligheden er hobitter, og at Claire måske har en ring af guld gemt på et hemmeligt sted?! De vælter ikke så nemt i blæsevejr. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9514 Skrevet 18. September, 2015 Uuhmmm. *dypper Claire i vanillecreme og tager en bid*Hapshaps,/Gina.Jeg ville nok foretrække at slikke det af - og dyppe igen osv. Men sådan har vi alle jo hver vores lyster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 18. September, 2015 Jeg ville nok foretrække at slikke det af - og dyppe igen osv. Men sådan har vi alle jo hver vores lyster.Det har jeg skam også gjort mange gange med Claire - men nu var det bare tid for at sætte tænderne i de baller. Mvh,/Gina. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 18. September, 2015 Det har jeg skam også gjort mange gange med Claire - men nu var det bare tid for at sætte tænderne i de baller. Mvh,/Gina.Lige nu ville jeg så gerne have været en flue på væggen, once upon a time Flies go everywhere! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. September, 2015 (edited) Lige nu ville jeg så gerne have været en flue på væggen, once upon a time Flies go everywhere! Flies go everywhere! Mostly on shit ! Jeg vil hellere være med end at glo. Redigeret 18. September, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg