Nille 6301 Skrevet 17. September, 2015 Du mener vel ikke SD? Ellers ved jeg ikke, hvad det er.SB= sugar babe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Annette6 Skrevet 17. September, 2015 Nej det tror jeg ikke Annette6Jeg tror at muligheden, der kunne have været er ødelagt af pro pigers indtog på sugardating, og af at der er blevet oprettet et forum på Eroguide.dk, til at anmelde oplevelser med sugarbabes.Sugardating udgøres af i princippet lukkede fora for brugere med login, men alligevel kan pigerne risikere at bliver anmeldt, som havde de annonceret offentligt som de pro piger.Søger piger på sugardating på trofds heraf, tror jeg at det er piger, der vælger at tage muligheden for at blive anmeldt og omtalt med som en del af gamet, og derfor godt vil spare de udgifter som pro piger har, men de vil også have det samme eller mere for sex, som de pro piger tager.Så ja jeg tror at de meget anonyme chat kanaler, hvor den slags tidligere lod sig gøre er et overstået kapitel.Jeg forsømte desværre selv at dyrke muligheden.Venlig hilsenRejsenetværkSå skal du ind og søge en fast elskerinde og det tror jeg ikke er umuligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg