Cat 11 Skrevet 18. September, 2015 Har af og til tilbudt en ydelse som var meget populær privat, men er stoppet pga. "faren" ved at blive "afsløret" herinde. Ville ønske at det kunne blive respekteret, at man ikke ønsker at blive omtalt - ej heller i lettere anonymiseret form. Jeg ønsker kun ganske få besøg, vil selv bestemme, hvem jeg vil se, og ligeledes er det ikke den samme ydelse, mine besøgende får tilbudt - det afhænger helt og aldeles af kemien. Hilsen Askepot 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 18. September, 2015 Det er så ærgerligt, at det er sådan, og hvor sørgeligt det end lyder, så er alle piger bare nødt til at skrive sig bag øret, at diskretion på ingen måde er en selvfølge og så tage højde for det. Men din skuffelse forstår jeg sagtens.Det er flere gange set herinde, at en pige har givet en ekstraydelse, som ikke lige står på menuen... Og den gerning bliver så "taknemligt" gengældt ved at manden bare ikke kan lade være at blære sig med det - for uuuuh, så er han jo noget specielt i forhold til de andre af pigens gæster. Det er lavt og usselt... Men man må som pige bare desværre altid være klar over, at det er en risiko. 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 18. September, 2015 Har af og til tilbudt en ydelse som var meget populær privat, men er stoppet pga. "faren" ved at blive "afsløret" herinde. Ville ønske at det kunne blive respekteret, at man ikke ønsker at blive omtalt - ej heller i lettere anonymiseret form.Ja, det er langt mere end surt. Jeg har selv været et sted, hvor pigen slet ikke ønskede omtale eller antydninger, og selv om skrivekløen var næsten uudholdelig, respekterede jeg ønsket. Man skal jo ikke spytte i sin egen kål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. September, 2015 Ja, det er langt mere end surt. Jeg har selv været et sted, hvor pigen slet ikke ønskede omtale eller antydninger, og selv om skrivekløen var næsten uudholdelig, respekterede jeg ønsket. Man skal jo ikke spytte i sin egen kål.Hvad er fedt ved en super oplevelse hvis man ikke kan dele den med andre.... lidt ligesom at begå et mord uden nogen finder liget eller opdater det. -man kan selvfølgelig undlade detaljerne om pigen hvis hun ikke ønsker det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 18. September, 2015 (edited) Hvad er fedt ved en super oplevelse hvis man ikke kan dele den med andre.... At man kan gentage den ..... Redigeret 18. September, 2015 af Borende X 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. September, 2015 Hvis pigen ikke ønsker det skal hun sige det og så må kunden styre sit ego og lade være med at skrive en anmeldelse. Når det er sagt er anmeldelser vel en stor del af grundlaget for dette forum. Var der kun debat, hyggesnak og annoncering tror jeg ikke der var mange herinde. Desuden er det godt når flere skriver hvem der giver dårlig service så man ved at dem skal man ikke besøge. Det er ikke for at objektificere glædespiger, men sort på hvidt betaler man til tider mange surttjente penge og så vil man gerne have en god oplevelse. Anmeldelserne er et nødvendigt onde, men det skal selvfølgeligt respekteres hvis en pige ikke vil anmeldes. Håber i forstår hvad jeg mener, det er ikke for at træde nogen over tæerne eller objektificere dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. September, 2015 At man kan gentage den ..... Du kan også sidde hjemme og spille den af på Plejehjemmet St. Kødlyst, så behøver du slet ikke at dele den med nogen. - og gentage oplevelsen i en uendelig løkke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 18. September, 2015 Du kan også sidde hjemme og spille den af på Plejehjemmet St. Kødlyst, så behøver du slet ikke at dele den med nogen. - og gentage oplevelsen i en uendelig løkke.På St. Kødlyst er det nødvendigt med en håndfast sygeplejerske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 18. September, 2015 Når det er sagt er anmeldelser vel en stor del af grundlaget for dette forum. Er det mig, der har misforstået Cats indlæg, eller handlede det om specielle ydelser til udvalgte og ikke decideret om anmeldelser? Min indlæg gik i hvert fald på den problemstilling og ikke om at frabede sig anmeldelser. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. September, 2015 (edited) Er det mig, der har misforstået Cats indlæg, eller handlede det om specielle ydelser til udvalgte og ikke decideret om anmeldelser? Min indlæg gik i hvert fald på den problemstilling og ikke om at frabede sig anmeldelser. Tror jeg misforstod det. Det var nok kun de specielle ønsker hun mente. Undskyld for det lange indlæg til dig Cat. Men der er også piger der slet ikke vil anmeldes. Redigeret 18. September, 2015 af Prowler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 18. September, 2015 Tror jeg misforstod det. Pyt... Det ser ikke ud til, at du er den eneste, der gjorde det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 18. September, 2015 Men der er også piger der slet ikke vil anmeldes.I know... Jeg var selv én af dem tilsidst 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. September, 2015 I know... Jeg var selv én af dem tilsidst Var det pga. BX's kærlighedserklæring/digte ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 18. September, 2015 Var det pga. BX's kærlighedserklæring/digte ? Hans kærlighed har han dog aldrig erklæret... Det ville også være lidt sært. Men nej. Det var det ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. September, 2015 Hans kærlighed har han dog aldrig erklæret... Det ville også være lidt sært. Men nej. Det var det ikke. BX gider du ikke linke til dit kærlighedsdigt til Nikita jeg tror det har forbigået hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 18. September, 2015 BX gider du ikke linke til dit kærlighedsdigt til Nikita jeg tror det har forbigået hende Det tror jeg ikke. Jeg tror til gengæld ikke, at du kender forskel på kærlighedserklæringer og begejstring. Eller også spiller du dum... For en gang skyld... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. September, 2015 Det tror jeg ikke. Jeg tror til gengæld ikke, at du kender forskel på kærlighedserklæringer og begejstring. Eller også spiller du dum... For en gang skyld... Jeg husker der var en meget kærlig begejstring, der stod noget mellem linjerne, lad få linken og kortene på bordet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 18. September, 2015 Jeg husker der var en meget kærlig begejstring, der stod noget mellem linjerne, lad få linken og kortene på bordet.Ja, for det er jo, hvad denne debat handler om??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. September, 2015 Ja, for det er jo, hvad denne debat handler om??? Min pointe er at nogle mænd overskrider pigernes grænser og derfor frabeder de anmeldelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 18. September, 2015 Min pointe er at nogle mænd overskrider pigernes grænser og derfor frabeder de anmeldelser.Okay... Men det var så ikke derfor, at jeg frabad mig anmeldelser. Det var heller ikke pga BX. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. September, 2015 Okay... Men det var så ikke derfor, at jeg frabad mig anmeldelser. Det var heller ikke pga BX. jamen hvorfor frabad du anmeldelser til sidst ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 18. September, 2015 jamen hvorfor frabad du anmeldelser til sidst ?Lige det, har jeg tidligere skrevet så uendelig meget om, og jeg kommer ikke til at gentage mig selv i denne tråd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. September, 2015 Lige det, har jeg tidligere skrevet så uendelig meget om, og jeg kommer ikke til at gentage mig selv i denne tråd. ok så mig jeg søge og hige i gamle bøger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 18. September, 2015 ok så mig jeg søge og hige i gamle bøger.hvorfor er det vigtigt ??? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg