Genertfyr21 2 Skrevet 19. September, 2015 hej eg har besluttet at jeg vil prøve en GP iaften for første gang i aften. Er der nogle der kan anbelale en god en eller steder i København eller omegn. Er en 21 år fyr 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. September, 2015 hej eg har besluttet at jeg vil prøve en GP iaften for første gang i aften. Brug noget mere tid på at finde den rigtige pige og se noget tv i aften. Det lyder som noget panik. Når du efter moden overvejelse har fundet den rigtige pige, så kontakt hende, få en snak og lav så eventuelt en aftale, hvis i begge føler der er basis for dette 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. September, 2015 hej eg har besluttet at jeg vil prøve en GP iaften for første gang i aften. Er der nogle der kan anbelale en god en eller steder i København eller omegn. Er en 21 år fyr Jeg er helt enig med Bluejacket.Brug noget tid på at finde en sød pige.Hastværk er ofte lastværk. Herudover er det svært at pege på specifikke piger, da vi alle har forskellig smag.Hvad jeg tænder på, synes du måske ikke lige er dig.Tænk også over om du vil have en kæresteoplevelse (GFE) eller om det skal være en omgang "lige på" og hårdt.Uanset hvad vil jeg dog anbefale dig, at du køber mindst en time, da det at ligge og pillowtalke, for mig, er en stor del af det at besøge en GP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg