AlfaN 2235 Skrevet 20. September, 2015 Så fik jeg taget mig sammen og kom afsted til Jade for 2 gang, hun er altså noget for sig selv. Lille lækker sag, sød og snakkesalig, god humor og fræk som bare pokker.Holder oplevelsen for mig selv, men kommer bestemt igen https://annoncelight.dk/showad/191950 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sometimes 97 Skrevet 20. September, 2015 ser spændende ud! jeg er ikke så vant med thai, men det her ligner noget som burde besøges vil du sige hvad du fik af ydelser og hvad du betalte? på forhånd tak mvh sometimes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 20. September, 2015 ser spændende ud! jeg er ikke så vant med thai, men det her ligner noget som burde besøges vil du sige hvad du fik af ydelser og hvad du betalte? på forhånd tak mvh sometimesFik B2B med afslutning(Handjob) + lidt extra som bliver ml mig og Jade Gav 1000 kr.Hun stopper sidst i oktober. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9510 Skrevet 21. September, 2015 (edited) som bliver ml mig og Jade Og de løbende 500-1000 læsere af Eroguide (hidtil +1000 visninger af denne tråd) ...Se også:https://www.eroguide.dk/forum/topic/42974-diskretion/(Ja, du skriver ikke præcis hvad, det ved jeg godt) Redigeret 21. September, 2015 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 21. September, 2015 Og de løbende 500-1000 læsere af Eroguide (hidtil +1000 visninger af denne tråd) ...Se også:https://www.eroguide.dk/forum/topic/42974-diskretion/(Ja, du skriver ikke præcis hvad, det ved jeg godt)hvor vil du hen med det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 21. September, 2015 hvor vil du hen med det?Jeg har nu heller ikke forstået Bebob ' s skriv! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9510 Skrevet 21. September, 2015 hvor vil du hen med det?Vel, du skriver ikke hvad - men nu ved 1000vis af mennesker at man kan få lidt mere end der måske ellers fremgår ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 22. September, 2015 Vel, du skriver ikke hvad - men nu ved 1000vis af mennesker at man kan få lidt mere end der måske ellers fremgår ... det fremgår jo så i andre tråde om Jade, så lad være at have ondt i røven!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
donus 59 Skrevet 22. September, 2015 Vi får vel alle lidt ekstra her og der. Derfor skal man da ikke udstille pigen da det ofte er kemi der afgør oplevelsen.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 22. September, 2015 Vi får vel alle lidt ekstra her og der. Derfor skal man da ikke udstille pigen da det ofte er kemi der afgør oplevelsen....jeg mener bestemt ikke jeg udstiller nogen. Du må meget gerne gøre opmærksom på hvor? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9510 Skrevet 22. September, 2015 det fremgår jo så i andre tråde om Jade, så lad være at have ondt i røven!!Du har nok ret. Jeg var nok påvirket af den anden tråd - men ondt i r... har jeg netop ikke. Det er jo ikke misundelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg