Liderbassen 74 Skrevet 20. September, 2015 Hej. Jeg ved ikke om det er sandt. Men har hørt en lille fugl synge om at Karen kommer tilbage til Aarhus i den kommende uge. Nogen der kan bekræfte dette ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mingo100 8 Skrevet 21. September, 2015 (edited) Ja, hun er i Aarhus nu. Redigeret 21. September, 2015 af mingo100 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hvemder 0 Skrevet 22. September, 2015 Ja, hun er i Aarhus nu.Er der nogen der kan bekræfte dette? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbassen 74 Skrevet 22. September, 2015 Åbenbart ikke ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. September, 2015 ifølge wiki'en er hun tilbage men du kan da give hende et ring og se om hun er der http://www.shemalewiki.com/?type=page&id=859&itemid=1539&refid=859&lan=da-dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hvemder 0 Skrevet 28. September, 2015 Hun synes ikke at svare. Nogle der har haft mere held? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbassen 74 Skrevet 29. September, 2015 Har snakket med hende i aftes. Hun starter med at arbejde efter kl 16 idag. Så skal jeg bare afsted så jeg kan blive den første der nyder hendes dejlige kanon. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hvemder 0 Skrevet 29. September, 2015 Hvad er hendes priser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. September, 2015 hvis Karen har samme priser endnu,så 600.kr for blow og 1000.kr for en halv time.du vil ikke fortryde et besøg hos TS Karen.mvh adolf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eve 0 Skrevet 6. Oktober, 2015 Hvordan kontaker man Karen, eller hvor finder man hende? Har ringet i flere dage, uden svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg