Jomfruen26 132 Skrevet 21. September, 2015 (edited) Jeg har en fræk aftale, men vil gerne dyrke sikker sex(også ved oralsex). Er der nogen af kvinderne her, som har prøvet de der kondomer med smag, som kan fortælle, om de kan anbefales at bruge? Føles de bedre i munden end almindelige kondomer, eller er de stadig vamle, selvom der er smag i dem? Jeg går ud fra at man skal holde sig langt fra latex kondomer til blowjobs? Redigeret 21. September, 2015 af Jomfruen26 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 21. September, 2015 Er der nogen som har prøvet de der kondomer med smag, som kan fortælle, om de kan anbefales at bruge? Gerne kondomer uden latex.Tjah, jeg prøvede for ikke så længe siden et eksemplar hos en glædespige. Det smagte af jordbær, og via nogle mellemled fik jeg en "kemisk" jordbærsmag i munden. Ikke nogen fuldtræffer, må jeg sige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 21. September, 2015 Jeg lover dig, at kemisk jordbærsmag er langt bedre end adder badder gummismag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jomfruen26 132 Skrevet 21. September, 2015 Jeg lover dig, at kemisk jordbærsmag er langt bedre end adder badder gummismag Men hvordan er det i forhold til piksmag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 21. September, 2015 Jeg lover dig, at kemisk jordbærsmag er langt bedre end adder badder gummismag AHAHAHA bliver du aldrig træt af dem og skal prøve noget andet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 21. September, 2015 AHAHAHA bliver du aldrig træt af dem og skal prøve noget andet? Nix, London Jordbær fungerer perfekt for mig, til gengæld må jeg tage mig i at fnise, når jeg spiser rigtige jordbær 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 21. September, 2015 Men hvordan er det i forhold til piksmag?Er din næste date en mand? siden du spørg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 21. September, 2015 Men hvordan er det i forhold til piksmag?Fint fint. Men din date har vel de gummier hun kan li, eller hvad? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 21. September, 2015 Nix, London Jordbær fungerer perfekt for mig, til gengæld må jeg tage mig i at fnise, når jeg spiser rigtige jordbær Bliver du også mega våd når du spiser de rigtige? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jomfruen26 132 Skrevet 21. September, 2015 (edited) Fint fint. Men din date har vel de gummier hun kan li, eller hvad? Det lyder ikke til, at hun normalt bruger kondom ved oralsex? Er det dem med latex du bruger? Hvis det er, lugter de så ikkke grimt?Disse? http://www.kondomland.dk/1_stk__london_red_kondom-p-2864.html Redigeret 21. September, 2015 af Jomfruen26 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 21. September, 2015 Jeg lover dig, at kemisk jordbærsmag er langt bedre end adder badder gummismag Kan du så ikke få fat i nogen, der smager af lakrids? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 21. September, 2015 (edited) Prinz: Heldigvis ikke, det ville være upassende BX Det kigger jeg lige på Jomfru, jeps, det er præcis dem. Dog køber jeg så mange af gangen, at prisen bliver en anden Redigeret 21. September, 2015 af Liv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 21. September, 2015 (edited) Sikke dog nogle svar! (Skriv). Redigeret 21. September, 2015 af Krølle Bølle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 21. September, 2015 Sikke dog nogle svar!havde du håbet på der fandtes kondomer med "Krølle Bølle is" smag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 21. September, 2015 (edited) (slettet, jeg svarede på et forkert indlæg) Redigeret 21. September, 2015 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. September, 2015 Jeg prøvede et af de der london jordbær nogle i dag. Jeg kan slet ikke med den farve, jeg får jo et chock hver gang jeg ser det Jeg er ikke til kondomer med smag, men spørg dog pigen? Det er vel hende der skal sutte på det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 21. September, 2015 havde du håbet på der fandtes kondomer med "Krølle Bølle is" smag? Ikke det værste der kunne ske.Men typisk afsporing af en tråd!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Delphi Skrevet 21. September, 2015 Hvis man nu startede med en gang græsk, ville kondomet måske også ha' fået lidt smag??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jomfruen26 132 Skrevet 21. September, 2015 (edited) Jeg prøvede et af de der london jordbær nogle i dag. Jeg kan slet ikke med den farve, jeg får jo et chock hver gang jeg ser det Jeg er ikke til kondomer med smag, men spørg dog pigen? Det er vel hende der skal sutte på det? Men når hun ikke er vant til blowjob med kondom, er det godt med lidt anbefalinger. Indtil videre kan jeg se, at London jordbær måske er god at prøve. Redigeret 21. September, 2015 af Jomfruen26 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Annette6 Skrevet 21. September, 2015 Jeg har en fræk aftale, men vil gerne dyrke sikker sex(også ved oralsex). Er der nogen af kvinderne her, som har prøvet de der kondomer med smag, som kan fortælle, om de kan anbefales at bruge? Føles de bedre i munden end almindelige kondomer, eller er de stadig vamle, selvom der er smag i dem? Jeg går ud fra at man skal holde sig langt fra latex kondomer til blowjobs?Man kan få med rigtig mange smag .. Mener også jeg har set med lakrids.Det jeg synes er værst er den lille tut for oven - synes den føles underlig i munden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 21. September, 2015 Men når hun ikke er vant til blowjob med kondom, er det godt med lidt anbefalinger. Indtil videre kan jeg se, at London jordbær måske er god at prøve.Om ikke andet så får farven dig til at nynne melodien fra starwars Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 21. September, 2015 Hvis man nu startede med en gang græsk, ville kondomet måske også ha' fået lidt smag??? Ikke af lagkage, da ....... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jomfruen26 132 Skrevet 21. September, 2015 Er latexkondomer noget man skal holde sig fra når det skal bruges til oralsex? Lugter dem med smag også meget, eller er der gjort noget ved dem, så de ikke lugter så grimt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. September, 2015 Om ikke andet så får farven dig til at nynne melodien fra starwars haaaaaaaaaaaaaahhahahahah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 21. September, 2015 Man kan få med rigtig mange smag .. Mener også jeg har set med lakrids.Det jeg synes er værst er den lille tut for oven - synes den føles underlig i munden Så bid den dog af inden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg