TommyHansen 2972 Skrevet 23. September, 2015 Uha, det ser godt ud.En moderne, frigjort, skøn dansk kvinde med dejlige runde bryster og langt lyst hår holder gangbang i Vejle om to uger.Hun er til analsex, hun sutter uden gummi og man må komme hende i munden og ansigtet og hun vil gerne have slikket numsehullet. https://annoncelight.dk/showad/190414 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MM40 Skrevet 23. September, 2015 Nu var jeg en af de heldige der var med sidste gang - og derfor ærgrer jeg mig gul, grøn og blå over at jeg ikke kan den dag Til de heldige der kan: glæd jer - hun er hamrende lækker, fræk og umættelig .... har sjældent set en pige få så meget pik og bare vær liderlig efter mere ... og mere ... og ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. September, 2015 Nu var jeg en af de heldige der var med sidste gang - og derfor ærgrer jeg mig gul, grøn og blå over at jeg ikke kan den dag Til de heldige der kan: glæd jer - hun er hamrende lækker, fræk og umættelig .... har sjældent set en pige få så meget pik og bare vær liderlig efter mere ... og mere ... og ...Det var mit første Gangbang, da jeg var afsted til Jenny's debut - jeg er sikker på vi var to begejstrede debutanter, og jeg kan kun tilslutte mig at hun er en total fantastisk pige - og jeg har taget fri den 6. oktober Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. September, 2015 Hørte lige at der ikke er så mange tilmeldinger - hun er ellers super fræk!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MM40 Skrevet 28. September, 2015 Det var mit første Gangbang, da jeg var afsted til Jenny's debut - jeg er sikker på vi var to begejstrede debutanter, og jeg kan kun tilslutte mig at hun er en total fantastisk pige - og jeg har taget fri den 6. oktoberTja nu var jeg ikke debutant .. faktisk tværtimod .. har deltaget i mange gangbangs efterhånden, men Jenny var debutant .. og det klarede hun til et klokkeklart 13 tal .... og derfor kun dejligt at hun vender tilbage og så må man bare sande ..hvor der er vilje er der vej .. har fået det kringlet, så jeg nu kan deltage den 6 KORS jeg glæder mig til at møde den frækkert igen ... (hun er liiiiiige i hælene på fru anne ) ... så jeg deltager .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. September, 2015 Tja nu var jeg ikke debutant .. faktisk tværtimod .. har deltaget i mange gangbangs efterhånden, men Jenny var debutant .. og det klarede hun til et klokkeklart 13 tal .... og derfor kun dejligt at hun vender tilbage og så må man bare sande ..hvor der er vilje er der vej .. har fået det kringlet, så jeg nu kan deltage den 6 KORS jeg glæder mig til at møde den frækkert igen ... (hun er liiiiiige i hælene på fru anne ) ... så jeg deltager ....jamen så ses vi jo måske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. September, 2015 (edited) spottede lige at der var kommet et nyt foto på annoncen, og at der ligger lidt flere hvis man ser på profilen - bl.a er close-up af fissen - FRÆK PIERCING Redigeret 29. September, 2015 af Trofast Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Oktober, 2015 hvis hun læser med her - så også gerne et close-up af numsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fick 112 Skrevet 2. Oktober, 2015 hun er også på sugardaters,under navnet Jenny,hun er en usædvanlig pikglad pige med lidt former 0g rigtig kønt ansigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Oktober, 2015 (edited) hun er også på sugardaters,under navnet Jenny,hun er en usædvanlig pikglad pige med lidt former 0g rigtig kønt ansigt Ja jeg har knaldet hende efter at have mødt hende derinde. Jeg blev opmærksom på det var hende, da jeg kunne genkende hendes krop på billederne. Ja jeg kan bekræfte at Fick har ret i, at hun er en pikglad pige med former. Redigeret 3. Oktober, 2015 af troldmanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Oktober, 2015 Kan se at der nu igen er kommet flere nye fotos på annoncen - der er faktsik mange hvis man går ind på profilen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MM40 Skrevet 5. Oktober, 2015 Lækre billeder af en lækker tøs klik på "PIGE" til øverst til højre, så kommer billederne frem ...uha man glæder sig til imorgen ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Oktober, 2015 så er det i dag....... FRÆKT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 6. Oktober, 2015 glæder mig til at høre hvor mange i var og gik det godt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MM40 Skrevet 6. Oktober, 2015 der var "desværre" lidt crowded fra starten fik jeg fortalt, men da jeg var der mellem 11 og 13 gik det super, med en 5 - 6 stykker, men pigen kunne tage fra og fik vel tørlagt alle de mænd der mødte op .... for satan hun er frækkert af en "pikliderlig høne" Jeg er stensikker deltager næste gang !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 6. Oktober, 2015 lyder mega fedt kunne være man skulle tage fri næste gang hun er der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Freddy8830 Skrevet 6. Oktober, 2015 Kan kun tilslutte mig MM's indlæg. Der var mange den første time men passende senere. Og hendes blow er uimodståeligt Dejlig tøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Singelswingerfyr 35 Skrevet 6. Oktober, 2015 Jeg var der også, sidst på dagen, så vi 3 fyre sluttede af med maner' det var frækt, skøn kvinde ja sutter og sluger som en drøm, fedt at opleve hende for orgasme da en fyr tog hende hårdt i røven.. Vi ses næste gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 6. Oktober, 2015 lyder godt ,håber jeg er klar hvis der bliver en gentagelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
okay74 3 Skrevet 15. Oktober, 2015 Håber snart hun laver et nyt gb Gerne lidt mere mod nord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg