Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Drenge,

Her lige en beretning om min sidste aftale med min favorit masage pige,

øen dejlig erotisk buttet pige der har de tungeste dejlige naturlige bryster!

Hun møder mig med et stort smil kun iført palliet kjole der intet skjuler,

oppe på briksen elter hun en på bedste vi for massagen er helt i top.

Bedst som man ligger der skiftevis og ømmer sig eller slumre holdes den...

altså eriktionen da hun mestre konstant at få brysterne i kontakt med en 

samt selvfølgelig den direkte massage af boller og penis.

Vi starte altid med den dejligst spanske og franske opvarmning til den går,

dermed er det ik svært at holde eriktionen en time uden at den går af...

og viljen time fantastisk at ha jern på mens rygstykkerne vrides hårdt;)

Når så det er tiden er hun altid istand til at vride den største udløsning ud af mig;)

I kender jo nok alle den dejlige pige Dalya og hvis ikke så prøv det;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Dalya er dejlig, også anbefaling herfra. Men hun hører da ikke til under thai massage.

mvh

Dr X

Redigeret af Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hvor holder hun til der står bare tæt på Bagsværd det er et vidt begreb 

Nu er Bagsværd jo ingen verdensby på størrelse med New York.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hvor holder hun til der står bare tæt på Bagsværd det er et vidt begreb 

tæt på bagsværd station, skal tolkes som inden for en rimelig gå afstand hvis du tager offentligt transport ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super har tit tænkt og besøge hende men og havde på tidspunkt også halv aftale men da jeg skal med offentlige så er det ikke lige til hvis man ikke ved andet end det e omkring bagsværd

Tjah, du kunne jo prøve at tage et kort og med en passer slå en cirkel på f.eks 1000 m rundt om Bagsværd Station. Så vil du kunne se, hvor langt du egentlig kan nå omkring ved at gå blot 10-12 minutter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah, du kunne jo prøve at tage et kort og med en passer slå en cirkel på f.eks 1000 m rundt om Bagsværd Station. Så vil du kunne se, hvor langt du egentlig kan nå omkring ved at gå blot 10-12 minutter

Borende X jamen da jeg i forvejen ikke kender Bagsværd har jeg ikke gidet tage turen fra Rødovre til Bagsværd med det offentlige det tar i forvejen lang tid ;) .. Ikke alle har bil , det kan ikke betale sig i København :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Borende X jamen da jeg i forvejen ikke kender Bagsværd har jeg ikke gidet tage turen fra Rødovre til Bagsværd med det offentlige det tar i forvejen lang tid ;) .. Ikke alle har bil , det kan ikke betale sig i København :D

Nej, ikke alle har bil. Heller ikke jeg, og det af samme grund, som du anfører.

Alligevel har jeg en ret stor aktionsradius med det offentlige, når jeg skal på pjank. Jeg har således et par gange taget regionaltoget til Ringsted og en bus videre https://www.eroguide.dk/forum/topic/13950-på-eventyr-hos-eventyrpigerne/?do=findComment&comment=97584. Ja, jeg har endda brugt min berømte cykel, som man jo kan have med i S-toget. Og jeg er heller ikke bange for at gå 10-15 minutter oven i, hvis det er dét, der skal til for at nå målet.

Da jeg f.eks kom på SexyClub, tog jeg toget til Buddinge Station og gik det kvarters tid, det tager for at nå til Vandtårnsvej 68. På bl.a. Gerog kan jeg forstå, at det er væsentligt mindre kompliceret at besøge Dalya.

Hvor der er vilje, er der vej. Hvis man selv vil ville.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Borende X jamen da jeg i forvejen ikke kender Bagsværd har jeg ikke gidet tage turen fra Rødovre til Bagsværd med det offentlige det tar i forvejen lang tid ;) .. Ikke alle har bil , det kan ikke betale sig i København :D

 

Hun har en profil herinde. Skriv en PM til hende, og spørg hvor lang tid det tager at gå fra stationen til hendes sted.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er Bagsværd jo ingen verdensby på størrelse med New York.

Når man stammer der fra, er det nærmest verdens navle :-D

Beklager afsporingen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Borende X jamen da jeg i forvejen ikke kender Bagsværd har jeg ikke gidet tage turen fra Rødovre til Bagsværd med det offentlige det tar i forvejen lang tid ;) .. Ikke alle har bil , det kan ikke betale sig i København :D

 

 

Arhhh – hold nu helt op. Det lyder da mest af alt af, at du bare er nysgerrig – uden rigtigt at gide noget.

1: I annoncen står der ”Tæt på Bagsværd Station”, Hvorfor bliver du ved med at skrive ”i nærheden af Bagsværd”.

2: Du skriver, at du havde en halv aftale. Havde du så ikke talt med Dalya og fået at vide, hvor det er?

3: Du skriver, at du ikke kender Bagsværd. Har du prøvet at checke på rejseplanen.dk. Linje B kører fra Rødovre st. til Bagsværd st. Det tager 39 minutter. Hvis du vil kaste dig ud i noget med et par busser, kan du vist gøre det hurtigere.

Så lad nu være med at bruge de ynkelige undskyldninger for at lokke en nærmere adresse ud af folk. Du kan jo også bare ringe til Dalya og spørge. Og lad nu være med at spørge her om, hvad hendes telefonnummer er J

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Arhhh – hold nu helt op. Det lyder da mest af alt af, at du bare er nysgerrig – uden rigtigt at gide noget.

1: I annoncen står der ”Tæt på Bagsværd Station”, Hvorfor bliver du ved med at skrive ”i nærheden af Bagsværd”.

2: Du skriver, at du havde en halv aftale. Havde du så ikke talt med Dalya og fået at vide, hvor det er?

3: Du skriver, at du ikke kender Bagsværd. Har du prøvet at checke på rejseplanen.dk. Linje B kører fra Rødovre st. til Bagsværd st. Det tager 39 minutter. Hvis du vil kaste dig ud i noget med et par busser, kan du vist gøre det hurtigere.

Så lad nu være med at bruge de ynkelige undskyldninger for at lokke en nærmere adresse ud af folk. Du kan jo også bare ringe til Dalya og spørge. Og lad nu være med at spørge her om, hvad hendes telefonnummer er J

 

 

 

1. Tæt og i Nærheden er da er da det samme, men jeg har tit set / læst at der står i nærheden af en station så ender det med man skal gå flere timer.

2. Jeg havde en halv aftale ja, men hun ville ikke ud med hvor henne ca det var i forhold til stationen ( måske har hun haft dårlige erfaringer med det , jeg ved det virkelig ikke ) , men jeg havde en halv aftale som sagt, men da jeg ikke kunne få af vide radius fra stationen, så ville jeg ikke tage så langt for det, jeg har nemlig TIT kigget på hendes annonce, ligesom hende fra Søborg der ligeledes også kører nogen lunde samme positive stil som man læser her inde.

3. Jep , jeg har tjekket rejseplanen, og jeg ved godt hvordan jeg kom der hen, men så har jeg tænkt nej Bruna er stadig i Danmark og derfor besøgt hende, hun boede 5 minutter fra hvor jeg var. Og der vidste jeg ihvertfald hvad jeg fik for pengene, men hun er her ikke mere desværre.

Bent du har vidst ikke fået din morgenkaffe, jeg har snakket med hende i telefonen dengang, og normalt har jeg det sådan jeg gerne vil have et ca sted hvor jeg skal hen frem for bare "Bagsværd" station .. Lidt ligesom jeg siger til dig, mød mig inde på strøget. Det er et vidt begreb. :) 

Jeg skrev absolut ikke for at få spydigheder, og egentlig kan du være helt ligeglad med hvad jeg spørger personerne om jeg snakker med :) - Hvis jeg har lyst til at spørge om hvad sko str hun bruger, eller hvor hun handler henne gør jeg da det. 

Så lad os lige klappe hesten på halsen, og ae den mens vi dæmper tonen. :)

Og tar da også gerne min scooter hvis jeg finder ud af det er med busskifte flere steder, det vil jeg sku hellere end sidde i et tog ... :) Så derfor er det også en af grundene til jeg spørger ca hvor jeg skal hen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

1. Tæt og i Nærheden er da er da det samme, men jeg har tit set / læst at der står i nærheden af en station så ender det med man skal gå flere timer.

2. Jeg havde en halv aftale ja, men hun ville ikke ud med hvor henne ca det var i forhold til stationen ( måske har hun haft dårlige erfaringer med det , jeg ved det virkelig ikke ) , men jeg havde en halv aftale som sagt, men da jeg ikke kunne få af vide radius fra stationen, så ville jeg ikke tage så langt for det, jeg har nemlig TIT kigget på hendes annonce, ligesom hende fra Søborg der ligeledes også kører nogen lunde samme positive stil som man læser her inde.

3. Jep , jeg har tjekket rejseplanen, og jeg ved godt hvordan jeg kom der hen, men så har jeg tænkt nej Bruna er stadig i Danmark og derfor besøgt hende, hun boede 5 minutter fra hvor jeg var. Og der vidste jeg ihvertfald hvad jeg fik for pengene, men hun er her ikke mere desværre.

Bent du har vidst ikke fået din morgenkaffe, jeg har snakket med hende i telefonen dengang, og normalt har jeg det sådan jeg gerne vil have et ca sted hvor jeg skal hen frem for bare "Bagsværd" station .. Lidt ligesom jeg siger til dig, mød mig inde på strøget. Det er et vidt begreb. :) 

Jeg skrev absolut ikke for at få spydigheder, og egentlig kan du være helt ligeglad med hvad jeg spørger personerne om jeg snakker med :) - Hvis jeg har lyst til at spørge om hvad sko str hun bruger, eller hvor hun handler henne gør jeg da det. 

Så lad os lige klappe hesten på halsen, og ae den mens vi dæmper tonen. :)

Og tar da også gerne min scooter hvis jeg finder ud af det er med busskifte flere steder, det vil jeg sku hellere end sidde i et tog ... :) Så derfor er det også en af grundene til jeg spørger ca hvor jeg skal hen :) 

Tja - hvad skal jeg sige - blot, at det må være lidt svært for dig at være aktiv "massage-tester" med alle de problemer du har :-D 

Jeg er temmelig sikker på, at Dalya havde fortalt dig, hvor langt der er fra Bagsværd Station, hvis du spurgte hende. Men ellers har du sikkert ret I, at der er mange, der har haft dårlige erfaringer med at uddele adresser.

Fortsat god søndag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hah Ja men jeg har skam testet mange men det er et utaknemlig job ingen kørselsfradrag :) Og borende X jeg har bare det mindre tid end jeg havde da jeg startede på det :) - men jeg havde også fundet 3 jeg besøgte tit men hun stoppede , så fandt jeg en ny jeg besøgte tit 30 km væk men hun rejste hjem - og så var der Bruna som var lige ved siden af nærmest hun kommer hellere ikke tilbage mere så mit mål er sådan set at finde en der er forholdsvis tæt eller jeg tænker hende må jeg se men også fordi hun aldrig har haft billede på ( som jeg ikke har spurgt om at hun skal sende ) men der har været det men - men vil da tage det op til overvejelse nu også fordi hun virker som en af de bedre - Jeg prøvede en thai for et par uger siden som desværre var problematisk pga sprogbarrieren og selv om hun gav fantastisk massage og et godt blow som finish blev jeg lidt øv over starten da jeg for en gangs skyld ikke havde lige sedler med så hun var ved at tro jeg gav hendes 1000 i stedet for 800 som det kostede fik dog de 200 tilbage men vidst ikke noget der behagede hende men er en lang historie og intet med Dalya at gøre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Da jeg lavede min første aftale med Dalya, fik jeg først adressen på SMS da aftalen var verificeret 100% på plads, via telefonsamtale.

Lad os sige at vi aftale kl 16.00

Kl  ca 15.30 var jeg på Bagsværd Station

Kl ca 15.45 nåede jeg min destination, og gik derfor en lille tur rundt i området indtil jeg kl 16 blev modtaget af Dalya og kom under kyndig behandling

Med udgangspunkt i Bagsværd Station, tog det under 15 min, med en march hastighed på ca 6km/t (almindelig gennemsnitlig hastighed til fods) at nå frem til Dalya´s hule, via kort appén på telefonen.

Alternativt til telefonen; Tag en fotokopi af KRAK VEJVISER, hvor du har Bagsværd Station i midten af et A4 ark. Når du så har en aftale på plads 100% med Dalya, får du jo nok adressen, og så er det bare at sætte det ene ben foran det andet;-). Hun er OK hurtig til at svare på SMSér såfremt, selvfølgelig, at hun ikke har kunder, men det har hun vel heller ikke hvis du aftaler en tid med hende på forhånd.

Hilsen Dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...