Heine 1644 Skrevet 5. Oktober, 2015 Og så må vist snart henvise den sag til en undersøgelseskommission - altså debatten om kunder/gæster... Men det spiller jo næppe den store rolle i relation til trådens emne ???? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 5. Oktober, 2015 Så Pengene er ikke skillelinien imellem om man bruger ordet gæst eller kunde. Jo, det er det i høj grad. Gæster har man en moralsk forpligtelse til at tage imod, og der er netop ingen penge involveret.https://en.wikipedia.org/wiki/Xenia_(Greek) Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 5. Oktober, 2015 GeilekarlNej, det er rigtigt.Skillelinien er faget. Leverandører af personlig pleje og kropslig wellness har kunder, ikke gæster.GFhttps://www.expedia.dk/Siena-Hotel-Wellness-Center-Casanova-Hotel-E-SPA.h2073793.Hotelinfohttp://www.blaavandkurbad.dk/om-os-blaavand-kurbad-og-wellness/http://www.paradisvaekstcenter.dk/17-paradis-wellness-centerhttp://www.grevewellness.dk/page/openworkhttp://www.grevewellness.dk/page/faciliteter_balanceHar lige googlet gæst+ wellnesscenter. Kiggede på de 5 første resultater, som alle betegner "kunder" i wellnesscentre som Gæster. Og et welness center må betegnes som værende kropslig wellness. Altså ikke umiddelbart der skillelinien går Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 5. Oktober, 2015 Og så må vist snart henvise den sag til en undersøgelseskommission - altså debatten om kunder/gæster... Men det spiller jo næppe den store rolle i relation til trådens emne ????HeineDet forstår jeg ikke, at du siger. Det er nærmest lige i kernen af trådens emne, så vidt jeg kan se ...GF Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 5. Oktober, 2015 Mon ikke dette her er ved at udvikle sig til en af de megadebatter hvor en lille håndfuld mænd er i opposition til pigerne bare for at få deres opmærksomhed ud fra devisen - negativ opmærksomhed er bedre end ingen opmærksomhed - og begge dele kan man i en snæver vending gogge den af til ? VenligstSpunsen/Bundstokken 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 5. Oktober, 2015 Jo, det er det i høj grad. Gæster har man en moralsk forpligtelse til at tage imod, og der er netop ingen penge involveret.https://en.wikipedia.org/wiki/Xenia_(Greek)jo men det er ikke ensbetydende med det er den eneste defination på gæst og det også gælder det danske sprog Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 5. Oktober, 2015 (edited) https://www.expedia.dk/Siena-Hotel-Wellness-Center-Casanova-Hotel-E-SPA.h2073793.Hotelinfohttp://www.blaavandkurbad.dk/om-os-blaavand-kurbad-og-wellness/http://www.paradisvaekstcenter.dk/17-paradis-wellness-centerhttp://www.grevewellness.dk/page/openworkhttp://www.grevewellness.dk/page/faciliteter_balanceHar lige googlet gæst+ wellnesscenter. Kiggede på de 5 første resultater, som alle betegner "kunder" i wellnesscentre som Gæster. Og et welness center må betegnes som værende kropslig wellness. Altså ikke umiddelbart der skillelinien gårForkert. Vi taler udøveren af faget, om den enkelte person, der leverer kropslig wellness. Han eller hun har kunder, ikke gæster.Vi taler ikke om restauranter, hoteller, wellnescentre, Lalandia, Tivoli, Legoland osv. osv. Redigeret 5. Oktober, 2015 af Good Fun Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 5. Oktober, 2015 (edited) Mon ikke dette her er ved at udvikle sig til en af de megadebatter hvor en lille håndfuld mænd er i opposition til pigerne bare for at få deres opmærksomhed ud fra devisen - negativ opmærksomhed er bedre end ingen opmærksomhed - og begge dele kan man i en snæver vending gogge den af til ? VenligstSpunsen/BundstokkenNej, det er den ikke ved at udvikle sig til. VenligstGF Redigeret 5. Oktober, 2015 af Good Fun Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 5. Oktober, 2015 Mon ikke dette her er ved at udvikle sig til en af de megadebatter hvor en lille håndfuld mænd er i opposition til pigerne bare for at få deres opmærksomhed ud fra devisen - negativ opmærksomhed er bedre end ingen opmærksomhed - og begge dele kan man i en snæver vending gogge den af til ? VenligstSpunsen/BundstokkenNok ikke helt forkert Her sidder man kl 00.05 en sen mandag aften/tidlig tirsdag morgen og filosoferer over hvad helvede forskellen egentlig er Nå vil smutte i seng, kigger lige på tråden i morgen om nogen har fundet noget dokumentation for hvorledes det bliver defineret. Indtil videre kører det på gætværkAlt dette gæste/kunde snak minder mig om det vist er på høje tid jeg snart får GÆSTET nogle dejlige Piger Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 5. Oktober, 2015 Og det er jo sådan set præcist det jeg skrev Liv inden Jasmin og dig tændte af - ingen ville være GP hvis ikke der var penge i det... Tændte af? Så hvis jeg skriver et debatindlæg, så tænder jeg af? Eller deltager jeg bare i debatten mon?Jeg har i al den tid jeg har været på EG sagt, at det for mig er et arbejde, jeg gør det for at tjene penge, ligesom du og alle andre går på arbejde for at tjene penge. Det betyder ikke, at jeg KUN går på arbejde for pengenes skyld, det skrev jeg vist også i det første indlæg jeg skrev i denne tråd. Vil du gå på arbejde, hvis du ikke får løn? Jeg vil ikke.... 6 Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 5. Oktober, 2015 Det er der vist ingen piger i denne tråd, der IKKE har stået ved. At have et arbejde er = at tjene penge, det skal vi alle sammen. Så kan man være heldig, at have et arbejde man synes er sjovt og dejligt.Hej Liv.Det har jeg, vist heller aldrig skrevet eller, påstået. Men da det var et svar til Trine som jeg citerede. Og ikke et, modsvar imod jer andre piger. Så tror du, her misforstået mine hensigter Liv.God nat til dig.KK Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 5. Oktober, 2015 (edited) Alt dette gæste/kunde snak minder mig om det vist er på høje tid jeg snart får GÆSTET nogle dejlige Piger Hvor du som KUNDE kan købe noget dejlig sex. Redigeret 5. Oktober, 2015 af Good Fun Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 5. Oktober, 2015 Vil du gå på arbejde, hvis du ikke får løn? Jeg vil ikke....Det vil jeg heller ikke - selv om jeg holder meget af mit arbejde. Det må være et fagforenings princip.Jeg havde for nogle år siden en fast aftale med en amatørpige, som mentalt skulle forholde sig til, at hun solgte sex til mig - eksklusivt. Det var temmelig frustrerende, for hun opfattede mig som sit "arbejde". Så jeg skulle høre på, hvad hun ellers havde af kærligheds-kvaler og problemer med fyre og forældre, som om jeg var af sten. Så det bliver ikke gentaget. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 5. Oktober, 2015 Ingen frisører, kosmetologer, fodterapeuter, fysiurgiske massører, fysioterapeuter eller andre kropslige wellnessleverandører bruger betegnelsen "gæster" om deres kunder. Hvorfor så lige sexsælgere? Er det ikke helt og aldeles ligegyldigt om man benytter det ene, eller det andet synonym? Vi gutter giver godterne en skilling for en fed oplevelse.. om man kalder sig gæst eller kunde.. potato potato. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 5. Oktober, 2015 (edited) Er det ikke helt og aldeles ligegyldigt om man benytter det ene, eller det andet synonym? Vi gutter giver godterne en skilling for en fed oplevelse.. om man kalder sig gæst eller kunde.. potato potato. KFÅbenbart ikke - jf. den livlige debat om den rette betegnelse på en person, der køber sex hos en sexsælger. Er han eller hun mest gæst eller mest kunde eller - og det er måske den salomoniske konsensusløsning - både gæst og kunde? GF Redigeret 5. Oktober, 2015 af Good Fun Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 5. Oktober, 2015 (edited) KFÅbenbart ikke - jf. den livlige debat om den rette betegnelse.GFGFDer er mange ting i denne mangfoldige verden jeg ikke forstår. Vigtigheden af 'Kunde / Gæst' er én af dem..Hav en herlig debat, vi tales ved 'andentråds' Edit: KF. Redigeret 5. Oktober, 2015 af KF 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 5. Oktober, 2015 (edited) GFDer er mange ting i denne mangfoldige verden jeg ikke forstår. Vigtigheden af 'Kunde / Gæst' er én af dem..Hav en herlig debat, vi tales ved 'andentråds' Edit: KF.KFDet er fair nok. Det er jo et både velkendt, bekvemt og respektabelt synspunkt, at ordene ikke er vigtige. Det kan sådan både være rigtigt og forkert, alt afhængig af perspektivet og materien.Måske kan man endda strække synspunktet så vidt, at INTET af det, vi siger her, HVERKEN ordene eller meningen, har nogen betydning?Og så drage konsekvensen og holde vores kæft ... eller hvad? GF Redigeret 6. Oktober, 2015 af Good Fun Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 6. Oktober, 2015 KF ...Og så drage konsekvensen og holde vores kæft ... eller hvad?GFGFDet ville nok være at strække synspunktet, udover bristepunktet. KF. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 6. Oktober, 2015 (edited) GFDet ville nok være at strække synspunktet, udover bristepunktet. KF.KFBaseret på din vurdering af det tilladelige rum for meningsudveksling her (som jeg deler) - vil jeg så tillade mig at holde fast ved, at "kunde" er den mest korrekte betegnelse og at "gæst" er den næstmest korrekte betegnelse - med et anstrøg af sødsuppeagtig eufemisme over sig.GF Redigeret 6. Oktober, 2015 af Good Fun 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 6. Oktober, 2015 Ja jeg synes også det er noget pjat at du ser sådan på det. Når der er kr. involveret, så er man kunde, uanset om det er hos frisøren, Netto eller revisoren. Man kan jo godt have et godt forhold til en serviceudbyder, det er slet ikke det.Rigtige gæster og gæstevenskab har ikke noget med penge at gøre, det er hele essensen i begrebet.Nogle mænd er så syge i roen, at de bør kaldes for patienter i stedet for gæster/kunder, Nogle piger mener de er en slags terapeut eller alternativ behandler.Jeg synes også det er noget pjat at pakke "kunder" ind i et pænere ord som "gæster" - a la ubudne gæster Del dette indlæg Link til indlæg
News 1197 Skrevet 6. Oktober, 2015 Nej, det er den ikke ved at udvikle sig til. VenligstGFhr sølvpapirshattebærer.jo. Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 6. Oktober, 2015 Når nu vi kan kaldes ludere/glædespiger/sexformidlere eller hvad der ellers ligger bedst i munden for jer, så er det vel ret nærliggende, at der også kan være flere betegnelser for jer, såsom kunde eller gæst eller hvad der så end foretrækkes af den enkelte pige? Det er da trods alt ganske tilforladelige ord.Mvh,/Gina. 7 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. Oktober, 2015 Når nu vi kan kaldes ludere/glædespiger/sexformidlere eller hvad der ellers ligger bedst i munden for jer, så er det vel ret nærliggende, at der også kan være flere betegnelser for jer, såsom kunde eller gæst eller hvad der så end foretrækkes af den enkelte pige? Det er da trods alt ganske tilforladelige ord.Mvh,/Gina.Ja, og så er der også alle de betegnelser for os, som vi helst ikke vil høre Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 6. Oktober, 2015 Mon ikke dette her er ved at udvikle sig til en af de megadebatter hvor en lille håndfuld mænd er i opposition til pigerne bare for at få deres opmærksomhed ud fra devisen - negativ opmærksomhed er bedre end ingen opmærksomhed - og begge dele kan man i en snæver vending gogge den af til ? VenligstSpunsen/BundstokkenHar du gokket den af til mine svar i denne tråd? Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 6. Oktober, 2015 (edited) GinaDet er en selvfølge. Ingen kan jo diktere andre, hvilke ord de SKAL bruge. Det eneste, man kan, er at argumentere for sin mening.Jeg synes som sagt, at "gæst" virker kunstigt forskønnende, fordi det medvirker til at sløre pengenes afgørende rolle i relationen mellem sælger og køber.Hvorfor er det lige, at DU (der er ikke noget "os" og "jer" i denne sag) synes, at "kunde" ligger forkert på tungen?GF Redigeret 6. Oktober, 2015 af Good Fun Del dette indlæg Link til indlæg