Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

Når Pengene ikke er det som trækker…..

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Jeg er stemplet kedelig tidligere i tråden af Jasmin og nu insinuerer du jeg har paranoia. Du påstår du er gammel og naiv samt alle på chatten er ondskabsfulde. Der er snart ingen normale tilbage her på EG. :lol: 

jeg har aldrig påstået sjatten er ondskabsfuld. Det er dig det læser det ind, du forestiller dig jeg mener- igen. 

Har der nogensinde været normale mennesker på EG? Findes det normale menneske? Og hvad definerer dem som normale? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har aldrig påstået sjatten er ondskabsfuld. Det er dig det læser det ind, du forestiller dig jeg mener- igen. 

Har der nogensinde været normale mennesker på EG? Findes det normale menneske? Og hvad definerer dem som normale? 

Okay - kan du så ikke være sød at forklare hvordan nedenstående skal forståes ???  Du insinuerer da på det kraftigste ;)

Jo for mig er det med rødt markeret faktisk en overraskelse.

Nok er der uenighed, og nok skrives der af og til ord man kan fortryde bagefter ( søvpapirshattebærer, er det seneste) men at der snakkes direkte ondskabsfuldt, det er sgu overraskende. 

Det må være på sjatten, som jeg aldrig besøger. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Okay - kan du så ikke være sød at forklare hvordan nedenstående skal forståes ???  Du insinuerer da på det kraftigste ;)

jeg insinuerer ikke. 

Jeg skriver at jeg ikke har oplevet ondskabsfuldheder på forum. Da jeg ikke kunne forestille mig andre kanaler, skriver jeg at jeg formoder det er sjatten.

Jeg påstår ikke noget-det er dig der lægger den betydning i mine ord. 

Hov må lige huske ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg insinuerer ikke. 

Jeg skriver at jeg ikke har oplevet ondskabsfuldheder på forum. Da jeg ikke kunne forestille mig andre kanaler, skriver jeg at jeg formoder det er sjatten.

Jeg påstår ikke noget-det er dig der lægger den betydning i mine ord. 

Hov må lige huske ;) 

Jamen efter som du ikke kan læse andres PM´s (formoder jeg i det mindste) kunne det vel sagtens foregå af den vej? Så jeg undrer mig bare over hvorfor du så vælger at formode at det er på chatten det foregår???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jamen efter som du ikke kan læse andres PM´s (formoder jeg i det mindste) kunne det vel sagtens foregå af den vej? Så jeg undrer mig bare over hvorfor du så vælger at formode at det er på chatten det foregår???

Fordi jeg slet ikke overvejede at folk gider bruge tid på at pm' e om andre, i større stil. Jeg havde slet ikke PM med i mine overvejelser  

Men det er der åbenbart nogen der bruger tid på ! Tsk, tsk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold nu op med at spille dum, du ved godt hvad jeg mener, du siger at rønnebærerne er sure... hvorfor kommer du ikke på chatten og ser ?

Du kan ikke udtale dig om noget du ikke deltager i.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fordi jeg slet ikke overvejede at folk gider bruge tid på at pm' e om andre, i større stil. Jeg havde slet ikke PM med i mine overvejelser  

Men det er der åbenbart nogen der bruger tid på ! Tsk, tsk. 

Jeg har modtaget uopfordrede PMs både rosende og kritiserende (fx. flere fra ex-brugeren "smo")

Så ja der er folk som gider at bruge tid på at sende øffe PMs ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hold nu op med at spille dum, du ved godt hvad jeg mener, du siger at rønnebærerne er sure... hvorfor kommer du ikke på chatten og ser ?

Du kan ikke udtale dig om noget du ikke deltager i.

igen læser du noget jeg ikke skriver. 

Jeg udtaler mig ikke om chatten- vel?

Rønnebær- det er altså helt hat. 

Du manipolerer mine indlæg- og det gider jeg ikke bruge tid på. Hold dig til fakta, undlad at forvræng. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg har modtaget uopfordrede PMs både rosende og kritiserende (fx. flere fra ex-brugeren "smo")

Så ja der er folk som gider at bruge tid på at sende øffe PMs ud.

nå???

skal man opfordre for at få pmss? Så er det nok derfor jeg næsten ingen får ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Er du politiker AArhuselsker ? Jeg har sjældent oplevet nogen der kan snakke udenom og spille dum for at slippe ud af noget man selv har skrevet som dig, men du er dygtig til det og det er skrigende morsomt at se dig brillere på det område :D :D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Er du politiker AArhuselsker ? Jeg har sjældent oplevet nogen der kan snakke udenom og spille dum for at slippe ud af noget man selv har skrevet som dig, men du er dygtig til det og det er skrigende morsomt at se dig brillere på det område :D :D:D

hvad har jeg skrevet, som du synes jeg taler udenom? Kan du være konkret? Eller er du bare inden i de to andre :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jo for mig er det med rødt markeret faktisk en overraskelse.

Nok er der uenighed, og nok skrives der af og til ord man kan fortryde bagefter ( søvpapirshattebærer, er det seneste) men at der snakkes direkte ondskabsfuldt, det er sgu overraskende. 

Det må være på sjatten, som jeg aldrig besøger. 

Du forsætter. Dit indlæg her og kritikken fra mange andre til det du skriver og dine svar til det :D :D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Du forsætter. Dit indlæg her og kritikken fra mange andre til det du skriver og dine svar til det :D :D:D

jeg skrev " konkret" 

håndklæde igen! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

pas på med at kritisere chatten. Den betyder meget for nogen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

jeg skrev " konkret" 

håndklæde igen! 

Du er jo god til det :D :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

pas på med at kritisere chatten. Den betyder meget for nogen :D

Hvem ??? Du lever selv derinde kan man se ;) ;);)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvem ??? Du lever selv derinde kan man se ;) ;);)

ja!

hvis ikke jeg kom i chatten ville jeg jo ikke ku udtale mig om det ;) ;) ;) 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Så du talte om dig selv ???

nej!

:) :) :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

nej!

:) :) :) 

Så du mente Gina, Montezi og Nille  som reagerede på indlægget fra AArhuselsker men det tør du alligevel ikke skrive direkte ??? ;) ;);)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Så du mente Gina, Montezi og Nille  som reagerede på indlægget fra AArhuselsker men det tør du alligevel ikke skrive direkte ??? ;) ;);)

altså hvis det er dem der har reageret og mit indlæg tydeligvis er baseret, på folks reaktioner, har jeg så ikke sagt det? Skal du helst ha forklaret ting? :) (det er også ok, det var jeg bare ikke klar over. Undskyld søde Østerbro, det var ikke for at udfordre din intelligens :) )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Claire er den ondeste på chatten ? Eller også den sødeste, jeg kan faktisk ikke hitte ud af det :P

jeg er kun på chatten for at drille dig ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

altså hvis det er dem der har reageret og mit indlæg tydeligvis er baseret, på folks reaktioner, har jeg så ikke sagt det? Skal du helst ha forklaret ting? :) (det er også ok, det var jeg bare ikke klar over. Undskyld søde Østerbro, det var ikke for at udfordre din intelligens :) )

Synes det er morsomt at du forsøger at sende en hilsen afsted til nogen indirekte men ikke alligevel har mod til at gøre det direkte, det var det jeg ville have frem :D :D:D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Synes det er morsomt at du forsøger at sende en hilsen afsted til nogen indirekte men ikke alligevel har mod til at gøre det direkte, det var det jeg ville have frem :D :D:D 

ok.. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...