Guest Liderlig-fyr Skrevet 4. Oktober, 2015 Jeg prøver at finde ud af om, du mener det er problematisk at selvstændige har nogle muligheder, som lønslaver ikke har? næh.. Bare man følger loven!! Folk vælger deres egen vej i livet. Mener de at være selvstændig er lykken. Jamen så er man jo en knold hvis man ikke går efter det Del dette indlæg Link til indlæg
Mistress Dana 105 Skrevet 4. Oktober, 2015 kan man godt det ?????....man kan sikkert godt, men er det lovligt ...hvis man betaler sin moms jaaaa hva så ???ja det kan man godt og det er lovligt. Ligesom andre erhverv kan vi også få suplerende kontanthjælp.Jeg ved godt der er rigtig mange der ikke er klar over det, men vores erhverv skal ligestilles med andre erhverv, så som rengøring osv. Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9519 Skrevet 4. Oktober, 2015 (edited) ja det kan man godt og det er lovligt. Ligesom andre erhverv kan vi også få suplerende kontanthjælp.Jeg ved godt der er rigtig mange der ikke er klar over det, men vores erhverv skal ligestilles med andre erhverv, så som rengøring osv. Supplerende kontanthjælp betyder, at man netto beholder ca 15 kroner før skat per arbejdstime. Vil du dermed sige, at du indimellem sælger sex i en time og får ca. 10 kroner ud af det efter skat? Redigeret 4. Oktober, 2015 af Bebop Del dette indlæg Link til indlæg
News 1197 Skrevet 4. Oktober, 2015 ja det kan man godt og det er lovligt. Ligesom andre erhverv kan vi også få suplerende kontanthjælp.Jeg ved godt der er rigtig mange der ikke er klar over det, men vores erhverv skal ligestilles med andre erhverv, så som rengøring osv. var nu af den opfattelse: CVR-nr = nul kontanthjælp. Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 4. Oktober, 2015 Supplerende kontanthjælp betyder, at man netto beholder ca 15 kroner før skat per arbejdstime. Vil du dermed sige, at du indimellem sælger sex i en time og får ca. 10 kroner ud af det efter skat?Det skal du nok ikke satse på Det er nok nærmere noget henad, hvis man tjener eksempelvis kr. 5000,- ved arbejde, kan man få supplerende kontanthjælp, op til.. kontanthjælpsatsen.Og er der tale om dagpenge, suppleres der i forhold til timer. Her har beløbet ingen relevans. Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9519 Skrevet 4. Oktober, 2015 var nu af den opfattelse: CVR-nr = nul kontanthjælp.Me2. Så dog denne:http://www.sociale-rettigheder.dk/forum/topic966.html Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 4. Oktober, 2015 var nu af den opfattelse: CVR-nr = nul kontanthjælp.Kontanthjælpsmodtagere kan godt af kommunen få tilladelse til bibeskæftigelse, mod fuld modregning. Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9519 Skrevet 4. Oktober, 2015 Det skal du nok ikke satse på Det er nok nærmere noget henad, hvis man tjener eksempelvis kr. 5000,- ved arbejde, kan man få supplerende kontanthjælp, op til.. kontanthjælpsatsen.Så ville provenuet jo være et rundt nul,netto. Se linket jeg lagde til News. Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 4. Oktober, 2015 Så ville provenuet jo være et rundt nul,netto. Se linket jeg lagde til News.Ja, netto vil svare til kontanthjælpssatsen. Del dette indlæg Link til indlæg
Mistress Dana 105 Skrevet 5. Oktober, 2015 (edited) Supplerende kontanthjælp betyder, at man netto beholder ca 15 kroner før skat per arbejdstime. Vil du dermed sige, at du indimellem sælger sex i en time og får ca. 10 kroner ud af det efter skat?jeg siger ikke hvad jeg beholder eller sælger for. Jeg pointere blot at det er lovligt at modtage supplerende kontanthjælp som GP er.Den måde det beregnes på, når man får supplerende kontant hjælp som GP er, at man aflevere en dagsdato for de opgivende vagters indtjening samt kvitteringer for udgifter ved vagten.Udgifterne modregnes indtægten. Er der overskud så fratrækkes dette fra kontanthjælpen før skat, da vi jo selv skal sørge for at betale skat og moms af beløbet.Man behøver ikke et moms nr hvis man holder sig under de 50000 pr år. Der er jo piger som har dette som et supplement til et mere normalt job.Men er man cvr registreret kan man også få supplerende, hvis man beviser det er en bibeskæftigelse ved feks 2 faste vagter pr uge.Det er altså et ok sikkerhedsnet for GPer i de perioder hvor det ikke går super godt på vagterne. Der er bare ikke ret mange GPer der ved at det er lovligt.Det er så lidt forskelligt fra kommune til kommune hvordan de tjekker op på os. Nogle steder ryger man i aktivering og skal så melde en vagt ind og den skal så modregnes i aktiveringstimerne, andre kommuner er bare glade for der er noget at modregne i kontanthjælpen. Redigeret 5. Oktober, 2015 af Mistress Dana Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9519 Skrevet 5. Oktober, 2015 jeg siger ikke hvad jeg beholder eller sælger for. Jeg pointere blot at det er lovligt at modtage supplerende kontanthjælp som GP er.Den måde det beregnes på, når man får supplerende kontant hjælp som GP er, at man aflevere en dagsdato for de opgivende vagters indtjening samt kvitteringer for udgifter ved vagten.Udgifterne modregnes indtægten. Er der overskud så fratrækkes dette fra kontanthjælpen før skat, da vi jo selv skal sørge for at betale skat og moms af beløbet.Ja det er klart - indtjening modregnes i kontanthjælp. Som jeg nævnte, jf linket, kan man dog beholde ca 15 kroner per time før skat. Sælger man altså 20 timer på en måned så giver det 300 kroner før skat i forhold til kun at være på kontanthjælp. Hvad salgsprisen var per time betyder intet, så længe over ca. 80 kroner efter udgifter (afhænger lidt af forskellige ting - alder, børn, hvad minimumsprisen skal være).Med andre ord: Man skal enten kun gøre det for sin fornøjelses skyld, eller fordi man tror på, at man snart kan sælge så mange timer, at man kan droppe kontanthjælpen.Men hov, lad os sig man sælger de 20 timer til 32.000 Så skal man godt nok have høje udgifter før det giver mening at få kontanthjælp.Det er altså et ok sikkerhedsnet for GPer i de perioder hvor det ikke går super godt på vagterne. Der er bare ikke ret mange GPer der ved at det er lovligt.Ja, som et meget sjældent brugt sikkerhedsnet kan det give mening. Men det må da være lidt småsurt kun at tjene 10 kroner på en times sex. Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9519 Skrevet 5. Oktober, 2015 Ja, netto vil svare til kontanthjælpssatsen.O.k. og jeg håber du nu har bemærket, at sådan er reglerne ikke. Del dette indlæg Link til indlæg
News 1197 Skrevet 5. Oktober, 2015 Me2. Så dog denne:http://www.sociale-rettigheder.dk/forum/topic966.htmlganske særlige tilfælde ved indtægtstab som følge af bla sygdom. Ikke generelt."Da man indførte Lov om aktiv socialpolitik i 1997, besluttede man, at supplerende kontanthjælp også kunne gælde for selvstændig erhvervsdrivende, der af den ene eller anden årsag lider indtægtstab i en periode." Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 5. Oktober, 2015 Nu lægger jeg mig så for 1 sjælden gangs skyld ud med pigerne i tråden... INGEN har det her job hvis det ikke var for pengene - ingen...I de år hvor jeg jævnligt sad i baglokalet på en større Københavnsk klinik - har jeg ikke en eneste gang mødt en pige der mødte ind med "hurra i dag skal jeg kneppe" - der har derimod været benhårdt fokus på økonomien - og det synes så iøvrigt er fair nok og hvis I fyre er i tvivl om jeg har ret - så bare bed om en freebie.Den helt overvejende grund til at fkk/flatrate pigerne arbejder er ikke sammenligning med tyske arbejdsmarkedsvilkår - men med rumænske. Og så det meget ubehagelige faktum at den stor del skal finansiere en pimp - og at resten af dem simpelthen ikke er i stand til st håndtere et normalt job - sad to say, but simple as that. Hvis mødetider er et problem, hvis stoffer / psykisk ustabilitet er en del af din personlighed - og dit udseende er OK - så er sexbranchen en af de få karriereveje der er (udover kontanthjælp). 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 5. Oktober, 2015 Nu lægger jeg mig så for 1 sjælden gangs skyld ud med pigerne i tråden... INGEN har det her job hvis det ikke var for pengene - ingen...I de år hvor jeg jævnligt sad i baglokalet på en større Københavnsk klinik - har jeg ikke en eneste gang mødt en pige der mødte ind med "hurra i dag skal jeg kneppe" - der har derimod været benhårdt fokus på økonomien - og det synes så iøvrigt er fair nok og hvis I fyre er i tvivl om jeg har ret - så bare bed om en freebie.Den helt overvejende grund til at fkk/flatrate pigerne arbejder er ikke sammenligning med tyske arbejdsmarkedsvilkår - men med rumænske. Og så det meget ubehagelige faktum at den stor del skal finansiere en pimp - og at resten af dem simpelthen ikke er i stand til st håndtere et normalt job - sad to say, but simple as that. Hvis mødetider er et problem, hvis stoffer / psykisk ustabilitet er en del af din personlighed - og dit udseende er OK - så er sexbranchen en af de få karriereveje der er (udover kontanthjælp). Ingen tvivl om Rumbuls er absolut mest udbredt..... Og de klart glade for den fede indtjening i forhold til rumænske lønninger.Men der er nu Tyske piger på FKK. Kig på Harmoni hjemmeside, de fleste vagter er der 20-30 % tyske piger. På flatrate er tyske Piger mindre udbredt. Dog forefindes de i bremen, deese, gøttingen og tco af de klubber jeg kender til. Pauschal klubberne har vist også, men kender dem ikke.Disse tyske piger som er hist og her sammenligner sig nok med Tyske arbejdsvilkår . Og indtægten minder formentlig om rumbuls indtjening. Del dette indlæg Link til indlæg
Gorm 108 Skrevet 5. Oktober, 2015 Det er åbenbart meget vigtigt at få alle aspekter belyst.Jeg håber dog ikke, at der er nogen, der venter på fuld oplysning indtil mindste detalje, inden de vover sig ind i universet... Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 5. Oktober, 2015 Nu lægger jeg mig så for 1 sjælden gangs skyld ud med pigerne i tråden... INGEN har det her job hvis det ikke var for pengene - ingen...Oraklet har talt... ingen behøver nogensinde mere spekulere på om der kan være andre motiver for Heine her ved bedst.... Så nu ved i det - den endegyldige sandhed - .... nu kan ingen længere nogensinde være i tvivl... Tak Heine... for at bringe alle os andre ud af vores vildfarelse 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 5. Oktober, 2015 (edited) helt Ok med ironien Jasmin... Og vi behøver jo ikke være enige Jeg havde nok forudset reaktionen - der er sådan lidt Ivan Pavlovsk mønster når man påpeger at "uden-penge-gør-det-ondt"Men - øhh - Hvilke dage (hvor du er på arbejde som pige for dem der nu dukker tilfældigt op) er freebie dag pga lyst hos dig ? bedste hilsenerH. Redigeret 5. Oktober, 2015 af Heine Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 5. Oktober, 2015 Ingen tvivl om Rumbuls er absolut mest udbredt..... Og de klart glade for den fede indtjening i forhold til rumænske lønninger.Men der er nu Tyske piger på FKK. Kig på Harmoni hjemmeside, de fleste vagter er der 20-30 % tyske piger. På flatrate er tyske Piger mindre udbredt. Dog forefindes de i bremen, deese, gøttingen og tco af de klubber jeg kender til. Pauschal klubberne har vist også, men kender dem ikke.Disse tyske piger som er hist og her sammenligner sig nok med Tyske arbejdsvilkår . Og indtægten minder formentlig om rumbuls indtjening.Der er tyske piger i alle de klubber jeg besøger, de er dog i mindretal, jeg kan lide alle piger de tyske piger er ofte mere kinky og vildere mens østpigerne giver bedre GFE. Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 5. Oktober, 2015 Oraklet har talt... ingen behøver nogensinde mere spekulere på om der kan være andre motiver for Heine her ved bedst.... Så nu ved i det - den endegyldige sandhed - .... nu kan ingen længere nogensinde være i tvivl... Tak Heine... for at bringe alle os andre ud af vores vildfarelse Hvorfor skal vi altid snakke om ekstremer, det er meget få piger som har et privilegium som dig Jasmin, du kan åbenbart frit vælge om du vil tage penge som sexarbejdere eller lade være, vi ved godt du gør det af lyst ikke af nød, men de fleste arbejder for pengene skyld. Det gør jeg også ! Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 5. Oktober, 2015 Nu lægger jeg mig så for 1 sjælden gangs skyld ud med pigerne i tråden... INGEN har det her job hvis det ikke var for pengene - ingen...I de år hvor jeg jævnligt sad i baglokalet på en større Københavnsk klinik - har jeg ikke en eneste gang mødt en pige der mødte ind med "hurra i dag skal jeg kneppe" - der har derimod været benhårdt fokus på økonomien - og det synes så iøvrigt er fair nok og hvis I fyre er i tvivl om jeg har ret - så bare bed om en freebie.Den helt overvejende grund til at fkk/flatrate pigerne arbejder er ikke sammenligning med tyske arbejdsmarkedsvilkår - men med rumænske. Og så det meget ubehagelige faktum at den stor del skal finansiere en pimp - og at resten af dem simpelthen ikke er i stand til st håndtere et normalt job - sad to say, but simple as that. Hvis mødetider er et problem, hvis stoffer / psykisk ustabilitet er en del af din personlighed - og dit udseende er OK - så er sexbranchen en af de få karriereveje der er (udover kontanthjælp). Vi tager den lige en gang til: Går du på arbejde KUN for pengene? Nej vel? Men alligevel siger du ikke til chefen "Jeg snupper lige en times gratis overarbejde", vel?Jeg er ved at være godt træt af mænd, der tror de ved alt om branchen fordi de engang har snakket med en sexarbejder / siddet i et baglokale mv og på den baggrund kommer med alenlange analyser om vores mentale tilstand, indtjening, skatteforhold, motivation og andre ting, der simpelthen ikke vedkommer andre end os selv. Sjov nok mænd, der har en helt klar holdning til hvordan branchens piger er, så kan man fortælle noget andet, men bliver ikke troet på.... 10 Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8087 Skrevet 5. Oktober, 2015 Vi tager den lige en gang til: Går du på arbejde KUN for pengene? Nej vel? Men alligevel siger du ikke til chefen "Jeg snupper lige en times gratis overarbejde", vel?Jo, det er lige præcis hvad jeg gør, mit arbejde er på ingen måde et 8-4 job, jeg forventes at arbejde til opgaverne er løst, uden at jeg af den grund får mere i løn, hvis det tager længere tid. Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 5. Oktober, 2015 Jo, det er lige præcis hvad jeg gør, mit arbejde er på ingen måde et 8-4 job, jeg forventes at arbejde til opgaverne er løst, uden at jeg af den grund får mere i løn, hvis det tager længere tid.Ditto. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 5. Oktober, 2015 Jo, det er lige præcis hvad jeg gør, mit arbejde er på ingen måde et 8-4 job, jeg forventes at arbejde til opgaverne er løst, uden at jeg af den grund får mere i løn, hvis det tager længere tid.Jo men så er du netop betalt for hvad du laver!tager du et arbejde mere, bliver spurgt om du vil tage mange flere opgaver, bliver bedt om at tage drastisk større ansvar...ja så forventer de fleste nu mere i lønposen meget samlignelig med Livs eksempel med en ekstra time trods du ikke er timeaflønnet.Synes det er nogle spændende timg Liv, Jasmin m.f. Er kommet op med. Selv kunne jeg ikke forestille mig alle Pigerne gjorde det udelukkende for Pengene! Hvilket det heller lyder af. Er ikke selv GP, så kan kun havde tanker om det. Men opfatter det som bevis for at Pigerne taler sandt, når nogle piger fortsætter trods de øjensynelig ikke bliver millionær af det. Ergo må der være andet end Pengene som trækker Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 5. Oktober, 2015 Jo, det er lige præcis hvad jeg gør, mit arbejde er på ingen måde et 8-4 job, jeg forventes at arbejde til opgaverne er løst, uden at jeg af den grund får mere i løn, hvis det tager længere tid.Hvis du ikke kan løse opgaven på nominelt tid er det fordi du er for langsomt 1 Del dette indlæg Link til indlæg