Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

Når Pengene ikke er det som trækker…..

Recommended Posts

Jo men så er du netop betalt for hvad du laver!

tager du et arbejde mere, bliver spurgt om du vil tage mange flere opgaver, bliver bedt om at tage drastisk større ansvar...

ja så forventer de fleste nu mere i lønposen :-) meget samlignelig med Livs eksempel med en ekstra time trods du ikke er timeaflønnet.

Synes det er nogle spændende timg Liv, Jasmin m.f. Er kommet op med. Selv kunne jeg ikke forestille mig alle Pigerne gjorde det udelukkende for Pengene! Hvilket det heller lyder af. Er ikke selv GP, så kan kun havde tanker om det. Men opfatter det som bevis for at Pigerne taler sandt, når nogle piger fortsætter trods de øjensynelig ikke bliver millionær af det. Ergo må der være andet end Pengene som trækker

- Piger som gør det af ren lyst finder man i swingklubberne,

- så er der piger som finder ud af at tage penge for deres seksualitet som Jasmin mfl.

- og så er der piger som gør det af nød, for at forsøge sit barn/børn, vi så Bonnie, som arbejder for at tjene penge og få en bekræftende omsorg og nærvær fra sine fans/kunder. Hun bliver nærmeste "fanget i sit egen net", det lyder til at det er svært for hende at stoppe helt med sit job, på trods af fremskredne sygdom.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo, det er lige præcis hvad jeg gør, mit arbejde er på ingen måde et 8-4 job, jeg forventes at arbejde til opgaverne er løst, uden at jeg af den grund får mere i løn, hvis det tager længere tid.

Nej, du får jo løn for dit arbejde. Det er ikke helt det samme som, at vi knalder gratis.

Del dette indlæg

Link til indlæg

- Piger som gør det af ren lyst finder man i swingklubberne,

- så er der piger som finder ud af at tage penge for deres seksualitet som Jasmin mfl.

- og så er der piger som gør det af nød, for at forsøge sit barn/børn, vi så Bonnie, som arbejder for at tjene penge og få en bekræftende omsorg og nærvær fra sine fans/kunder. Hun bliver nærmeste "fanget i sit egen net", det lyder til at det er svært for hende at stoppe helt med sit job, på trods af fremskredne sygdom.

Og så er der piger, der ser det som et arbejde, synes det er fedt at være selvstændig og godt kan li sex, win win ;-)

• Synes godt om 7

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvorfor skal alt opdeles i hændelser, handlinger og resultatet, og så puttes i kasser? 

For at vi bedre kan forstå det andre gør, og som vi ikke forstår de gør? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hm.. Jeg startede 100% af lyst og nysgerrighed, jeg var hamrende ligeglad med pengene.. Mener faktisk at ham der "solgte" mig første gang (som en del af en leg) fik pengene.. eller ihvertfald de fleste. Jeg var da ligeglad.
Nu gør jeg det fordi det er et arbejde, jeg godt kan li, selvfølgelig møder jeg op, for at tjene penge.

Jeg bestræber mig da på, at min civile uddannelse, skal fører til et job, som jeg med glæde ville gøre gratis! Og sådan er der faktisk mange der har det, uanset branchen man er i, er det altså ikke alle der har valgt den branche, pg.a. penge. langt fra alle. Men penge har vi jo alle brug for.

Der er ikke noget mere sørgeligt, end de der bitre mennesker, der arbejder bare for at kunne gå hjem igen og sidde og være utilfredse med deres liv, eller kun gør noget af nødvendighed. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, du får jo løn for dit arbejde. Det er ikke helt det samme som, at vi knalder gratis.

Jeg får ikke løn for alt mit arbejde, der er en klar forventning om at jeg gør en ekstra indsats af ren og skær lyst og faglig interesse. (Jeg er i forskningsmiljøet).

Redigeret af Bear

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg får ikke løn for alt mit arbejde, der er en klar forventning om at jeg gør en ekstra indsats af ren og skær lyst og faglig interesse. (Jeg er i forskningsmiljøet).

Ludere får heller ikke løn, for alt deres arbejde. Der er masser af arbejde i det, som ikke kun består af knep, medmindre man har en sekretær, eller en slave, eller sådan noget. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ludere får heller ikke løn, for alt deres arbejde. Der er masser af arbejde i det, som ikke kun består af knep, medmindre man har en sekretær, eller en slave, eller sådan noget. :D

Det er slaven der er løsningen, hvem var det der lavede slavesammenføring og fik malet huset ved samme lejlighed? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men - øhh -  Hvilke dage (hvor du er på arbejde som pige for dem der nu dukker tilfældigt op) er freebie dag pga lyst hos dig ? :)

bedste hilsener

H.

det er sjovt som mænd tror at lyst til sex betyder at man gider alle de problemer og besværligheder der følger med at få en mand ind af døren uden stats- og bankgaranti for at han skrider igen!!

de dage hvor jeg orkede alle de problemer der følger med freebies og mænd der bagefter synes at de har andet og mere at tilbyde mig end en pik  - de dage er long gone... det spildte jeg et par år på inden jeg opfandt Jasmin....  som om jeg gider det igen... hell no :)   

kan du huske jeg skrev i første indlæg i denne tråd, at jeg gør det her for at være glad??? - sjovt nok gør den slags besværlige mænd mig slet ikke glad... jeg gider kun ting der gør mig glad og i godt humør....  som sex... ren sex :) og masser af det...  og mænd der lukker døren udefra :) 

mænd der tror de er noget fordi de har fået en freebie er ganske enkelt ikke alt besværet værd hverken FØR (som om jeg gider bruge tid på at opsøge sex når jeg kan få mænd til at komme til mig med pikken stiv uden at løfte en finger) eller EFTER...

at spilde tid på opsøgning og efterfølgende besvær med at få dem ud igen er ikke humør-berigende..  det er bare en pest..... den slags modus overlader jeg til kvinder der gider den slags....  dem om det :) 

så alle får lov at betale så jeg på alle måder minimerer spildtid inden sex og udelukker tåbelige problemer bagefter... så enkelt er det :) kald det at alle betaler.... arbejds- og risikominimering ifht at udleve min fetish :) 

så er jeg sikker på kun at få det jeg vil have.... helt uden faktorer der kan ødelægge humøret....sådan kan jeg rigtig godt lide det... 

det er perfekt...  for mig.....  det er min grund.... andre har andre grunde... men det her er min.... 

men ak -  det er en måde at se verden på som mænd (i hvert fald mænd som dig Heine) bare ikke kan forstå.....  og så er det meget lettere at sige vi piger lyver og at i ikke tror på os.....  det er jo umuligt at tro på at alle kvinder ikke synes mænd er så enestående at vi gider besværet med jer blot fordi vi er vilde med sex.... (ironi kan forekomme)

det er ok... os der er afklaret med hvad vi gider mænd til kan godt leve med at der findes orakler som dig der fortæller os hvordan vores verden hænger sammen i rent selvbedrag.... 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg tror at du læser noget ind i mine skriv som ikke står der - nemlig at jeg er fordømmende over at pigerne arbejder for pengenes skyld. 

Tværtimod, jeg synes at I bliver betalt for lidt for indsatsen. Jeg brokker mig ikke to sekunder over at I får penge for at kneppe - og jeg betaler glad og gerne for de tjenesteydelser - der betyder at jeg forlader etablissementerne uden at skulle tænke på om min "rental-oriental" opsøger mig

Men - uanset dine rationaliseringsforsøg for hvorfor du tager penge for sex - så er bottomline - for laaaaangt den overvejende del af det her univers's prostituerede (med dig så som funklende undtagelse) at det er pengene der driver værket.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg tror at du læser noget ind i mine skriv som ikke står der - nemlig at jeg er fordømmende over at pigerne arbejder for pengenes skyld. 

Tværtimod, jeg synes at I bliver betalt for lidt for indsatsen. Jeg brokker mig ikke to sekunder over at I får penge for at kneppe - og jeg betaler glad og gerne for de tjenesteydelser - der betyder at jeg forlader etablissementerne uden at skulle tænke på om min "rental-oriental" opsøger mig

Men - uanset dine rationaliseringsforsøg for hvorfor du tager penge for sex - så er bottomline - for laaaaangt den overvejende del af det her univers's prostituerede (med dig så som funklende undtagelse) at det er pengene der driver værket.

Det har du da sikkert ret i...

MEN!!!!

sålænge vi gør det frivilligt og er glade for det... hvorfor er det så så vigtigt hvorfor ???  hvad er det i mænd får ud af at vide hvorfor ? og hvad rager det egentlig talt jer når det kommer til stykket??

fair nok at nogle af os piger gider svare med risiko for spot spe og anklager om løgn til følge.... men hvorfor føler i overhovedet at det rager jer in the first place ?  

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det har du da sikkert ret i...

MEN!!!!

sålænge vi gør det frivilligt og er glade for det... hvorfor er det så så vigtigt hvorfor ???  hvad er det i mænd får ud af at vide hvorfor ? og hvad rager det egentlig talt jer når det kommer til stykket??

Man kan vel vende den om og spørge dig, hvorfor det er så vigtigt for dig hele tiden at pointere - der går jo dårligt en dag uden du kæfter op om det? ;)

kan du huske jeg skrev i første indlæg i denne tråd, at jeg gør det her for at være glad??? - sjovt nok gør den slags besværlige mænd mig slet ikke glad... jeg gider kun ting der gør mig glad og i godt humør....  som sex... ren sex :) og masser af det...  og mænd der lukker døren udefra :) 

Så undrer jeg mig over hvorfor du stadig er på EG - det virker ikke som om dét gør dig særligt glad :(

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er ikke noget mere sørgeligt, end de der bitre mennesker, der arbejder bare for at kunne gå hjem igen og sidde og være utilfredse med deres liv, eller kun gør noget af nødvendighed. 

Det er lige mig du taler om der, jeg er snehaderen himself :lol:

https://www.youtube.com/watch?v=zoTniTZx1tE

Del dette indlæg

Link til indlæg

sjovt nok gør den slags besværlige mænd mig slet ikke glad... jeg gider kun ting der gør mig glad og i godt humør....  som sex... ren sex :)og masser af det...  og mænd der lukker døren udefra :) 

mænd der tror de er noget fordi de har fået en freebie er ganske enkelt ikke alt besværet værd hverken FØR (som om jeg gider bruge tid på at opsøge sex når jeg kan få mænd til at komme til mig med pikken stiv uden at løfte en finger) eller EFTER...

Så du får aldrig kunder som du ikke gør dig glad ? Vi kan ikke alle være supermænd som passer ind i dine former og normer, du må også have kunder som er ret alm. kedelige og dødelige... du får det til at lyde som om alting er en dans om roser.

Jeg troede du var en benhård forretningskvinde, men du giver også freebies til dine kunder ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Så du får aldrig kunder som du ikke gør dig glad ? Vi kan ikke alle være supermænd som passer ind i dine former og normer, du må også have kunder som er ret alm. kedelige og dødelige... du får det til at lyde som om alting er en dans om roser.

Jeg troede du var en benhård forretningskvinde, men du giver også freebies til dine kunder ?

jeg vil lige oplyse at jeg aldrig nogensinde har betalt Jazz en krone for noget som helst :grin:  :grin:  :grin:  :grin:  :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er måske en illusion, men jeg VIL IKKE købe sex af piger der gør det af nød. :x De SKAL have lyst. Måske ikke seksuel lyst til lige præcis mig, men de SKAL have lyst til det arbejde de udfører - naturligvis med plads til en lejlighedsvis minus dag. Ikke anderledes end alle os andre der også har både gode og dårlige dage på det arbejde vi forhåbentlig udfører både fordi vi kan lide det og fordi det giver mad på bordet.

Jeg håber da bare så inderligt at de piger jeg indtil nu har handlet med har gjort det af lyst til deres erhverv, og ikke af nød, men da sandheden jo ofte er det første offer, så er det dælme svært at vide..... :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har du knaldet hende :P

Der er da en vis erotisk gnist?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

En lille smule erfaring i branchen har lært mig at ALLE gør det for pengene.

Tag ikke fejl..... Jeg elsker sex og mænd.

Jeg har fået usandsynligt god sex igennem mit erhverv.....men jeg har godt nok også fået noget virkeligt elendigt sex...Og intet af det ville jeg have oplevet hvis ikke jeg tjente penge på det.

Jeg har arbejdet sammen med nogle af de absolut mest liderlige piger som nærmest voldtog deres gæster ( nu pensioneret) og ikke een af dem ville have tilbragt 5 min i kassen med een eneste hvis ikke de havde fået penge for det.

Jeg er glad for mine gæster - jeg bruger meget tid på dem udover tiden i sengen. Mange af dem har jeg kendt i mange år

Men jeg ville aldrig have lært dem at kende hvis ikke de havde betalt mig for sex.....

En spade er en spade....ik ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

...

Jeg har arbejdet sammen med nogle af de absolut mest liderlige piger som nærmest voldtog deres gæster ( nu pensioneret) og ikke een af dem ville have tilbragt 5 min i kassen med een eneste hvis ikke de havde fået penge for det.

...

Trine

Jeg tror dig.

Men så lad være at kalde dem "gæster". De er kunder. :-)

En spade er en spade ... ik ;-)

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tag ikke fejl..... Jeg elsker sex og mænd.

Jeg har fået usandsynligt god sex igennem mit erhverv.....men jeg har godt nok også fået noget virkeligt elendigt sex...Og intet af det ville jeg have oplevet hvis ikke jeg tjente penge på det.

Jeg er glad for mine gæster - jeg bruger meget tid på dem udover tiden i sengen. Mange af dem har jeg kendt i mange år

Men jeg ville aldrig have lært dem at kende hvis ikke de havde betalt mig for sex.....

Hej TT.

Dejligt indlæg. Super, at du står ved det, at pengene er en faktor. 

God aften til dig.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trine

Jeg tror dig.

Men så lad være at kalde dem "gæster". De er kunder. :-)

En spade er en spade ...ik ;-)

GF

Det hedder gæster i min optik.
Jeg besøger en GP som gæst.
Og betaler dem et beløb for, at de ikke skal løbe efter mig, når tiden er slut ;)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dejligt at vi er på linje, Trine :D

Hvad er elendigt sex ?  Ind og ud og en aflevering ? :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...