B-ande 236 Skrevet 28. September, 2015 https://annoncelight.dk/showad/180590hej. har besøgt dem en gang før, hvilket var fantastisk, og har også lavet et indlæg. Vil høre om der er andre der har været hos dem, og hvilket oplevelser de har haft, måske lidt detaljer, kunne jo være noget man selv skulde prøve har en tid onsdag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 28. September, 2015 Ville gerne, men jeg er tyk så jeg er ikke velkommen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 28. September, 2015 Ville gerne, men jeg er tyk så jeg er ikke velkommen.Hun er da ikke selv en slank sylfide vil jeg mene... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 28. September, 2015 Hun er da ikke selv en slank sylfide vil jeg mene...og ...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 28. September, 2015 Ja...?Hvilken relevans har dit indlæg for noget? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B-ande 236 Skrevet 28. September, 2015 Jeg er nu heller ikke tynd, men buttet og det vil jeg sige hun også er, hvor i mod han er vel trimmet. Men ja det var erfaringer jeg ledte efter... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B-ande 236 Skrevet 30. September, 2015 Slet Ingen der har nogen indput her på falderebet? Har tid kl12.30 så lidt inspiration ville ikke gøre noget :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg