Vestjyde41 6 Skrevet 28. September, 2015 Hej er der nogen der har prøvet hende? Jeg har prøvet at få aftaler i stand et par gange uden held.En gang troede jeg aftalen var på plads men hun dukkede aldrig op og gav heller ikke lyd bagefter, så tanken kunne godt være at hun ikke var reel?https://annoncelight.dk/showad/188290 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. September, 2015 Har mødt hende.. Ja. Var også lidt svært at få en aftale i stand. Pludselig holdt hun op med at skrive.. Hun er en stor pige.. Men fræk og liderlig. Sutter godt. Og er til det hele. Dog lidt øv. Hun ikke ville stutte efter jeg havde knaldet hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde41 6 Skrevet 29. September, 2015 Tak for svarHvad mener du med er til det hele? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 29. September, 2015 Tak for svarHvad mener du med er til det hele?Ja hva mon det betyder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
godsex 9 Skrevet 15. Maj, 2016 knalder hun uden gummi??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
godsex 9 Skrevet 17. Maj, 2016 det var spild af tid, hun skriver med en halv til hel en time tilbage til en, så det er lidt svært at aftale noget, men vi aftalte at vi skulle mødes og jeg fik en adresse og at hun nok skulle være der, jeg skrev til hende flere gange mens jeg ventede på hende og pludselig skriver hun om det snart blev til noget og at hun snart ikke havde mere tid og så hørte man ikke mere.. sikke et fjols og spilde andre folks tid på den måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg