gerog 9288 Skrevet 28. September, 2015 Nogen herinde der har "støttede flygtningene" og vundet en nat med Karen? https://annoncelight.dk/showad/193435 Jeg tænker, der må være ret mange gavmilde mænd herinde, der kan hjælpe flygtningene og Karen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 28. September, 2015 Nogen herinde der har "støttede flygtningene" og vundet en nat med Karen? Vinderen 'udtrækkes' først på Onsdag.. jeg venter i spænding Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 28. September, 2015 Vinderen 'udtrækkes' først på Onsdag.. jeg venter i spænding hun havde samme annonce i sidste uge. så jeg tænkte der måske var nogen fra sidste onsdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 28. September, 2015 Ahh, den havde jeg ikke luret. Men det lyder da om noget som svindel og humbug. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 29. September, 2015 Sætter ik mit lem i fokus for Karen kedelig der.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. September, 2015 Hvis hun er seriøs, så tager hun vel imod en kvittering for indbetalt beløb hos anerkendt organisation. Sådan en får man vel hvis man indbetaler. Man kan vel så sende den som pdf, og hun kan så trække lod.Jeg synes da at det hele lyder enormt sympatisk.. Omvendt, hvis hun selv suger pengene, så er det jo en helt anden sag. Det skulle ikke undre mig at der er en paragraf i straffeloven mod at beholde penge selv der er indsamlet til velgørenhed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 29. September, 2015 Hvis hun er seriøs, så tager hun vel imod en kvittering for indbetalt beløb hos anerkendt organisation. Sådan en får man vel hvis man indbetaler. Man kan vel så sende den som pdf, og hun kan så trække lod. Hej Slemmert.Om hun, er seriøs, aner jeg ikke. Men hun skriver da dette i annoncen. TILFØJELSE: Hvis du hellere vil overføre til https://www.rodekors.dk/stoet/syrien og maile kvitteringen til mig, så er det også helt fint!Hygge og god dag.KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. September, 2015 Ok.. ja så er den jo god nok!! jeg må indrømme at hun faktisk virker dragende.. var det ikke fordi at hun var på sjælland, og det at jeg risikerer ikke andet en en smag af god samvittighed i munden i stedet for fisse, ja så havde jeg sku/sgu/s´gu ( ) sprunget på!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 29. September, 2015 Hej Slemmert.Om hun, er seriøs, aner jeg ikke. Men hun skriver da dette i annoncen. TILFØJELSE: Hvis du hellere vil overføre til https://www.rodekors.dk/stoet/syrien og maile kvitteringen til mig, så er det også helt fint!Hygge og god dag.KKSq lidt svært at maile en kvittering når hun IKKE har skrevet nogen mail-adresse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. September, 2015 Sq lidt svært at maile en kvittering når hun IKKE har skrevet nogen mail-adresse [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 29. September, 2015 [email protected]Sorry, den smuttede i forbifarten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. September, 2015 Du skal helst være under 60 og ikke alt for ulækker.LOL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. September, 2015 (edited) Jeg kan forestille mig, at en del kommer til at bruge "inspect element" og køber 100 lodder i konkurrencen Redigeret 29. September, 2015 af PrinceCharming Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
allan48 132 Skrevet 29. September, 2015 Jeg ville hellere støtte hvis hun samlede ind til et grænsehegn model "Ungarn".Iøvrigt lyder det som et scam, Endnu en useriøs annonce på annoncelight. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg