Hop til indhold
Oldtimer

Cille - Eventyrpigerne

Recommended Posts

Var på vej gennem den vestlige del af Sjælland, da jeg blev ramt af et anfald af pludselig liderlighed. Så jeg kodede Ringstedvej ind på GPS'en og blev ledt det rigtige sted hen. Lige da jeg ankom, var den lokale pensionistklub på vej forbi i samlet cykeltrop, så jeg tog en lille omvej.

Jeg blev lukket ind og vist ind i værelset nedenunder med besked på at vente, så ville Cille komme og hilse på. Fyføj, der var koldt og lugtede af cigaretrøg, så jeg overvejede voldsomt at sige farvel og tak. Ind kom Cille...Cille er en køn og velholdt kvinde, noget ældre end de 29, der står på hjemmesiden, igen overvejede jeg om det var det rigtige....Så blev jeg ramt af øjnene. Der er noget ved voksne kvinder og deres øjne, man kan se på dem om det er værd at blive...og det var det.

Cille og jeg aftalte fransk/dansk for 700 og så blev jeg sendt op af den farlige trappe, der er stadig ikke kommet gelænder. Oppe på værelset var der også koldt, men der lugtede dog ikke så meget af tobaksrøg. Cille kom og rykkede meget tæt på og så kan det nok være jeg fik varmen. Cille nussede og rørte mig på en måde, som jeg har savnet i mange år. Og der blev så lige smidt lidt spansk ind i cocktailen. Cille sutter og kysser, sutter på en behagelig måde, kysser blidt, søgende og forsigtigt med tunge. Den danske afdeling blev leveret til topkarakter. Hun red mig "hejho Silver", satte sig på hug og lod mig komme helt indenbords, samtidig var hendes fingre og tunge alle mulige steder og tilsidst rullede vi rundt, så jeg kunne kneppe..og det gjorde jeg så. Det er skønt at kneppe en kvinde med smil i øjnene så jeg nød det i fulde drag.

Der blev banket på længe før jeg var færdig, så det lagde lidt præstationspres på mig, men ved fælles hjælp kom jeg i mål.

Cille er udover sin grønne ungdom, men som jeg før har observeret, får man ofte en rigtig god behandling af de mere modne kvinder. Og de øjne hun har, dem kan man jo dykke ned i og føle sig som verdens bedste øhh Karlson?

Cille er et besøg værd, måske flere.

Link:

http://www.eventyrpigerne.dk/girls/cille-deluxe/index.php

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Cille engang i København og jeg synes det er kedeligt hun ikke træffes. Så Cille se at komme til Købdenhavn.

Du står som gæst hos  Sexyclub.

Håber du kommer

Fiskermanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt Cille (Cecilia) hos Kolding-Stjernepigerne og i hos Vojensdream. Hun er afsindig lækker og berøringsvenlig.

Hun er ikke 29, men spiller det nogen rolle, når hun er så velholdt som hun er?

Ægte barm, ikke ryger ingen tatoveringer eller piercinger. 

Indbegrebet af en MILF eller naboens lækre kone.

Desværre er hun ikke længere i Vojens der er mit foretrukne sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...