kuntilkizzer 8 Skrevet 4. Oktober, 2015 Mit første besøg hos en glædespige skulle være hos en voksen kvinde med dejlige kvindelige former så mit valg faldt på vidunderlige Kizzermis ved Holdsted. Jeg ringede og aftalte tid allerrede der blev jeg tændt, jeg ankom til adressen rystende nervøs jeg blev modtaget af en naturlig smuk kvinde med dejlige former der bød mig indenfor med et skønt vådt kys hun bemærkede min nervøsitet og rystende hænder hvortil hun smilede sødt og sagde det skulle hun nok gøre noget ved hun spurgte om hun skulle være nøgen eller jeg ville se hende klædt i pikant lingeri jeg valgte lingeri hun klædte sig på foran mig mens jeg sad og røg en smøg vi snakkede helt naturlig sammen og min nervøsigtet forsvandt,nu var jeg bare tændt, vi gik ind i legerummet hvor hun straks tog sig af min allerede stive pik med det frækkeste deeptroat, jeg havde fortalt at jeg var vild med at slikkeen dejlig våd fisse og det var nøjagtig hvad jeg fik ( Kizzer smager vidunderlig ) jeg slikkede og finger kneppede hende og til min store glæde fik hun de dejligste sprøjteorgasmer vi legede med dildo som hun spurgte om hun skulle lege med hendes dildo mega frækt, hun suttede mig og så fik hun monteret et kondom og hun red mig på den mest fantastiske måde hvor hun sprøjtede ud over mig flere gange,det er utrolig så tændt Kizzermis bliver man ved med sikkerhed at hun nyder det ,vi sluttede af med et supper frækt blowjob det bedste sex jeg nogensinde har oplevet. bag efter tog jeg et bad mens vi snakkede og vi fik os en smøg,ikke på noget tidspunkt skævede hun til tiden. Kizzermis er mere end pengene værd jeg kommer helt sikkert tilbage . ( Jeg søgte og fandt en rigtig kvinde der nyder sex )Kizzermis overgår alle forventninger. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Otto Skrevet 4. Oktober, 2015 Kan kun give dig reten utrolig sød og fræk kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 4. Oktober, 2015 Super kvindedet er hellere ikke sidste gang jeg kommer :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sydfyr43 Skrevet 4. Oktober, 2015 Er der mulighed for et link, det lyder som en jeg ku finde glæde ved. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sydfyr43 Skrevet 4. Oktober, 2015 Hej Kig her Pitetak hun ser squ dejlig ud... gode former.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Otto Skrevet 4. Oktober, 2015 Pas på man bliver helt afhængig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kuntilkizzer 8 Skrevet 6. Oktober, 2015 (edited) Pas på man bliver helt afhængig Ja Otto og det er en god afhængihed som jeg personligt aldrig vil af med igen hilsen fra Kuntilkizzer Redigeret 6. Oktober, 2015 af kuntilkizzer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 906 Skrevet 6. Oktober, 2015 Jeg finder det utroligt sødt at du, med dit nick, sværger troskab til kizzermis. Og evig afhængighed. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ægteven 37 Skrevet 6. Oktober, 2015 hvad er prisen for en time med god hygge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kuntilkizzer 8 Skrevet 7. Oktober, 2015 Hos Kizzermis er prisen for mit vedkommende ligegyldig men syntes da du skal ringe og tale med hende selv ,det er jo ikke sikkert hun ønsker at andre oplyser hendes priser mvh kuntilkizzer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydjyden 109 Skrevet 15. Juli, 2018 Tror jeg desværre, ja. Ellers sød & fræk GP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg