Eromle19 5 Skrevet 4. Oktober, 2015 Hej allesammen. Jeg tænkte på om i kender nogen bordeller i midt og Vestjylland til en overkommelig pris:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
golfen4490 9 Skrevet 4. Oktober, 2015 Er det et du vil besøge, eller købe ?? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carlos Danger 29 Skrevet 4. Oktober, 2015 Er det et du vil besøge, eller købe ??Hahaha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
23 11 Skrevet 4. Oktober, 2015 Hej allesammen. Jeg tænkte på om i kender nogen bordeller i midt og Vestjylland til en overkommelig pris:) Hvis du er til mørke piger, kan du besøge Gl. Struer landevej 8 i Holstebro... 600 kr for 30 min. cocktail... Jeg har haft både gode og dårlige oplevelser på stedet og har ikke besøgt pigen, som er der nu !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eromle19 5 Skrevet 5. Oktober, 2015 Vil gerne købe. Ej bare besøge Hehe de piger i gl struervej er det ikke lidt for tykke piger. Synes de har lidt for lovligt kød på benene :)) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skovmanden 103 Skrevet 5. Oktober, 2015 Svalereden kunne være et bud der kan man få 30 min til 800. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rubert 301 Skrevet 6. Oktober, 2015 Haderup kunne også være en mulighed 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg