Good Fun 1077 Skrevet 10. Oktober, 2015 (edited) Jeg spørger om det acceptable forhold. Det med den kirkelige vielse er bare sjov. Jeg tror faktisk du tager fejl af mig, jeg ser bredt men samtidig skal det være acceptabelt. Omkring væmmelse, det føler vi alle. Nogle er bare mere ærlige og udadvendte, det giver klask. OK.Jeg kan bare ikke lide, og opponerer derfor mod, at du vil trække din version af, hvad du synes er acceptabelt, ned over hovedet på andre. Redigeret 10. Oktober, 2015 af Good Fun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Oktober, 2015 Good FunDet har jeg forstået, jeg bryder mig heller ikke om det. Men jeg synes stadig Dan Jørgensen er sublim dygtig, han er rød, det er hans lovgivning med flertal mod dyresex, jeg stemmer lidt i krydset mellem koen og armen og blåt. Men lad den ligge, jeg tror vores maske overlevede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 10. Oktober, 2015 McQueen og GF:Hvorfor fortsætter i jeres sædvanlige polemiske og kværulerende stil?Hvad mener i selv om emnet? Hvis du gad læse mine tidligere indlæg så ville du ikke være i tvivl om, at jeg betragter det som juridisk sjusk! Skrev jeg faktisk direkte.Du fremstår som en skoledreng, der har sovet hele timen, for så flabet at bede om en forklaring 2 min. før timen slutter! Ikke meget troldmand i dig, kammerat. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 10. Oktober, 2015 (edited) Nej, vi "splitter ikke meningen væk".Bebop og jeg har begge påpeget, at "dyret" og "barnet" er to vidt forskellige ting, og derfor giver din udskiftning af det ene ord med det andet INGEN mening.Bebob påviste ovenikøbet, at du modsagde dig selv i forhold til tidligere. McQueen siger det samme med et kortere udtryk, han kalder det "ulogisk".Ja det var i hvert fald ulogisk (=sprogligt uden mening) at skrive: "Hallo, det øverste du har klippet ud er ikke mine ord, men noget jeg har skrevet til Deth." Redigeret 10. Oktober, 2015 af McQueen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Oktober, 2015 Og jeg synes ærligt talt, at du burde holde dig for god til at bruge nedsættende tillægsord om andre deltagere i debatten. Det er ikke i orden.GFGF og McQueen: Nej det er selvfølgelig ikke iorden og jeg undskylder derfor, at jeg tidligere i denne tråd brugte nedsættende ord om jer. Jeg blev revet lidt for meget med og burde slet ikke have blandet mig i debatten, for jeg havde intet at bidrage med i den tråd. Jeg skal nok tænke mig om en anden gang og undlade at tale nedsættende om jer, eller andre.Undskyld!Venlig hilsen Troldmanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 10. Oktober, 2015 TroldmandenAlt forladt.GF 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 10. Oktober, 2015 Nårg så vi skal være forargede over Kina , som vi så tjener masser masser af penge på-, istedet for at selv at kigge på os selv ,- er det det du siger ?Og ved ikke hvilken undersøgelse du henviser til at de pr indbygger spiser mere svinekød end feks os.. Lyder ihvertfald umiddelbart overraskende.. Nu bor der over 1 mia i Kina ,- og altså os med 5 mio indbyggere der producerer ca 20 mio slagtesvin om året. Men selvfølgelig mere mageligt at blive forarget og frelst og at gå efter dem der tager narko ind dem der sælger det Skal sige jeg ikke spiser økologisk.. Og elsker en fed god flæskesteg så tit jeg kan komme til det... Samtidigt en der gerne ser vi behandler alle dyr ordenligt,- også dem der ikke er nuttede på et foto !... Men det her er hykleri.. I forvejen været lovgivning og den her nye lov vil intet ændre..Og nej har ikke tal på hvor mange der dyrker dyresex,- men vi må formode det er få Ihverfald næppe i konkurrence med de 2 mio slagtesvin der hvert år lader livet Uden at have tal på det, så sige dyresex bliver udført af et yderst begrænset antal mennesker.. Måske derfor den her moralske forargelse.. Den kender vi jo også fra før i tiden hvor homoseksuelle blev fremstillet som det værste af det værste,- alene udfra de var et mindretal... Retter lige dit tal... Det er nemlig en trykfejl.Vi slagter mellem 25 og 30 mio svin årligt i Danmark... Dertil kommer de 9 mio små grisebasser ( 25.000 om dagen!), der ikke klare at blive 6 mdr... Men som dør pga sygdomme og horrible forhold (KZ stalde? Eller bliver jeg nu svinet af Tiger for en nazi analogi igen?)... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Oktober, 2015 Den her tråd er på opleveren med grissebasserne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 10. Oktober, 2015 (edited) Good Fun1. Det har jeg forstået, jeg bryder mig heller ikke om det. ...2. ... jeg stemmer lidt i krydset mellem koen og armen og blåt. 3. Men lad den ligge, jeg tror vores maske overlevede.Louise1. Så er vi jo i virkeligheden rørende enige om, at man IKKE bør lave morallovgivning a la forbuddet mod dyresex i Danmark og forbuddene mod købesex i Sverige og Norge og på den måde trække sin egen seksualmoral ned over hovedet på andre? Eller hvad?2. Hvad er "krydset mellem koen og armen og blåt"?3. "... vores maske overlevede". Hvilken maske?GF Redigeret 10. Oktober, 2015 af Good Fun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 10. Oktober, 2015 Den her tråd er på opleveren med grissebasserne Kære LouiseDu skulle forsøge at forfatte dine indlæg mere koncist, da dine mange indforståetheder og anvendte talesprog faktisk blokerer for det budskab, du måtte have.Endelig kan du måske overveje at arbejde lidt med logik og kausalitet.Bare et godt råd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 10. Oktober, 2015 jeg har ikke selv lyster i det retning, og synes det er ulækkert. Hvis dem der tænder på det kan gøre det uden! Dyret lider overlast så for min skyld skal de bare give den gas. Jeg går heller ikke ind for det hvide snit men derfor kan du godt gi den gas for er da sikker på du ikke kommer til at lide overlast.Fy for pokker en syg holdning du render rundt med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1581 Skrevet 10. Oktober, 2015 (edited) Retter lige dit tal... Det er nemlig en trykfejl.Vi slagter mellem 25 og 30 mio svin årligt i Danmark... Dertil kommer de 9 mio små grisebasser ( 25.000 om dagen!), der ikke klare at blive 6 mdr... Men som dør pga sygdomme og horrible forhold (KZ stalde? Eller bliver jeg nu svinet af Tiger for en nazi analogi igen?)...Okay Egentligt sygt mange !!!... Var de 20 mio jeg referede til i forvejen, som jeg huskede fra da jeg selv arbejde på et DC slagteri... Og vel 5-7 år siden, men ved produktionen er gået op.. Og planer om endnu en stigning.... Men sygt antal !!! Dvs for hver dansker,- gammel som barn/baby er der ca 7 svin.... Dvs en normal familie med far, mor og 2 børn har statitisk 28 svin i baghaven + dem på plejehjem hver har 7-8 svin med på deres lille værelse ha haDvs hvis helt korrekt så er der sikkert ikke de der 25-30 mio på samme tid Da de hvis nok bliver slagtet når de er 1/2 år... Men antallet pr år er det mega høje tal.. sygt Redigeret 10. Oktober, 2015 af ZEUS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Oktober, 2015 Louise1. Så er vi jo i virkeligheden rørende enige om, at man IKKE bør lave morallovgivning a la forbuddet mod dyresex i Danmark og forbuddene mod købesex i Sverige og Norge og på den måde trække sin egen seksualmoral ned over hovedet på andre? Eller hvad?2. Hvad er "krydset mellem korn og atmen og blåt"?3. "... vores maske overlevede". Hvilken maske?GF3) Glem det.Jeg gider ikke bruge resten af min næsten eneste fridag på dyresex. Det virker overskridende med kontrol over hinandens adfærd. Jeg tror faktisk vi alle har samme udgangspunkt for de forskellige dyr, vi ønsker det bedste for dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 10. Oktober, 2015 3) Glem det.Jeg gider ikke bruge resten af min næsten eneste fridag på dyresex. Det virker overskridende med kontrol over hinandens adfærd. Jeg tror faktisk vi alle har samme udgangspunkt for de forskellige dyr, vi ønsker det bedste for dem. Det er altså svært, når du melder dig ud, hver gang man prøver at forstå de usædvanlige ord, du sætter sammen.Kan du ikke i det mindste bekræfte, at vi er enige om, at morallovgivning som nævnt i pkt. 1 ikke duer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 10. Oktober, 2015 Jeg går heller ikke ind for det hvide snit men derfor kan du godt gi den gas for er da sikker på du ikke kommer til at lide overlast.Fy for pokker en syg holdning du render rundt med. En syg holdning at så længe ingen lider overlast så kan man gøre som man har lyst til? Ja det kan jeg godt se jeg burde have det hvide snit for 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1581 Skrevet 10. Oktober, 2015 Retter lige dit tal... Det er nemlig en trykfejl.Vi slagter mellem 25 og 30 mio svin årligt i Danmark... Dertil kommer de 9 mio små grisebasser ( 25.000 om dagen!), der ikke klare at blive 6 mdr... Men som dør pga sygdomme og horrible forhold (KZ stalde? Eller bliver jeg nu svinet af Tiger for en nazi analogi igen?)...Vedr KZ stalde så nej ikke langt fra virkeligheden..I grunden skræmmende hvad vi som mennesker accepterer og anser for i orden blot det er NORMALT og hvad vi fordømmer og har foragt for,-blot det er i mindretal..Tænk hvis vi levede i en verden hvor folk normalt ikke spiste kød,- men blot os herinde på EG var de eneste som havde smagt det og godt kunne lide det.. Man kunne så nok forestillet sig hvilke skræmmebilleder der kunne fremstilles om os.. Nu er virkeligheden bare en anden Og vi hører heldigvis ikke til det lille mindretal der har de "lyster" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 10. Oktober, 2015 En syg holdning at så længe ingen lider overlast så kan man gøre som man har lyst til? Ja det kan jeg godt se jeg burde have det hvide snit for Hvordan måles det at dyret ikke lider overlast? Vel gør de så. Måske ikke synligt fysisk men psykisk . Mænd og kvinder der ligger inde med de lyster er i MINE øjne lige så syge som dem med pædofile lyster. Fandme klamt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Oktober, 2015 Kære LouiseDu skulle forsøge at forfatte dine indlæg mere koncist, da dine mange indforståetheder og anvendte talesprog faktisk blokerer for det budskab, du måtte have.Endelig kan du måske overveje at arbejde lidt med logik og kausalitet.Bare et godt råd. Hold du bare fokus på at rette andre mennesker og lege lærer. Jeg takker for dit gode råd.Har jeg bedt dig om dine gode råd? Har jeg bedt dig lærer mit oprindelige sprog? Hvilken arrogance tillader du med din logik og blande dig i min anvendelse eller skriveform? Bare et godt råd, lad vær med den slags, du udviser så meget underklasse ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 10. Oktober, 2015 Hvordan måles det at dyret ikke lider overlast? Vel gør de så. Måske ikke synligt fysisk men psykisk . Mænd og kvinder der ligger inde med de lyster er i MINE øjne lige så syge som dem med pædofile lyster. Fandme klamt. Aner det ikke, og er pænt ligeglad, jeg har ikke tænkt mig at kneppe et dyr. Har andre lyst til det UDEN dyret lider overlast, både fysisk og psykisk så selv du kan forstå det, så skal de bare gi den gas. Der er sikkert nogle der synes det at have sex med mange fremmede mænd hver dag er lige så sygt som pædofile, dem om det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 10. Oktober, 2015 (edited) Mænd og kvinder der ligger inde med de lyster er i MINE øjne lige så syge som dem med pædofile lyster. Fandme klamt.Du har 100 % ret til at mene og udtrykke det. Men du er vel samtidig enig i, at DIN seksualmoral ikke skal gøres til lov (vi ser her lige bort fra, at vi nødvendigvis må have en seksuel lavalder og en dyreværnslov)?For ellers risikerer fx du jo, at DINE seksuelle aktiviteter er det næste, der bliver ulovliggjort af moralske grunde, hvis et bestemt moralsk flertal kommer til magten. Redigeret 10. Oktober, 2015 af Good Fun 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 10. Oktober, 2015 Hvordan måles det at dyret ikke lider overlast? Vel gør de så. Måske ikke synligt fysisk men psykisk . Mænd og kvinder der ligger inde med de lyster er i MINE øjne lige så syge som dem med pædofile lyster. Fandme klamt. Du projicerer menneskelig psyke over på dyr; særlig i spørgsmålet om seksuel adfærd!Det er der intet belæg for i videnskaben... Hvilket eksperterne i Zoo og Dyreetisk Råd også har udtalt igen og igen gennem årene! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 10. Oktober, 2015 Hold du bare fokus på at rette andre mennesker og lege lærer. Jeg takker for dit gode råd.Har jeg bedt dig om dine gode råd? Har jeg bedt dig lærer mit oprindelige sprog? Hvilken arrogance tillader du med din logik og blande dig i min anvendelse eller skriveform? Bare et godt råd, lad vær med den slags, du udviser så meget underklasse ! Jeg kommenterer på din tilsynelandende manglende forståelse og overraskelse over, at dine diskussionsmodparter ikke forstod en pind af det, du skrev.Måske du skulle overveje om problemet lå i din måde at skrive på? Er da et kæmpe problem, hvis man gerne vil levere et budskab og ingen forstår, hvad man mener ,... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 10. Oktober, 2015 Hvordan måles det at dyret ikke lider overlast? Vel gør de så. Måske ikke synligt fysisk men psykisk . Mænd og kvinder der ligger inde med de lyster er i MINE øjne lige så syge som dem med pædofile lyster. Fandme klamt. Hvis du ikke ved, hvordan man måler, at dyr IKKE lider overlast, så ved du logisk nok heller ikke, hvordan man måler om de lider overlast!Så det er din opstand, der mangler dokumentation og blot baserer sig på din antagelse (projicering af menneskes følelser).Al adfærd (med væsentlige undtagelser i produktionen) der skader dyr skal selvfølgelig straffes!Til det har vi Dyreværnsloven! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 10. Oktober, 2015 Dyresex er forbudt,og heldigvis når jeg læser flere af jeres indlæg.?Hvad mener du med den infame beskyldning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg