Gæst Skrevet 6. Oktober, 2015 (edited) Jeg overvejer at oprette en annonce, som indeholder en beskrivelse af det jeg søger hos en pige/kvinde, der sælger sex. Baggrunden er, at jeg har haft et par dårlige oplevelser på det seneste og tænker derfor, at jeg kan opnå en bedre forventningsafstemning inden mødet ved at oprette en annonce, som indeholder mine krav til bl.a. alder, udseende, personlighed, værdier og seksuelle præferencer. Jeg mener, at jeg kan huske noget om at annoncelight tilbyder denne mulighed. Er det korrekt forstået?Findes, der lignende sites, der tilbyder denne mulighed? Hvis der er nogle, som har erfaringer med at søge på denne måde, så vil jeg også gerne høre fra dem. Jeg vil også gerne høre om pigerne herinde læser og svarer på den type annoncer, hvor det altså er mand (eller kvinde), som tilbyder penge for sex og ikke omvendt. P.S. Jeg beklager, hvis det her emne har været debatteret før, men har forsøgt at søge på det uden held. Redigeret 6. Oktober, 2015 af troldmanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 6. Oktober, 2015 Annoncelight. Der blev jo også lavet https://tabooify.dk/ - jeg ved dog ikke hvor stor succes det har været Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 7. Oktober, 2015 Måske https://annoncelight.dk/ kunne være en Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. Oktober, 2015 Jeg overvejer at oprette en annonce, som indeholder en beskrivelse af det jeg søger hos en pige/kvinde, der sælger sex. Baggrunden er, at jeg har haft et par dårlige oplevelser på det seneste og tænker derfor, at jeg kan opnå en bedre forventningsafstemning inden mødet ved at oprette en annonce, som indeholder mine krav til bl.a. alder, udseende, personlighed, værdier og seksuelle præferencer. Jeg mener, at jeg kan huske noget om at annoncelight tilbyder denne mulighed. Er det korrekt forstået?Findes, der lignende sites, der tilbyder denne mulighed? Hvis der er nogle, som har erfaringer med at søge på denne måde, så vil jeg også gerne høre fra dem. Jeg vil også gerne høre om pigerne herinde læser og svarer på den type annoncer, hvor det altså er mand (eller kvinde), som tilbyder penge for sex og ikke omvendt. P.S. Jeg beklager, hvis det her emne har været debatteret før, men har forsøgt at søge på det uden held.Scor, SD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Oktober, 2015 Scor, SDHar prøvet, men kun meget få gode erfaringer på SD og ingen gode på scor.dk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg