hansen60 48 Skrevet 6. Oktober, 2015 Var et smut ved Sandra Sommer hold op hvor ser hun godt ud startede med at slikke hendes fisse der efter gav hun mig blowjob og så var det sex i forskellige stillinger det var bare så dejligt og så er hun også flink at snakke med så det var en god oplevelse at være ved hende. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fyr9000 308 Skrevet 8. Oktober, 2015 Jeg har længe haft kigget på hende og har læst at hun skulle være fantastisk køn. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 8. Oktober, 2015 Jeg har længe haft kigget på hende og har læst at hun skulle være fantastisk køn. Har besøgt Sandra Sommer i Horsens. fyr9000 - hun er gudesmuk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 8. Oktober, 2015 Findes der ikke nogle billeder af hende, eller et link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 8. Oktober, 2015 (edited) Findes der ikke nogle billeder af hende, eller et link ....havde fornøjelsen da hun lige havde fået lavet en tilbygning på mejeriet...lækker tøs Redigeret 8. Oktober, 2015 af Grækeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 8. Oktober, 2015 Hr grækeren, altid dejligt med en tilbygning men hvad med billederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 8. Oktober, 2015 (edited) Helt enig, hun er nok danmarks flotteste GP og så yder hun en fantastisk GFE. Sandra Sommer Redigeret 8. Oktober, 2015 af Ratata 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 8. Oktober, 2015 Helt enig, hun er nok danmarks flotteste GP og så yder hun en fantastisk GFE. Sandra Sommertak for billederne ratata Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg